duminică, 29 aprilie 2018

Invitatie la barul virtual - Un Manhattan , va rog!

(reteta calculata pentru un pahar)

4 cl. Canadian Whisky
2 cl. Vermouth Rosso
2 picaturi Angostura
Pentru garnisire 1-2 Cirese-cocktail

Se masoara ingredientele exact, se introduc în Shaker împreuna cu câteva cuburi de gheata si se amesteca cu o lingurita de bar (lingurita cu coada lunga).
Se alege un pahar cupa, cu picior lung. Se toarna compozitia în pahar prin stercuratoarea Shaker-ului. Se introduce în pahar tepusa în care am înfipt 1-2 cirese speciale pentru cocktail.

Pentru servirea acestui cocktail nu este nevoie de pai.


Cocktailul Manhattan este un Short-Drink si dupa Martini Cocktail, Manhattan este cel mai cunoscut si comandat cocktail. Este un "clasic" preparat dupa exact aceeasi reteta în întreaga lume. Pentru ca stimuleaza usor apetitul, se serveste înainte de masa de seara sau dupa-amiaza târziu, la "Ora de Cocktail".
PS: Orice consum cu masura este placere, orice abuz devine chin!

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru invitatie! Acceptata cu placere! :)
    N-am baut vreodata astfel de bauturi dar daca nu sunt dulci... cine stie?! :) voi incerca. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu e dulce :-) Doar cireasa, dar si acestea au usor gust de migdala, fiind special asa conservate.
      Pupici si îmbratisari, cu drag, de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  2. Apetisantă invitație ! Dar eu sunt cu munca prin soare, în grădină, şi m-ar durea capul...Sunt în perioada răsadurilor !... Mai am ceva de muncit până mă voi putea relaxa !
    O seară plăcută îți doresc!
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Prietena, invitatia la cocktail este seara, dupa munca la rasaduri ;-) Daca nu ne relaxam zilnic cate un pic, oboseala acumulata intr-o saptamana de lucru poate sa faca daune. De aceea, un masaj, o baie in aburi aromatici, o muzica buna, o carte emotionanta si poate un pahar cu o bautura speciala, poate face minuni. A doua zi ne simtim ca "noi nascuti" cu puteri duble!
      te pup si iti doresc succes si spor în munca pe care ti-ai propus-o.

      Ștergere
  3. Ce frumoasa prezentare!! <3
    Mi-am amintit iar de serial (aici e episodul 1). Desi eu nu beau alcool (apropo de cocktail-uri, eram odata cu parintii si voiam sa beau suc de portocale, dar de la bar nu dadeau decat campari orange... :))))- campariul meu era mai mult orange, ca sa zic asa... hahah, pana la urma mi-a pus de vreo doua ori doar suc.. haha) mi se pare fascinant procesul si rezultatul. <3
    Super interesant :*!!
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in cartea mea sunt multe retete si alcohol free, ei, bine ca mi-ai atras atentia, voi prezenta si din acestea. ☺
      Mersi de film <3 te pup
      Noapte buna! (ps: maine trebuie sa merg la birou pentru 3-4 ore!)

      Ștergere