miercuri, 26 martie 2014

Miercurea fara cuvinte (13) - Fântâna inocentilor

Paris, sept.2013





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

44 de comentarii:

  1. Lichidare de stoc: ultimele desene facute cu traditionalul pix+acuarela. Cand o sa mai pot o sa mai fac.
    PS: e posibil ca linkul catre mine fie sa nu fie deloc fie sa fie de mai multe ori, mie nu-mi apare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa exista undeva pe langa ea si un loc unde oameii sa scrie daca li s-au indeplinit dorintele puse (aruncate) in fantana... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un loc deosebit! Frumoase poze.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. dorintele se pot implini in timp dar iata ca sunt lucruri pe care timpul nu le atinge...asa este si aceasta fantana...
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am incercat si eu aseara sa ma inscriu in tabel dar nu am reusit cu toate ca in prima faza apaream inscrisa...
      multumesc, draga mea draga ca ai grija de mine :)
      sa stii ca faci concurenta magnoliei inflorite, te pupacesc! :*

      Ștergere
  5. Așa,miercuri și fără multe cuvinte am mai învățat ceva !!!
    Mulțumesc pentru imagini și pentru catalizator :)
    voi merge să-mi completez lacunele !
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La puțină vreme după ce cântară cocoșii de miezul nopții am ajuns și eu să deschid sezonul.
    Să ai o noapte faină, liniștită și odihnitoare !

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa amintire a toamnei trecute! Dar toamna asta? Unde vei fi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mi-am dat seama unde e fantana si chiar mi-ar placea sa stiu pentru ca arata super, iar daca ajung vreodata in orasul ei... :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Superbe imagini!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Woooow! superbe imagini!
    O zi minunată draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că m-a înscris cineva, dar nu mi-am dat seama decât după ce am început să vizitez... :)

      Ștergere
  11. Un loc deosebit. Frumoase locații ma vizitezi, dragă Carmen. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Fontaine des Innocents.... cat de bine se tine ptr venerabila varsa de 465 de ani!
    Oare cate dorinte a impinit? :))
    Happy WW! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Schönen Tag wünsche ich dir!
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  14. Se tine bine fantanica. :) Oare daca "arunc" virtual o dorinta, mi-o indeplineste? :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase locuri si fotografii.. imi plac detaliile, Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. O alegere foarte frumoasa! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. O alegere deoasebita. Mi-a placut tare mult!
    Iti doresc o zi de miercuri frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Paris...poetic oras si foarte faina asezarea pozelor in pagina...

    RăspundețiȘtergere
  19. Imagini superbe, sunt curioasa daca fantana ti-a indeplinit vreo dorinta sau mai multe? O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  20. iata un loc unde imi doresc sa ajung :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Loc frumos incarcat de povesti si istorie. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari pentru imagini si pentru proiect!

    RăspundețiȘtergere
  23. Oare de ce s-o fi numit a "Inocentilor"? Sper ca nu datorita celor care aruncau un banut in fantana pentru a-si indeplini dorintele :)) 465 de ani zici Minnie?! Wow, e incredibila!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu câtă inocență se prelinge apa pe treptele fântânii... Superbe imagini, Carmen !

    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  25. Hehe, te-am prins, ţi-am făcut poftă de cele locuri săptămâna trecută! :)
    Am căuat şi eu prin Bucureşti o fântână a Inocenţilor şi am găsit Parcarea Inocenţilor. Se pune?

    RăspundețiȘtergere
  26. E frumoasa aceasta fantana,dar denumirea ...cred ca e unica in lume.Multumesc pentru inscriere.Uit esentialul.

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte frumoasa ! Imi plac basoreliefurile.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Minunata arhitectura la aceasta incantatoare
    opera de arta!
    Multumesc draga mea ca mi-ai oferit prilejul
    de a viziona o asemenea capodopera!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Trebuie sa caut mai multe informatii; deocamdata internetul de pe strada mea este mizerabil...
    Sa ai bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  30. Mulţumim şi pentru ultima poza, cea cu harta :) Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Gandul imi zboara spre romanele lui Al.Dumas. :) Mi-ar placea sa imi port pasii prin locurile despre care am citit prin romanele de capa si spada. :)
    Mi-au atras atentia si porumbeii! :)
    Imbratisari de grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru că nu am mai scris de mult și pentru că sunt atâtea de spus, dar prea puține cuvinte la îndemână..
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  33. Interesanta fantana, atipica prin constructia sa. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce tema interesanta ai ales pentru miercurea asta! E prima data cand vad si aud de Fantana asta. Drept e ca n-am fost niciodata in Paris.

    RăspundețiȘtergere
  35. Are ceva magic locul acesta... poate datorita amplasarii fantanii... sau mai bine nu ma mai gandesc ce-mi place, ci pur si simplu ma bucur :)
    Multumesc, Carmen, pentru trezirea unor frumoase amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  36. "La fontaine des Innocents" - ce serie frumoasa de instanturi... precum o poarta spre un trecut vibrant (o sa fac un pic de documentare vis-a-vis de subiect)! Multumesc frumos pentru partajare si pentru vizita, asemenea! O saptamana placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce frumos!
    Zici ca ii la a doua tinerete aceasta fantana....:)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  38. Superba arhitectura O alegere deosebita ,cred ca as privi ore intregi aceste frumuseti!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  39. Si eu as vizita astfel de locuri!
    Frumoase fotografii!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu cred ca am vazut Fantana Inocentilor. O adevarata capodopera ! Data viitoare o caut.
    Imi place cum ai surprins toate amanuntele.

    RăspundețiȘtergere