miercuri, 8 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte (41) - Candoare




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

40 de comentarii:

  1. Ce fotografii frumoase! Micuţa este scumpă foc, blondă ca o păpădie şi tare curioasă să studieze buburuza.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca si Sara a ta :)) Cred ca sunt de o seama. Emma va împlini la sfârsitul lunii noiembrie 3 anisori.
      Happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  2. cine e ingerasul dulce si blond? :)
    eee....ce bine e la joaca si in plus mai apare si cate o buburuza, motiv in plus de distractie :))
    te pupacesc draga mmea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îngerasul este nepotica lui Helmut - Emma :) Vezi cum trece timpul?! parca mai ieri prezentam pe blog poza Emmei din maternitate... Noi cica am ramas la fel, peste noi nu se vede cum trec anii... Dar daca-i privim pe cei mici cum cresc, atunci, vai, vai! :))
      te pup draga mea draga. Noapte buna!

      Ștergere
  3. O păpuşă tare frumoasă şi curioasă.
    Fă ai o zi liniştită şi bună !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt campioni fermecători ăștea mici :)
    Happy WW !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O piticuță blonduță tare drăgălașă. Nu e nimic mai frumos pe lume decât un copilaș nevinovat. Să vă trăiască nepoțica, să fie sănătoasă și să vă aducă numai bucurii !

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu un incantator ingeras ne-ai surprins in aceste fotografii
    si ii doresc sa aiba parte in viata de multa sanatate,fericire
    si macar un strop de noroc!
    Va imbratisez pe amandoua

    RăspundețiȘtergere
  7. Doua buburuze mici! Ce dragalasenie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, cum trece timpul!
    O frumusete de domnisoara! :)
    O zi minunat[ draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Ce minune dulce și drăgălașă.să vă trăiască!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aualeu Doamne, frumusete mica!!! Ma face sa-mi fie si mai dor de nepotica mea... :(
    Zi calduta, macar in suflet, sper sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daa.. sunt mare amatori de 'bubuzei', cum zicea nepotica mea (adica de buburuza..) :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce titlu potrivit ai gasit!
    e superba nepotica voastra!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce fetita dulce cu parul blond! Parca este o papusica! :)
    Sa ai o zi frumoasa si plina de candoare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Copilaria!! "Anotimpul" descoperirilor de orice fel, al intrebarilor, al curiozitatii si al inocentei. Frumoasa si plina de energie nepotica voastra! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Afara de faptul ca e frumoasa si tare dulce,ca toti copii sunt cataratori.Tare le place sa se uite de la inaltime! O zi buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa va bucurati de toate minunatiile pe care vi le ofera! O frumusete dragalasa ! Happy WW , Carmen!
    P.S. Scriu de pe mobil si nu pot sa ma inscriu. Pup.
    Nicol

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa va bucurati de toate minunatiile pe care vi le ofera! O frumusete dragalasa ! Happy WW , Carmen!
    P.S. Scriu de pe mobil si nu pot sa ma inscriu. Pup.
    Nicol

    RăspundețiȘtergere
  18. Primul gând a fost să te întreb cine este frumuseţea aceasta mică şi dulce, dar am citit. Să vă trăiască, nici nu puteai găsi un titlu mai bun. Este de revistă! Abia acum am scăpat dintr-o şedinţă.

    RăspundețiȘtergere
  19. 2 gargarite cu chef de joaca! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. O frumusete de copil, de ne-am bucura cu totii de natura cum fac cei mici ce bine ar fi. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cu soare pozele tale astazi!
    De o umbrela as avea si eu nevoie chiar acum, dar unde ploaie, va rog! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Intotdeauna mi-am dorit o fetita blonda, dar barza a avut alte planuri, nu e timpul pierdut. Cred ca azi sar peste MFC...nu mai imi vad capul de treburi. Pupici,poate reusesc mai pe seara sa postez ceva in ton cu ziua de azi!

    RăspundețiȘtergere
  23. domane cum trec anii!!
    imi amintesc ca ne-ai prezentat-o pe Emma bebelina!:)
    e superba! gargarita i- a cam dat batai de cap...))

    RăspundețiȘtergere
  24. In ultima foto are figura aceea dragalasa de fetita desenata pe felicitari, e tare scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine spus "candoare"!
    La mine a fost mai degrabă către romantism.

    RăspundețiȘtergere
  26. decor in gradina ta compus din jucarii cu suflet...si Emma si buburuza sunt exceptional(e) surprinse!
    felicitari scenografului!

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoasa lume a copilariei!
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. O printesa tare draguta ,frumoase momente ai surprins!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce bomboană de copil! Să vă trăiască nepoţica, să fie sănătoasă... şi voi pe lângă ea!

    RăspundețiȘtergere