miercuri, 9 iulie 2014

Miercurea fara cuvinte (28) - Trandafirii mei






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

30 de comentarii:

  1. Minunaţi trandafiri ai în grădină! Ai reuşit să aduni numai frumuseţi şi nişte culori deosebite. Îmi închipui ce miresme răspândesc în toată grădina.
    O noapte frumoasă, dragă Carmen! Şi felicitări pentru echipa de fotbal a Germaniei! Sunt tari de tot! Presimt că peste câteva zile Germania va sărbători şi mai tare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai trandafiri frumoşi.
    Să ai parte de o MFC mai frumoasă decât trandafirii, pe care să o petreci în linişte şi pace alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pacat ca nu le pot simti parfumul...
    i-as fi "furat" pe cei galbeni dar pana la urma am fost cuminte :)
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt pentru echipa de fotbal, nu? :))
    ii merita din plin! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti sunt minunati!
    Toate cele bune, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă întâmpinare ai făcut echipei naționale !
    Felicitări și multă baftă mai departe !!!
    Trandafirii tăi sunt o mnunăție 10 minunății
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai adunat în grădina de vis o mulţime de feluri de trandafiri şi culori, unul mai frumos ca altul.
    Ce plăcere trebuie să fie să stai o oră, după amiaza printre ei.
    Să ai o miercure minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu știu unde s-a dus comentariul meu ! :( Îl mai scriu o dată.

    Un buchet de roze meritat de echipa de fotbal a Germaniei. Felicitări și succes mai departe !

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Unul mai frumos ca altul,o simfonie de culori!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosi rau trandafirii tai, imi place cel mai mult cel roz prafuit pe rotund.

    Intrebare, este vreun secret in ingrijirea lor, ceva ce pot face sa le mearga mai bine?

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare frumosi sunt.. mai trebuie unul alb ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. O incantare pentru ochi.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoși sunt trandafirii... Florile mele preferate, teoretic, pentru că practic, îmi plac toate....:))
    Pup, CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  14. Câtă frumusețe! >:D<

    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce ne-am potrivit astazi. :D
    Zi frumoasa sper sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Trandafirii sunt superbi! Până şi un motan ca mine îi apreciază!
    Eu am pus ceva mai... prozaic. (Şi, dacă eşti de părere că am abuzat făcând-o, nu mă supăr dacă mă scoţi din tabel.)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ooooo...cat de frumosi sunt!
    Te imbratisez si "happy WW"!

    RăspundețiȘtergere
  18. Acesti superbi trandafiri ne incanta privirea
    si alina sufletul !
    O zi plina de lumina , culoare si parfum!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoși mai sunt! Văd că ai toate culorile! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Deosebite flori,ne fascineaza in fiecare imagine, prin frumusetea delicata ,aducand prospetime in sufletele noastre.
    O alegere inspirata !
    Felicitari !O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Trandafiri tai sunt divini!
    O zi plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumuseti! Chiar sunt deosebiti, ai o gradina frumoasa care iti lumineaza fiecare anotimp. Ti i-as fura pe toti!O zi frumoasa draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt imagini relaxante.
    Sa ai zilnic bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  24. Draga Carmen, ai cu ce te mandri, trandafirii sunt minunati! :)
    Iti doresc o seara linistita si zile pline de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumosi sunt!Seamana cu ai mei,numai din aceia portocalii n-am.
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  26. Trandafirii ma lasa mereu fara cuvinte!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt frumosi trandafirii si fara "diamantele" ploii! :)
    Multe-multe bucurii sa aveti!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere