joi, 31 ianuarie 2013

A fi, sau a nu fi

Aceasa este întrebarea... A fi, sau a nu fi participant la "Miercurea fara cuvinte"?!
Întrebarea noastra nu este una filozofica. Cât despre raspuns, acesta este si mai simplu! Îl simte fiecare, în dorinta pe care o are sau nu de a lua parte la aceasta rubrica, unde singura regula - impusa chiar prin titlu - este de a nu folosi texte scrise în postarea înscrisa, ci doar fotografii! Nu sunt impuse niciodata temele, nici stilul si nici macar nu se cere ca fotografia sa fie neaparat facuta personal. Trebuie doar sa fie o fotografie sau o serie de fotografii care sa exprime, sa semnifice sau sa transmita un mesaj prin limbaj fotografic. Nu suntem profesionişti în acest domeniu, chiar dimpotriva - marea majoritate avem meserii care nu au nicio legatura cu arta fotografica. Suntem însa toti fini observatori si stim sa apreciem alegerea subiectelor, creativitatea participanţilor, cât şi calităţile tehnice si artistice ale fotografiilor înscrise. Aici suntem toti atât participanti cât si jurii. De aceea, va rog sa pastram respectul între noi! Nu este o rubrica-contract, fiecare poate sa participe când doreste, sa faca o pauza si sa revina cândva sau sa se retraga. Nu asteapta nimeni nicio explicatie în acest sens. Cine participa însa trebuie sa respecte o singura regula: fara cuvinte! Miercuri, poate fiecare sa scrie câte articole doreste, dar de înscris în tabelul de participare la "Miercurea fara cuvinte" voi avea grija sa nu mai apara decât acele postari care se rezuma la publicarea unor fotografii. Fara suparare!
Gazduiesc aceasta rubrica din aprilie 2010 si ma bucur în fiecare saptamâna sa vizitez expozitia fotografica virtuala numita "Miercurea fara cuvinte". Multumesc pentru participare, în aceasta ultima saptamâna din ianuarie - bloggerilor Gabriela Savitsky, ratzone, Diana, 13angi, Povestidecalatorie, Ana, Steliana, Ninu Ninulescu, Leovi, Blind Love, acuareleOanaClara, AndreeaG, Cartim, Daurel, Cristi, Laura C., addicted, EMME, Muc Roz, Ina, Silving, Altcersenin, Cupcake, Just Words, Spunsieu, Rolling Ideas, nima, Andera Y, Iulia Radu, Bia Bialog, albertflorentin, Fata Nesabuita, ELENA, Vanessa, anastasia, Vania, Cămăraş de lumini, Melly, RobertN, dordefemeie, geanina, CipBtRO, Angela, Vasile Dumitru, SoriN, Zina, Kadia, Aurora Georgescu, Leovi, Floarea, Foto de inginer, Patrick, carmen, Copilul in oras, pandhoraa, Slowaholic, IULISA, Andreea B, Lumea lui Alexandru, tu1074, Liviu Bimbea, Minnie, TUDOR, MIRELA. Multumesc deasemenea fanilor rubricii: Stefania, Vera, Sara, Larisa, Cuvinte ratacite. Va astept oricând cu drag!
Tuturor, o saptamâna cât mai placuta în continuare!

33 de comentarii:

  1. Mi se pare corect. Cu atât mai mult cu cât fiecare, în măsura timpului disponibil, poate să publice și alte articole în aceeași zi. O săptămână plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, de aceea nu inteleg dorinta unora de a-si dovedi talentul literar in cadrul acestei rubrici... Am precizat si eu ca nimeni nu interzice cuiva dreptul de a scrie cinci postari pe zi, daca doreste, dar cea pe care o inscrie la "Miercurea fara cuvinte" trebuie sa nu contina texte, fie ca ele apar sub forma de citate, poezii sau lungi explicatii pe tema fotografiilor. Nu contest calitatea acestor texte si nici nu pot spune ca nu sunt interesante, insa singura forma de exprimare acceptata aici este exprimarea in limbaj fotografic. Specificul acestei rubric este FARA CUVINTE, deci trebuie respectat, altfel nu isi are sensul.
      Multumesc. O zi frumoasa si tie :-)

      Ștergere
    2. Am revenit să admir fotografia dedicată Miercurii fără cuvinte și cum sunt amatoare de fructe o...mănânc din ochi!Foarte reușită, comestibilă și cu tâlc.Ce zăpadă e la tine! La noi gata, parcă a venit primăvara. Mare noroc că am susprins iarna clujeană în vreo 50 de fotografii, rezervate în majoritate tăcerilor de miercuri. Zi bună în continuare!

      Ștergere
    3. Multumesc mul! :-)
      Ah , iarna... E tare nabadaioasa si in Bayern! Azi noapte a batut un vant cald si a plouat... De necrezut! azi nu mai e pic de zapada si avem +15ºC. Duminica ce vine cica va ninge iar si temperaturile vor deveni din nou negative!

