sâmbătă, 22 august 2015

Clubul Cinefililor (15) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Din partea mea astazi, din nou despre seriale ☺
Hous of Cards (2013-2015) - un serial de televiziune american, realizat în trei sezoane. Este un thriller politic, o poveste fictiva despre setea de putere si lupta lipsita de scrupul pentru a ajunge la presedentie - bazata pe romanul omonim semnat de Michael Dobbs.
În prim-plan se afla cuplul Underwood - Frank (Kevin Spacey), congresman sustinut de Partidul Democrat si sotia acestuia, Claire (Robin Wright). Este un serial exploziv, plin de suspans, care amesteca secrete politice si secrete din viata privata, indecente, infidelitati, intigi si cazuri de înalta coruptie, este un film ce cuprinde întâmplari din toate categoriile, prezentându-le într-o maniera captivanta, emotionanta.
Nota mea:10
Suits (2011-2015) - un serial american dramedy, cu si despre avocati. Eroii principali sunt Patrick J. Adams ( în rolul lui Mike Ross) si Gabriel Macht ( în rolul lui Harvey Specter), doi actori plini de sarm si talent. Harvey este briliant absolvent al Harvard University iar Mike... profeseaza cu succes între cei mai buni avocati, fara însa a fi urmat vreodata cursurile unei universitati - el este practic un impostor! Secretul lui Mike îl stiu doar putini si fiecare dintre apropiati sunt implicati în a-i masca frauda.
Cândva, fortat de situatie, Mike merge la Harvard - universitate a carui diploma de absolvire si-a falsificat-o, pentru a-si face macar idee despre cum functioneaza campusul. Un citat amuzant, între Mike si secretara universitatii:
"- Hi, how do I sign up for today's law school tour?
- You go back in time 6 weeks 'cause that's when it booked up.
- Um...?
- This is Harvard Law. We get over 7,000 applications a year, you think you can just walk in and take a tour?
- ... Thank you!"
Serialele sunt deosebit de placute, au teme captivante, dialoguri simpatice si numeroase rasturnari de situatii. Sunt cinci sezoane în total si nu m-am plictisit niciodata!
Nota mea: 10
----------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor" de saptamâna trecuta s-au înscris: Povestile mele,  Diana, Spusei eu, CalinHZina si subsemnata.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

7 comentarii:

  1. Misiune Imposibilă 5 (Mission: Impossible - Rogue Nation)

    Dacă te îneci înotând 3 minute sub apă, într-un bazin inchis de forma unul glob, iar Misunea Imposibilă pare ratată, cu siguranță ca va exista o ea, agent acoperit, care va înota pe sub apă ca un delfin, salvându-ți piela și resuscitându-te cu electroșocuri în stilul unui doctor desăvârșit.
    7,5 cu o ușoară indulgență.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din Suits am vazut numai 3 sezoane, nu mai aveam rabdare sa astept sa apara cate un episod , astfel l-am abandonat si pe acesta :D, dar Harvey = perfect :)))))... cred ca o sa-l reiau :). Da, mi-am adus aminte de dialogul intre Mike si secretara :))))). Hous of Cards nu am vazut, urmeaza dupa serialele britanice :). Un weekend magic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea-s nişte seriale foarte bune, de care cu siguranţă am auzit, dar nu le-am dat niciodată „play", din lipsă de timp. Încerc să limitez vizionarea serialelor... adică să nu încep nimic nou pe moment. Am reuşit oarecum să mă ţin de promisiune în 2015 - a fost doar premiatul „The Affair", la începutul anului (continuare din 2014 :) ).
    http://la-povestile-mele.blogspot.ro/2015/01/the-affair-de-ce-insala-oamenii.html

    Ioana

    P.S. House of Cards continuă cu sezonul 4 (în 2016), iar Suits - cu sezonul 6 (2016).

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut primele doua sezoane din House of Cards si primul episod din sezonul 3, apoi am trecut la altul pana se mai aduna ceva episoade pe site, sa nu astept cate o saptamana pana sa-l vad. :) Mai am putin din serialul pe care l-am inceput de curand, apoi revin la House of... Foarte tare serialul. :) Kevin Spacey e super in rol. De fapt, cine a ales actorii a facut o treaba foarte buna.

    Din Suits am vazut cateva episoade, intamplator, la TV, dar nu l-am cautat si pe net pentru ca aveam altele de vizionat - dar ii vine si acestuia randul. :)

    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi! <3
    Sa aveti un minunat sfarsit de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hous of cards! Excelent! Mi-a plăcut la nebunie....
    Astept seria patru! Am văzut pe undeva ca acest serial ia plăcut tare mult și lui Hillary Clinton! :)))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac filmele cu avocati, imi place sa vad sistemul judiciar american in functiune, este fascinant.

    RăspundețiȘtergere
  7. House of Cards chiar mă tentează, deși nu mă omor după seriale. Îmi place și problematica, îmi plac și cei doi actori principali, mai ales Kevin Spacey. Chiar mă mir cum de joacă într-un serial, oricât de bun ar fi acesta...

    RăspundețiȘtergere