miercuri, 1 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte (40) - Parfumul padurii



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. Unul din multele farmece ale toamnei :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fotografii frumoase! Parcă ar fi din cărţile cu poveşti ale copilăriei. Îmi închipui ce plimbare plăcută a fost pentru voi.
    Numai bine şi o toamnă însorită în continuare, dragă Carmen! :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa la miez de noapte!
    Azi am făcut plimbări în natură atât la mine, cât şi la tine.
    Să ai o zi frumosă şi liniştită !

    RăspundețiȘtergere
  4. Parfumul pădurii toamna e inconfundabil. Fotografiile tale, foarte reușite, mi l-au reamintit și m-au trimis cu gândul la vremea când am locuit aproape de pădure. Mulțumesc !

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  5. Atât ciuperca uriașă, cât și frunza ruginie par a fi triste de anotimpul ce se anunță, încet, încet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cât sunt de simpatice ciupercuţele acestea! Mai că le-aş culege dacă aş şti care sunt cele comestibile.
    Şi ai găsit şi prima frunză galben-roşie-ruginie. Happy WW, draga mea Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parfumul si culorile padurii sunt inegalabile ! Te imbratisez si..happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Frumos ai surprins ciupercile,fotografiile sunt superbe!
    O toamnă fericită draga mea să ai!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. O padure din povesti, conservata atat de bine! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. In urma cu aproape doua saptamani, laudam Berlinul pentru frumusetea toamnei de acolo, la noi continuuand sa fie mult mai cald. Acum.. laud Bucurestiul, Romania, pentru peisajele pe care ni le ofera. :)
    Sper sa ai parte de o luna frumoasa, linistita si relaxanta! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Padurea am cautat-o si eu.La tine e frumoasa bogata.Tu sti sa faci niste imagini minunate din aproape orice.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. un parfum plin de gust as zice :)
    happy ww, draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Asteptam sa o vad si pe Lizuca. Faine pozele parca sunt desprinse dintr-o poveste!

    RăspundețiȘtergere
  14. Fotografii incantatoare ,mi-a placut enorm prima in care
    ciupercutele un simbol al norocului, sunt inconjurate de
    un covor de trifoi care, chiar daca nu este cu patru foi ,
    aduce noroc si prosperitate!!!
    Multumesc pentru aceasta oportunitate!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Dupa ce saptamana trecuta am lipsit de la MFC revin acum cu drag si ma bucur sa descopar postarile tuturor.
    Sunt mereu uimita de gingasia si atentia cu care ai rabdare sa surprinzi atatea lucruri frumoase din jurul tau. Iar acum toamna ne va bucura cu tot mai multe peisaje de poveste care abia asteapta sa le descoperim.
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen, si o luna octombrie plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Unde sunt ciupercile rosii cu puncte albe? :) Frumoasa colectie de roade. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Observ că nu mi-ai aprobat comentariul de azi noapte. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine pe blog toate comentariile sunt aprobate automat.De aceea inclin sa cred ca ori nu ai scris pe blogul meu - trebuie sa si spun ca acesta este primul tau comentariu la mine pe blog - ori sistemul ti-a jucat o festa.
      Pe blogul meu doar comentariile la postari mai vechi intra pe lista de moderare.

      Ștergere
  18. Octombrie

    Octombrie-a lasat pe dealuri
    Covoare galbene si rosii.
    Trec nouri de argint în valuri
    Si cânta-a dragoste cocosii......

    .( George Topârceanu )

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi-e dor de parfumul pădurii, recunosc.
    Dar toamna relevă o serie de aspecte :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Toamna este frumoasa numai cand e cald si putem merge la plimbare. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. frumoase imagini ai surprins.
    Era o melodie frumoasa si mai este desigur:"A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta" sper ca na am gresit versurile:))
    O zi de miercuri cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Vazand ciupercutele ca intr-un decor de poveste, ma gandesc, ca e timpul sa incerc sa dau si eu de ele printr-o zona mai impadurita! Doar octombrie, deja, s-a instalat!! cel putin in calendar, ca in realitate pare o luna inca de vara, ca temperatura si manifestari... Acum imi dau seama...chiar ca intr-un sotron!!! ;) ehee.. Toate cele bune si numai pozitivitate in orice luna am fi! O miercure insorita!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu mi-am pus ochelarii sa vad de-i vreun trifoi cu patru foi prin pozele tale, dar nu, nu vru sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ce coincidente! in we ce-a trecut am fost, pe langa Brasov, intr-o padure unde am pozat doar ciupercute, de toate formele si culorile :)
    zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  25. un parfum bun tare la tigaie...:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Imagini desprinse parca din cartile de povesti. Este o toamna superba
    Fotografiile de vis. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  27. ce drăguţe sunt ciupercuţele albe!
    imaginea mă trimite cu gândul la China sau Japonia, nu ştiu de ce... :)
    seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  28. ...n-am cuvinte... e prea frumos... şi se cheamă „miercurea fără cuvinte... nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Dupa atâta uscaciune pe care am pus-o la mine, e bine sa te racoresti în iarba!

    RăspundețiȘtergere
  30. Si ati cules sau doar le-ati admirat?

    RăspundețiȘtergere