      Ștergere
    4. Abia acum am citit acel AICI de la postarea ”Carnaval în Veneția”, așa că am să înțeleg de ce nu va apărea linkul meu. Nu e nici o supărare ! :)

      Ștergere
  2. Fiindcă partenerul meu de dialog a zis "ups!" din loialitate zic şi eu "ups" făcându-mi prin asta mea culpa, fiindcă practic, eu l-am provocat, deci împart vina cu el. Miercurea viitoare mă declar... tăcută! Ai dreptate, "chapeu bas"! O zi minunată îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-D Nu suntem absurzi si acceptam ca participantii - daca doresc neaparat , sa precizeze in doua vorbe unde sunt facute fotografiile sau ce reprezinta - daca aceasta nu este posibil in titlu; se pot face precizari telegrafice intr-o paranteza mica si apoi subiectul poate fi detaliat in cadrul comentariilor. Mie imi place mult sa citesc comentariile si raspunsurile date pana cand ajung eu pe acea pagina. ;-)
      Saptamana aceasta insa, relativ multi, au ignorat singura regula a rubricii si au prezentat un articol ca in oricare alta zi, cu texte luuuuuungi, poezii si ici colo caze o fotografie. Mi- au placut toate articolele, insa ma intreb pentru ce, autorii lor doresc sa le inscrie la "Miercurea fara cuvinte"?!
      O zi minunata iti doresc! ♡

      Ștergere
  3. :)
    corect! ce ii corect e corect, domle'!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. ca si geanina spun si eu,ce e corect,e corect...
    acesta e specipficul acestui "joc" si mi se pare cu adevarat incitant sa gasim ceva care sa vorbeasca...in tacere...e si asta un exercitiu de imaginatie pana la urma care pe mine personal,ma incita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) ti-a placut fotografia pe care am facut-o pentru aceasta postare?
      Astazi toate bananele erau negre de la ger... ca pana mi-am eliberat eu imaginatia :-D le-a luat tare rau frigul! :O
      La cat mai multe si mai incitante MfC ! ♡

      Ștergere
    2. esti plina de idei si proaspete si colorate! :))
      faina ideea,mi-a placut! :)
      te pupacesc draga mea draga!

      Ștergere
    3. lui Helmut nu i-a placut, m-a certat ca am stricat bananele...
      te pup si eu :-*

      Ștergere
  5. Carmen, de ce nu ai si tu un baner la miercurea fara cuvinte? Asa cum are "Clubul povestii parfumate" sau "Happy Weekend"? Eu mi-am creat singura ceva..... si îmi place sa îl pun mereu miercurea ca si cap de articol... ar fii o idee? Fotografia de mai sus este foarte frumoasa, de exemplu!
    pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie draga, parerea mea este ca rubrica "Miercurea fara cuvinte" cere libertate in idei, de aceea nu am vrut sa impun nimanui nimic, nici macar un banner. "Usile" rubricii sunt deschise permanent, atat pentru intrare, cat si pentru iesire. Preluarea unui banner seamana cumva in ochii mei cu " semnarea unu contract" si eu nu doresc sa oblig pe nimeni la nimic. Iti multumesc mult pentru sprijin, apreciez mult. Te pup si eu.

      Ștergere
  6. Si eu sunt de-acord ,imaginile ar trebui sa vorbeasca de la sine.
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru gândurile bune, multumesc mult pentru colaborare.

      Ștergere
  7. am lipsit miercurea aceasta, pentru ca n-am mai facut poze cam demultisor si n-am avut subiect. abia astept primavara sau vreun eveniment, parca ma mananca degetele :)
    cum ai reusit sa scrii fara sa lasi urme pe zapada? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te asteptam cu drag, oricând ai timp :)

      :D am acoperit urmele cu textul cu litere decupate din ziar :))

      Ștergere
  8. Recunosc ca am incalcat uneori regula dar pe viitor o sa fiu cuminte ! Minunata imaginea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce! ;)
      PS: fiica mea îti multumeste pentru "reteta de bucle" :) E mereu aranjata, fara pic de efort! Ideea e colosala. pupici

      Ștergere
  9. Bine zis...Doar de aia e " fara cuvinte", dar si pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte,hihi...
    Te pup Carmen! E o bucurie Miercurea fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaa!Ai dreptate.Eu am venit mai tarziu printre voi.Am fost dirijata de un blog,care avea destule comentarii.M-am mirat ca era in contradictie cu titlul.Sunt de acord cu tine si ma voi conforma.Ca sa fiu sincera m-am bagat si eu ca mi-a placut"Fara cuvinte".Tu reusesti, ca lider de grup, sa aduci din ce in ce mai multi participanti,seriosi,talentati ,cu profesii si varste diferite. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragele de voi, cat sunteti de frumoase asa îmbratisate!
      Multumesc mult pentru sustinere! Rubrica fara participanti, nu ar putea exista si de aceea ma bucur sa vad ca este îndragita. Noapte buna! :)

      Ștergere
  11. Noa, daca nu trebe...
    Bucurosi le-om duce toate/daca-s scrise pentru noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-D de data asta, TREBE! Trebe poze far' de vorbe! ;-)
      Mi-a placut parafraza folosita :-)

      Ștergere
  12. Corect!
    Eu dau un titlu care sa dea de gandit sau sa incite si cred ca e suficient.
    Sper sa fie bine data viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ai dreptate- fara cuvinte !
    ...portocalele sunt pentru copii cuminti ?! :) ...fain contrastul!...
    pupicei muuulti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce pești superbi! Și ce culori pătrunzătoare!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere