miercuri, 3 decembrie 2014

Miercurea fara cuvinte (49) - O seara tihnita



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

68 de comentarii:

  1. O incantare as zice! Cat mai multe seri tihnite iti doresc....:)
    Tare fain !
    Te pup!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem nevoie... acum la sfârsit de an ;))
      pup draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  2. Bună dimineaţa ! Astăzi m-am grăbit să aduc imagini de la parada de 1 Decembrie din Bălgradul de azi.
    Să ai o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine, ma bucur mult ca ai reusit sa te înscrii saptamâna aceasta între primii :))
      Multumesc, o noapte linistita si odihnitoare si tie!

      Ștergere
  3. Ce frumos mod de a petrece o seară tihnită, alături de o ceaşcă aromată de ceai... Să aveţi cât mai multe asemenea seri minunate!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este cel mai placut mod de relaxare. Un ceai de fructe poate ajuta la un somn linistit si odihnitor.
      Noapte buna, Alex draga! Happy WW!

      Ștergere
  4. Ce atmosfera placuta! Ma bucur ca ati avut o seara asa de frumoasa!
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam acesta este progamul serilor noastre de iarna obisnuite. Serile de weekend, înlocuim ceasca de ceai cu o portie de vin fiert! :) Vin rosu, putin zahar caramel, doua felii de portocala, scortisoara, cuisoare ... Delicios! :)
      Numai bine, Ancuta. Happy WW!

      Ștergere
  5. O seară la fel de încântătoare în continuare!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar dacă afară viscolește, sau mai ales de aceea, ambianța cu șemineu și ceai fierbinte îmbie la povești și seri de depănat amintiri. La cât mai multe asemenea seri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi e doar rece si ceata face aerul umed, însa de nins înca nu a nins deloc iarna aceasta... Avem sperante saptamâna ce vine... Sa aiba Mos Nicolae saniuta, când vine cu cadourile :))
      Multumesc! Noapte buna! Happy WW!

      Ștergere
  7. Multumesc Carmen draga pentru seara tihnita,
    frumoasa si relaxanta oferita si de care avem atata nevoie!
    Sa ai parte ,mai ales in aceasta luna cu multe
    traditii crestinest,numai de bucurii!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Steliana draga! Luna aceasta este plina de sarbatori crestine. La noi deja duminica a fost 1.Advent, sâmbata ce vine este Mos Nicolae, duminica va fi 2.Advent vin fetele cu prietenii lor la masa si tot asa, o vom tine doar în sarbatori pâna dupa 6 ianuarie.
      Sanatate si numai bucurii iti doresc din suflet. Te pup

      Ștergere
  8. Tihna serilor de iarnă.... ca stare, nimic nu le-ntrece. Îmi amintesc de copilărie, când ascultam cum trosnea focul în sobă şi bunicul îmi spunea poveşti :)
    O zi minunată, draga mea! Pupici

    fug la birou şi mă întorc pe seară... acum am văzut ce ai postet....mmmm..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faptul ca zilele sunt scurte, noptile reci si natura amortita, este compensata prin atmosfera calda si placuta de acasa si luminitele si stelutele ce atârna peste tot in oras. Decembrie este cea mai frumoasa luna a anului :)) Te pup si eu

      aha... ai vazut articolul despre Barcelona si Gaudi? te astept în plimbare prin Parcul Güell :) pup

      Ștergere
  9. Te intampin si eu cu o cafeluta. Facem schimb! :) Zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ceaiul aromat, băut seara alături de ființa dragă, e una din bucuriile curate ale vieții mele. Admirabile fotografii, Carmen, dar și mai grozav e mesajul lor ! ☺

