miercuri, 23 iulie 2014

Miercurea fara cuvinte (30) - Copii, parinti si bunici



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

30 de comentarii:

  1. yuppy!! avem balci:)
    ne aminteste de copilarie...
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) copiii și bunicii sunt o „alianță specială” !
    Frumoase ipostaze ai adus
    Happ WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am fost niciodata la un balci adevarat dar privind fotogrfiile tale e ca si cum as fi acolo :)
    asa ca...lume lume...hai la balci! :)
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. Punctualitate germană eşti! Stau eu şi mă întreb cu ce copilaşi ai ajuns tu în acest loc vesel şi plin de viaţă? Copii mulţi, bucurie şi domnişorici elegante. Am văzut surioare cu rochiţe identice şi chiar şi cu cărucioare la fel. Roz, desigur. Deformaţie feminină, nu-mi scap[ rochiţele din vizor, nici la 12 noaptea.
    Noapte bună şi happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt in tema data de tine,dar abia peste o luna vom merge si noi la o manifestatie.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aglomeratie mare ! Si avem si carusel pe acolo. Eu as fi curioasa daca cei doi "bebelusi "din carucioare sunt gemeni!:) HappyWW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi plac serbarile populare bavareze! Imaginile tale de azi ma duc cu gandul la Oktoberfest!
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineța la ceas de noapte. Mai sunt vreo 3 ore până se ivesc zorile la mine și două zile până vom avea și noi un pectacol inedit cu dansul focului la care ne stăduim să participăm deși va avea loc undeva spre miezul nopții iar vremea se anunță intabilă.
    Să ai o MFC frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imagini minunate, care celebrează ideea de familie. Nu e primul tău articol despre familie și este unul dintre marile motive pentru care îmi place mult de tot blogul tău și te admir pe tine. Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ai o zi excelenta draga mea!
    Nu pot posta, de fapt nu stiu ce ar trebui sa postez, astazi este doliu national aici!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce tema minunata pentru azi, familia! Si ce instantanee a surprins ochiul tau de fotograf, unul si unul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Copii,părinți și bunici,ce poate fi mai frumos într-o astfel de zi de sărbătoare!
    Pozele sunt superbe!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata!
    Caruselul ramane preferatul meu :)))) :*
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mi-as minuna si eu nepotica, cu toate chestiutele de acolo...
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Câtă veselie!
    În ipostazele surprinse de mine sunt şi bunici, şi părinţi, şi copii. Numai că nu se văd bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Forfota si veselie de vacanta. Am avut intotdeauna o atractie pentru carusel ...si e deja un simbol pentru parcurile de distractii.
    Se pare ca a fost o zi distractiva :)

    RăspundețiȘtergere
  17. vesela si colorata vacanta :) tare frumoase colajele.. zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Toata lumea, indiferent de varsta, se bucura la serbarile copiilor. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai reusit sa-mi transmiti veselie ! Poate trebuie sa incerc si eu un carusel, o masinuta sau ceva din parcul de distractie !? :) Te imbratisez!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum s-ar zice pe la mine prin localitate: A VENIT BALCIUL

    RăspundețiȘtergere
  21. Atmosfera de sarbatoare cu iz de copilarie!
    Excelente fotografii!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Veselie si culoare ,intr-o zi de vara !
    Super fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  23. Trei generatii imbracate elegant ,cu zambetul pe buze ,
    intr-o atmosfera de o buna dispozitie molipsitoare!
    O imbratisare si o sarutare pentru fiecare postare.

    RăspundețiȘtergere
  24. imagini pline de culoare si zambete...:)
    observ ca peste tot e moda asta a pantalonasilor scurti... :)
    te pup , zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  25. Îmi place când oamenii, de la copii din cărucior până la bătrânei cu bastoane, se adună să se veselească! Frumos! :D
    O zi pe placul tău!

    RăspundețiȘtergere
  26. O familie mare si frumoasa. Toate gandurile mele bune se indreapta catre voi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Maaare veselie, mare! :)) Parcul de distractii = punct de intalnire pentru generatii! Faina ideea de a "prinde in imagini"... generatiile! :)
    Seara minunat sa o petreceti! Happy WW! Zile fericite!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Tare frumoasă şi veselă atmosferă. Iar faptul că se regăsesc împreună atâtea generaţii, spune multe despre acest loc al veseliei.
    Frumoase poze, dragă Carmen.
    Să aveţi cu toţi doar zile minunate! :-)

    RăspundețiȘtergere