miercuri, 12 martie 2014

Miercurea fara cuvinte (11) - Primavara

Augsburg, 11.03.2014





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

40 de comentarii:

  1. Un desen bizarut cu o pisica albastra cu aripi, deasupra orasului. Acuarela cu pix negru ;-) In rest am multa treaba de facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este aici,a sosit și minunatele tale poze o confirmă !!!
    E primăvară iar
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e primavara aici la tine!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunăţii! Spectacolul primăverii a început atât de frumos.
    Superbe floricele!
    Happy WW, dragă Carmen. Numai bine îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar ce am scris despre legenda acestor minunate flori!
    O dimineata frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoase sunt!!!
    Branduse albe nu am mai vazut... violet deschis da, iar pe cele portocalii le-am descoperit acum cativa ani cu surprindere.
    In schimb pe cele violet le indragesc si imi amintesc cat de bucuroase eram eu si sora mea cand le vedeam la munte - pe Bran... cat de frumos era. Erau si cocarai (albi si violet) si ghiocei... si albastrele.
    Minunata simfonie cu flori <3!

    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  7. Multa culoare care aduce buna dispozitie. Iti doresc o zi minunata ca aceste flori!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce flori frumoase aveți la voi ! Eu sunt mai "sărac".
    Să ai o noapte liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună dimineața și bună.....primăvara!
    Superbe flori, mi-au înviorat dimineața.

    RăspundețiȘtergere
  10. La tine sunt tot timpul cele mai frumoase flori.
    O primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce spectacol de culoare si optimism are primavara ta!
    sa fii sanatoasa si bucuroasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Cât de frumoase sunt și ce culori superbe au!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei da, asta da primavara.. recunosc culorile :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  14. superbe, toate sunt de gradina
    un spatiu de vis
    altceva e pentru noi cei de la bloc
    Happy MFC! Happy Spring!

    RăspundețiȘtergere
  15. Faine floricele! Foarte optimista postare. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In fata mea s-a deschis o impletire
    a frumusetii florilor cu armonia ta sufleteasca!
    O primavara cu multe impliniri!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Cât de frumoasă primăvară acolo la voi! Am văzut şi în Bucureşti ghiocei, dar brânduşe încă nu. Ieri a fost şi aici o zi senină iar astăzi se pare că va fi una minunat de frumoasă, aşa ca pentru Miercurea fără cuvinte! Te îmbrăţişez, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Minunati crocusii, imi plac la nebunie....

    RăspundețiȘtergere
  19. Florile tale, Carmen, care sunt minunate, mi-au amintit o frântură de primăvară de care mi-e dor. Cred că toată lumea îşi dă seama de ce, privind contribuţia mea de astăzi la MfC.

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu tot ceva de primavara am pregatit pentru azi ;). Ne-am potrivit.
    Foarte faine fotografiile, pline de veselie, de culoare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce primavara frumoasa este acolo, aici abia a inceput sa iasa soarele si sa fie ceva mai caldut. :) Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-ai inseninat ziua cu aceste floricele. Ce poate fi mai frumos primavara decat aceste flori care sunt atat de trecatoare si totusi atat de gingase?!

    RăspundețiȘtergere
  23. verde primavaratic la tine si multe flori, aproape imi vine sa plec la plimbare pe pajistile sugerate de imaginile tale...mmm...am tras aer adanc in piept, adanc si proapat :)
    pup draga mea draga, o minunata zi infloritoare iti doresc :*

    multumesc ca m-ai inscris in tabel, pup si iar pup :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce multe culori acolo! Primavara ta e frumoasa! E de la tine din gradina? Si eu care vin cu toamna :))

    RăspundețiȘtergere
  25. O adevărată splendoare în imaginile tale. Bun venit primăvară dragă! Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. frumos-frumos!
    abia astept sa iasa florile si la noi in gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt imagini de speranta.
    Sa ai bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  28. ehe...ce frumos s-a instalat!!
    o incantare...:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe flori!Sper sa gasesc si eu vineri la munte.

    RăspundețiȘtergere
  30. Acum imi pare rau ca nu sunt un fluture,sau o albinuta sau macar o buburuza.:))
    Minunate culoriare primavara ta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt atat de frumoase,ca ma uitam lung si vedeam cat sunt de gingase.Culorile dau tonul primaverii.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  32. Aici primăvara este în toi! Atâtea nuanţe! Sunt o splendoare! La munte în zona în care avem noi casa sunt pajişti întregi cu brânduşe de culoare mov şi unele galben intens. Este o simfonie florală când sunt înflorite. Uneori înflorsc şi toamna.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce frumoasa e primavara la voi! Sa va bucurati de ea si de zile senine si calduroase! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  34. Sa vina, sa vina soarele si caldura! Suntem aproape...

    RăspundețiȘtergere
  35. ce faine sunt, absolut geniale :D si Timisoara e plina de flori. Asa imi place :P.

    RăspundețiȘtergere
  36. Parca ne-am vorbit!
    Ai un simt al detaliului formidabil!

    RăspundețiȘtergere
  37. dumnezeu exista si cuvintele lui se transforma in flori pe pamint

    RăspundețiȘtergere
  38. Stralucitor si frumos! :) Sunt extra vesele si invioratoare culorile! Poate pentru ca sunt culori de flori?! :)
    Mi-a netezit ridurile dintre sprancene covorul acesta de flori! M-am incruntat vreun sfert de ora pana sa resusec a posta doua fotografii! :)) Si acum zambesc cu gura pana la urechi! Culorile vesele invioreaza... spiritul! :) Iar apropierea primaverii nu face decat sa ma bucure! Desi aici temperaturile sunt inca scazute stim ca trebuie sa se mai imblanzeasca si Soarele!
    Zile fericite! Imbratisari cu drag, de grup! Pupici!

    RăspundețiȘtergere