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimic nu ni se pare mai potrivit în serile de decembrie, ca o ceasca de ceai, bauta lânga semineu si privind un film bun sau ascultând un CD cu muzica buna! :) multumesc mult, Zina!
      Trimit gânduri bune, de aici din Bavaria unde înca nu a nins deloc! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Bună CARMEN!
    Fotografii frumoase ca de obicei,îmi vine miros de scorțișăară de la ceaiul preparat de tine!
    Zile frumoase și numai bine îți doresc,draga mea!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, draga Elena - scortisoara, cuisoare, mere coapte - astea sunt aromele specifice lunii decembrie.
      Numai gânduri bune trimit si eu. pup
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Ce poate fi mai placut decat o seara linistita intr-o atmosfera calda si o ceasca de ceai ? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uiti de orice necazuri sau neplaceri, la serviciu sau pe strada... acasa e întotdeauna bin!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  13. multumesc ca m-ai inscris draga mea draga :*

    incantator serviciul de ceai cu flori de cires cred, si ceaiul are o transparenta atat de delicata, intreaga atmosfera e tihnita, focul din camin si desenul animat care aduce iarna aproape...placuta cred ca a fost seara ta :)
    asa sa-ti fie si ziua de azi, happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere draga mea draga! b
      este un serviciu de ceai pe care eu îl iubesc, este de la mama lui Helmut. Serile langa semineu cu o ceasca de ceai în mâna sunt atât de tihnite, relaxeaza dar si ne dau puterea de a lua din nou viata în piepip, mânie dimineata ;))
      pup draga mea draga! Happy WW!

      Ștergere
  14. La cat mai multe astfel de seri! Arata atat de romantic, in liniste si pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca spun ca iubesc luna decembrie, unul din motive este si faptul ca ofera seri de genul acesta :))
      te pup Sivia. Happy WW!

      Ștergere
  15. Odihna tihnita si zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! decembrie este cea mai frumoasa luna a anului!

      Ștergere
  16. Da, frumos, si ceai, vreau si eu, merge pe vremea aceasta rece. Erau si nepoteii pe acolo, ca vad si niste desene la TV.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, nuuuuuu - nu urmaream desene animate! :))) Ba chair contrarul :)) urmaream un film politist, însa în pauza publicitara de 1 minut, apara pe ZDF der Mainzelmännchen - baietelul acesta desenat, din studioul tv Mainz. Este o traditie de peste 50 de ani, acest baietel de desen animat care prezita reclamele :)) te pup

      Ștergere
  17. De ceva timp am tot cautat sa cumpar niste cesti pentru ceai si tu mi le arati pe astea atat de finute si delicate.Acum pretentiile mele se vor ridica.Ceanice mai am ,dar nu mai vreau cani,ca la mine numai ceaiul e la putere.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi bem cafea - poate chiar si 3-4 cesti pe zi. Insa serile de iarna, bem foarte des ceai, facut în filtru si servit în cesti fine, cu cuburi de zahar candel brun si doua picaturi de lapte... Nimic mai placut pentru luna decembrie!
      Gânduri bune :) Happy WW!

      Ștergere
  18. Ce frumos este setul de canute! Pentru mine, orice are si un mic de albastru e frumos, dar setul asta imi place f. mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine ma vrajeste albastrul :)) Este culoarea mea preferata si la haine :))
      Happy WW!

      Ștergere
  19. Mereu admir imaginile din casa ta si mi se pare un camin cald si primitor, ideal pentru seri frumoase in familie. Sa ai o zi frumoasa! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incercam sa aranjam casa in asa fel incât sa fie placut in fiecare anotimp :) Acum la început de decembrie, scoatem decoratiunile de iarna din cutii si incet incet pregatim casa pentru întâmpinarea Craciunului - cea mai mare sarbatoare crestina. Pentru mine , perioada de Advent este cea mai frumoasa luna a anului.
      Multumesc draga mea. Te pup si eu :-*

      Ștergere
  20. Frumosul este la fel de necesar ca si utilul. Ba chiar mai mult!”

    Seri frumoase, pe masura sufletului tau!

    RăspundețiȘtergere
  21. Oooooo, ce atmosfera placuta! Vin si eu, dar mai intai ma duc sa-mi fac un ceai :) Pupici multi si plini de dor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cana este mereu plina si sta calduta pe flacara lumânarii, asa ca vino fara grija, o ceasca de ceai avem oricând, pentru tine cu drag. Pupici :-*

      Ștergere
  22. Danke liebe Carmen für die herrlichen Urlaubsbilder!
    Tschüssi und noch einen schönen Tag
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, ich freue mich zu lesen, dass du meine Urlaubsberichte verfolgt hast. Ich bedanke mich :)
      Ich wünsche Dir einen schönen Nachmittag! :-*

      Ștergere
  23. Ceai de fructe = the best! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seara ceaiul de fructe este cel mai indicat :) Dimineata eu prefera cafeaua, însa sotul meu bea deseori ceai negru Darjeeling este preferatul lui. Seara însa bem ceaiuri de fructe ;)
      Happy WW!

      Ștergere
  24. Da, sugerează multă tihnă (în plus, eu sunt sensibil la miere în ceai).
    În ceea ce priveşte tihna găsită de mine, este un pic altfel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ceaiul din plante medicinale cu miere si lamâie este ideal pentru zilele în care incercam sa prevenim o raceala.
      abia astept sa ajung pe pagina ta, m-ai facut curioasa! ;) Happy WW!

      Ștergere
  25. Cred ca a fost cu adevarat o seara linistite. Sa aveti parte de cat mai multe astfel de seri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! in general acesta este modul in care încheiem serile obisnuite de iarna...
      Happy WW!

      Ștergere
  26. Frumos tare serviciul acela in alb-albastru! Ai o casa placuta si primitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este atât de delicat... este o adevarata bijuterie! imi face mare placere sa sorb ceaiul din aceasta canita
      :) multumesc! Te pup. Happy WW!

      Ștergere
  27. Numai bun un ceiulet pe vremea asta. Iar dacă e băut în companie plăcută e și mai și...

    RăspundețiȘtergere
  28. Se-aduna serile linistite si calde.. Sarbatori frumoase de fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este rasfatul serilor pâna la Craciun. :) Multumesc mult!
      happy WW!

      Ștergere
  29. Dupa ziua de ieri si de astazi, imi face bine un ceai cald si caldura de la semineu !
    Sa ai o seara linistita in continuare ! Te imbratisez!
    P.S. Multumesc pentru inscriere- postarile au fost programate si atunci nu am apucat sa ma inscriu ! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca la munte ati baut vin fiert :)) te pup si eu.
      Happy WW! :)

      Ștergere
    2. Normal! A fost asezonat cu cantece de munte ! :)

      Ștergere
    3. asa este cel mai gustos! :))

      Ștergere
  30. Ce bine mi-a picat aceasta cana cu ceai.:)Acum ce m-am linistit si eu.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce gheata e la vooooooi! wow! hai la mine la caldurica, mai pun pentru o portie de ceai ;)) pup

      Ștergere
  31. La ceas de seara... faci cum faci... de ne vrajesti cu licoarea chihlimbarie in minunate cesti de Rosenthal de Bavaria:)
    cestile usoare ca fulgul, multiplica savoarea gustului licorii parfumate
    Noapte buna ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Gina, bine ai venit la o ceasca cu ceai. Serviciul însa este japonez, si este usor ca fulgul într-adevar. Pup si eu draga mea. Noapte buna! ♥

      Ștergere
  32. Mi-nu-nat! :) Caldura caminului accentueaza frigul de afara. :)
    Un alt motiv pentru care-mi place iarna: oamenii stau, parca, mai mult impreuna, la o cana cu ceai sau cafea :)
    Noapte linistita!
    Imbratisari cu drag de la grup! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de aceea îmi plac si mie serile de iarna :)) caldurica, jocul umbrelor flacarii din semineu, aroma de ceai si portocala... Nu avem zapada, nici macar sun 2 grade înca nu a coborât termometrul, însa... mai speram la fulgi de nea :))
      pupici. Imbratisari fetelor :-*

      Ștergere