miercuri, 8 ianuarie 2014

Miercurea fara cuvinte (2) - Întaritoare pentru luna ianuarie



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

30 de comentarii:

  1. E tare greu sa te desparti de sarbatori! :))
    Nici eu nu am strans inca bradul si nici ornamentele.......
    pupici Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da! După atâtea bunătăţi, dintr-atâtea zile de sărbătoare, trebuie musai şi astfel de "întăritoare"! Foarte frumos aranjamentul.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este și frumos și sănătos :)!
    Vitamine-s benefice în vreme de iarnă
    mi-a plăcut ideea/îndemn la consumul bunătăților din fotografii
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  4. alune si fistic...mmm...parca as rontai un pic :)
    pup draga mea draga, o noapte lina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine ca la mine abia a inceput Craciunul-miam ce gustoase sint rasfaturile tale

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehe....
    vin la tine....:))
    Sa-mi dai adresa exacta...:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate imi sunt pe plac !
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bradul meu încă mai stă cu ornamentele pe el că doar numai acum a trecut Crăciunul ăl bătrân.
    Să ai o noapte liniștită, Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite că a apărut și drapelul ONG-ului MFC!
    Nu poți să-l faci banner?

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos şi sănătos! Ar fi bine să urmăm acest exemplu. Renul este atât de simpatic, cum ne face el această invitaţie!
    Happy WW, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce inventiva esti! Yummy! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Toate îmi plac!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! si bine v-am regasit. Cred ca renul este cel mai bun intaritor, de zambet :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos!
    Un an nou mai bun! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Parca m-ar tenta niste fistic! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fructe ,fructe dupa atatea dulciuri!!!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc dragalasa Carmen pentru fructele oferite
    cu care putem face o cura de detoxifiere dupa atatea bunatati!
    O saptamana cu vreme calduroasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Întăritoare plăcute și la vedere nu numai la gust.... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Tare bune ronțăielile, eu am luat din migdale și din fistic :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Veselie, dragoste, sanatate! - toate sunt cuprinse aici! :)
    Altfel spus: putem manca si cuvinte, nu doar fructe! :) Un joc minunat pentru toti copiii - mici sau mari! :) Asadar, sa rontaim! :))
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Simt nevoia sa manânc multa verdeata si fructe dupa Sarbatori, dar nu ma pot abtine de la o "clisa" cu usturoi si palinca din când în când, nu mult, doar o data pe zi!

    RăspundețiȘtergere
  22. o gramada de cadouase. in spiritul sarbatorilor
    ce dragut... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce ren fericit, cu o gramada de cadouri! La multi ani!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt foarte tari crantanelele alea :-))

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine te-am gasit! :)
    Am ales ceva care are coarne! Nu e ren dar are coarne! :)
    M-am dezmortit vazand veselia rosului care predomina, si pe... Rudolph :)
    Imbratisari cu drag - si de la celelalte, care-ti multumesc pentru urari! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu am nevoie de ceva intaritoare :))))

    RăspundețiȘtergere