miercuri, 18 iunie 2014

Miercurea fara cuvinte (25) - La pas prin Málaga


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

32 de comentarii:

  1. Pitoresc !
    Va trebui să revin ca să savurez în liniște toate posturile și fotografiile minunate !
    Happy WW :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mult imi plac stradutele, sunt atat de altfel...
    imi plac si cladirile de influenta maura, cum bine zice catalin, un amalgam de civilizatii....

    happy ww, pup draga mea draga, somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata incredibil! Intotdeauna mi-au placut cladirile din caramida rosie, iar aici pare sa fie abundente.
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac imaginile! Cred ca mi-ar fi placut foarte mult sa ma plimb pe stradutele acelea, seara, pe racoare, la lumina felinarelor acelora frumoase!
    Numai bine, Carmen, draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rafinament si stralucire ,locuri de o mare atractie,
    privelisti de exceptie!
    Multumesc dragalasa mea prietena pentru momentele
    de mare desfatare impartasite cu noi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună CARMEN!
    Superbe imagini,îmi plac mult străduțele acelea înguste pe care poți să te plimbi și
    să admiri clădirile frumoase!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce locuri frumoase și par și liniștite. Despre Malaga nu știam decât gustul dulce al vinului cu același nume. Din Spania nu cunoaștem decât Barcelona și postarea ta mă îndeamnă să facem cunoștință și cu alte locuri din această țară.

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos, chiar e de plimbare la pas. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos
    am observat un stil arab la cladirea din imagine, asta ref la descrierile pe care ni le-ai facut data trecuta
    in rest foarte curat, frumos si linistit
    Happy MFC

    RăspundețiȘtergere
  10. Malaga... Numai când scrii numele şi deja te simţi îmbrăcat de un aer aparte.
    P.S. Ceea ce aduc eu colecţiei de azi e o fază foarte amuzantă, cu final neaşteptat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc pentru această plimbare minunată! Parcă am simţit aerul de acolo

    RăspundețiȘtergere
  12. Am făcut deci. o luuungă şi completă plimbare prin Malaga, alături de tine. Clădirile reflectă cel mai bine influenţa maură şi mi-au plăcut tare mult cele pe care le-ai fotografiat. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a placut sa ma plimb cu tine! :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce-mi plac casele/portile pline de floricele...
    Frumos! Zi minunata sper sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  15. Stradutele inguste imi aduc aminte de Venetia. N-am fost niciodata in Malaga, dar dupa poze, realizez ca e o pierdere. M-ai convins, trec pe my bucket list o vizita in Malaga.

    RăspundețiȘtergere
  16. Miao, ce loc linştit! Pare ideal pentru o plimbare pisicească! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos, si acele flori pe ziduri dau tare bine!!! O vacanta de vis!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imagini superbe. Strazile sunt putin cam inguste dar.... pot sa trec peste asta!! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Orasul parca va asteapta pe voi sa va plimbati in voie.Asa da!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce locuri frumoase. Ne-ai oferit o "plimbare" minunata, draga Carmen.
    Iti multumesc si iti doresc o seara minunata! :-)

    RăspundețiȘtergere
  21. Este chiar superba Malaga, am descoperit-o treptat pe blogul tau si mi-ar placea sa o vizitez curand.
    Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce inghesuiala !Cate culori!
    Am impresia ca linistit pot vecinii trece unul la altul deschizand geamul si facand un pas .:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. ce faaain. asa imi vine un dor de duca atunci cand vad poze de genul acesta :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Istorie, culoare, veselie, caldura!
    Ce istorie are si acest oras! Ai fost la pas pe unde, probabil, au trecut si fenicienii, vizigotii, romanii, maurii... Influenta maura e, probabil, vizibila cam la fiecare pas. Ce fain ca ati vazut!
    Imbratisari de grup, cu drag! Pupici!
    Happy WW! :) Seara minunata si somn usor pentru cand veti face nani. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Si când v-a fost sete ce-ati facut?
    Cu atâta culoare si istorie e greu de ales...

    RăspundețiȘtergere
  26. Pare un oras linistit, odihnitor; totusi, e cam putina lume...

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce frumos si curat!
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumoase si interesante locurile :)

    RăspundețiȘtergere
  29. multumesc de plimbare, un oras linistit!

    RăspundețiȘtergere