duminică, 15 aprilie 2018

Invitatie la barul virtual - Un Adria look, va rog!

(reteta calculata pentru un pahar)

2 cl. Gin
2 cl. Bols Curaçao Blue
2 cl. suc de lamâie Hitchcock
Sampanie de la gheata

Se masoara ginul, curaçao si sucul de lamâie, ingredientele se introduc în Shaker împreuna cu doua cuburi de gheata si se amesteca scuturând energic.
Se alege un pahar "lalea" cu picior lung. Se toarna compozitia în pahar prin stercuratoarea Shaker-ului. Se mai adauga doua cuburi de gheata si se completeaza cu sampanie pâna când paharul se umple.
Cocktailul se orneaza cu o boaba de Physalis.
Pentru servirea acestui cocktail nu este nevoie de pai.

Nu exista un moment anume când se recomanda servirea cocktailurilor pe baza de sampanie. În general, aceste cocktailuri sunt binevenite în orice moment al zilei sau al noptii. La un mic-dejun romantic, în timpul amiezii dogoritoare a unei zile de vara sau la încheierea unei cine elegante... Cocktailurile cu sampanie sunt digestive excelente si însotitoare acidulate ideale pe parcursul unei nopti amuzante.

PS: Orice consum cu masura este placere, orice abuz devine chin!

16 comentarii:

  1. Ce faaaain arata cocktail-ul!! <3
    Mi-am amintit de un serial la care m-am uitat acum ceva vreme - Bartender. ;) Mi se parea fascinant cum realiza diferite cocktail-uri. ;)
    Pupici :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha, deci un serialbun - multumesc pentru recomandare!
      Rubrica pe care o initiasem - Clubul cinefililor, a ramas in urma, tocmai pentru ca eu scriam despre filme bune, faceam recoandari, dar mie nimeni nu imi recomanda ceva si nici macar nu imi spunea nimeni daca a vazut vreun film din cele recomandate si daca i-a placut :-(
      Eu sunt mare cinefila - dar uite ca am neglijat rublica pe blog... Trebuie sa o reiau, poate primavara va aduce un val nou de cinefili ☺
      Pupici

      Ștergere
  2. Sampania este o bautura preferata si nu neaparat pentru ca este dedicata momentelor festive. Dar o astfel de reteta nu am incercat niciodata! Si ce denumire simpatica a sucului de lamaie! :)
    Multumesc pentru idee, Carmen draga! Sper ca bautura a fost delicioasa!
    Pupici si o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acest cocktail este fresh. Este tare placut la gust si intr-adevar apetisant-elegant ☺
      Te pup si iti urez deasemenea o saptamana minunata!

      Ștergere
  3. AAh, ce culoare frumoasă are! Tare bine arată!
    Săptămână frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este si foarte proaspata si învioreaza!
      O saptamana minunata sa ai deasemenea, Potecuta draga!

      Ștergere
  4. waw! Multumesc pentru initierea in aceasta arta! O sapatamana frumoasa! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehei, acesta e doar inceputul ;-) O sa prezint la aceasta rubrica, mai multe retete usoare si gustoase, de cocktail >:D<

      Ștergere
  5. Arată foarte bine! Cocteilurile cu Șampanie sau vin spumant sunt preferatele mele☺️. O săptămâna excelenta îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi plac. Nu bem niciodata vin spumant dulce (Asti ☺)! Daca spumantul este sec si foarte aspru, imi pun in pahar o floare de hibiscus in suc... hmmm delicios! si arata si apetisant! :-)

      Ștergere
  6. Imi place barul tau, Carmen!E foarte chic, retro! Iar culoare din pahare, e WOW, parca ati adus marea in pahare. Cred ca e si delicios!O saptamana minunata iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Florina draga <3 Il avem de mai bine de 10 ani. Este foarte practic atunci cand avem musafiri ☺ Dar pentru noi este exelent, la weekend ☺ Ce mult imi place dupa o masa copioasa, sa savurez in tihna, pe balansoar un cocktail <3
      Adria look facem deseori vara, cand punem in functiune mini-piscina; atunci stau lungita in apa, cu capul sprijinit pe perna gonflabilia, cu un pahar de Adria look in mâna ... ca in Paradis!
      Te pup Florina. Gânduri bune si îmbratisari.

      Ștergere
    2. Buna dimineata, intr-o minunata zi de Aprilie, anormal de cald!
      Te pup 😘

      Ștergere
  7. După o zi de muncă obositoare, un asemenea moment de răsfăț, la mini-barul de acasă, este minunat! Ce bine arată paharele flute cu licoarea aceea bleu, care sunt sigur că este delicioasă.
    Mulțumiri pentru rețetă, musai să o încercăm.
    Numai bine și o săptămână cu bucurii, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poza acesta am facut-o de Pastele ortodox :-) Dupa masa, am servit acest cocktail digestiv si fresh. I-am avut musafiri pe vecinii nostri.
      Mi-am propus sa mai prezint retete gustoase de cocktail pe viitor. Neaparat sa încercati, e super-delicios!
      O saptamana minunata sa aveti, Alex draga!

      Ștergere