miercuri, 24 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte (17) - Templul zeiței Artemis din Efes

Turcia, mai 2011

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

56 de comentarii:

  1. Saru'mina!
    In frumoase locuri ai fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara si bine ai venit la MfC! :)
      am facut un tur superb în Turcia si am reusit sa vad tot ce a fost mai frumos în zona Mediterana-Egee. A fost un concediu dupa care ne-a trebuit concediu ;) dar pentru ce am vazut, s-a meritat!

      Ștergere
  2. istoria lasa urme,suntem norocosi ca le putem vedea...
    frumoasa intoarcere in timp fotografiile tale draga mea draga :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarate minuni, la care înca privim cu gura cascata, dupa atâtia mii de ani!
      te pup draga mea draga. Noapte buna!

      Ștergere
  3. Mie gastele îmi plac cel mai mult! :))
    Foarte frumoasa seria ta de fotografii!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai vazut ca aveau si bobocei? vai cat de scumpi sunt! bunica mea mai punea din cand in cand sub closca :)
      Happy WW! te pup, Minie draga. Noapte buna!

      Ștergere
  4. Am calatorit atat de mult in jurul lumii dar inca nu am fost in stare sa imi misc picioarele puturoase la Efes desi era la o aruncatura de bat. Uite ce am pierdut! Sunt niste poze superbe. Gastele sunt cele mai tari, hihi

    Te pup si noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și care dintre ele este Afrodita? :) O noapte frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gastele cu puiutii lor mi se par asa draguti! Foarte frumoasa toata zona de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat de frumos!!! :) Imi place tare mult calatoria din aceasta miercuri :)

    Happy WW
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poze frumoase! Locuri minunate, încărcate de-atâta istorie! Frumoasă călătorie ne-ai arătat. O noapte frumoasă şi happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac tare mult ultimele doua fotografii! Panorama este splendida cu dealurile acelea pe fundal si palmierii in prim plan. Superb locul! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate fotografiilew tale !
    Un loc plin de istorie,care merită de vizitat :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. La tine nu prea am ce sa spun.Esti surprinzatoare in ce ne arati si cum ne arati.M-ai inscris tu?M-am dat la citit si m-am trezit ca eram prima,ce nu se intampla.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb. E tot ce pot sa spun!
    o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Prin tine, Turcia ne uimește din nou!? Toate cele bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Superb loc! Îmi doresc și eu să ajung acolo. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cele mai frumoase fotografii rămân cele cu privelişti din natură.
    Să ai o noapte liniştită în continuare şi mâine (de fapt astăzi) o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce de fotografii frumoase, toate care participati la acest concurs m-ati omorat cu minunatele poze. Si eu vreau, si eu vreau sa am poze frumoase:> Sa nu mai zic ca locurile prin care te plimbi, sunt .. de 3x " WOW":)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoasa fila de istorie in imagini...;)
    Fotografiile sunt tare frumoase...!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună Carmen!
    Ca de fiecare dată ne uimești cu pozele tale frumoase!
    Îți doresc o zi minunată și plină de bucurii!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Absolut superb!
    Happy WW draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Trebuie sa ajung si eu acolo neaparat, sunt niste privelisti extraordinare!

    RăspundețiȘtergere
  21. Locuri legendare! Dar imi plac gastele care te aduc in realitate!

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbe imagini! Deci gastele care au salvat Roma si-au trimis urmasele si in Turcia! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. cele mai turistice gaste :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  24. hw all
    http://windwhisperer.wordpress.com/2013/04/13/the-five-days-of-trees-marriage/

    RăspundețiȘtergere
  25. Grecia e foarte frumoasa, nu degeaba e destinatia de concediu a multora dintre romani. Iar gastele cu boboci sunt adorabile. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu ştiu cât (mare) preţ pun autorităţile turce pe vestigiile elenistice din Asia Minor.Probabil atâta cât să scoată o sumă de bani din turism, şi nu mai mult.De aceea gâştele se plimbă în voia lor pe lângă anticele "pietroaie".Eu le-aş sacrifica imediat, ca ofrandă, pe altarul Zeiţei Vânătorii, fără să mai ţin seama că, odată, ele au salvat chiar şi...Capitoliul...:)))
    O MfC veselă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta am vrut sa scot in evidenta prin fotografiile mele! Ma bucur enorm ca ai observat si iti multumesc!
      Si eu am fost cuprinsa de tristete vazand in paragina locul pe care s-a ridicat cel mai impozant monument al Greciei antice!... incultura, indiferenta, lipsa de respect.... nu stiu cun sa cataloghez! Si nu a fost doar aici asa ci in majoritatea locurilor incarcate de urme ale uneia din cele mai mati culturi ale lumii antice.

      Ștergere
    2. Ruinele sunt ruine tocmai pentru ca au fost lasate in paragina, recunosc ca-mi place frumusetea salbatica a zonei, iar uneori mi se pare odihnitoare. Nu stiu cat mai rezista bietele ramasite, dar ma gandesc ca daca au rezistat atatia ani fara sa aiba cineva grija de ele, poate vor suprovietui in continuare.

      Ștergere
  27. N-a ramas mare lucru din templu, dar ei stiu sa puna in valoare orice piatra, daca are o simbolistica suficient de interesanta... Imaginile sunt superbe...

    RăspundețiȘtergere
  28. Am găsit şi eu un templu, la doi paşi de locuinţa mea :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Deşi vom merge într-un circuit în Turcia, nu vom ajunge din păcate, şi la Efes. Poate, altădată. :)
    Toate cele bune, dragă Carmen şi să te regăsesc cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce frumos :)
    Cu tine vad si eu lumea ;)
    Astazi nu am reusit sa pun link asa ca il las aici si te invit sa vezi niste picturi:
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/04/24/miercurea-fara-cuvinte-picturi-personalizate/

    RăspundețiȘtergere
  31. Tare simpatice gâştele! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Sper ca voi ajunge si eu pe acolo,mai ales ca Ender este turc :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. ce ratusteee:D hihi:D Happy WW! <3

    RăspundețiȘtergere
  34. Bine v-am gasit.
    Superbe pozele - ce locuri frumoase si linistite:)
    A patra e tare simpatica. Gastele au salvat Roma - e randul Efesului sa beneficieze de ceva ajutor pasaresc :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  35. In Turcia...cam ca pe la noi.
    Locuri ce poarta in ele atata istorie si pe care italienii, grecii sau egiptenii ar sti sa le exploateze la maxim....constituie locul de pascut al gastelor... Cam trist...
    Nu zic ca gastele nu sunt tare frumoase, bine ingrijite...si sunt chiar cu familia :)
    Frumoase foto!
    O zi de miercuri minunata, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  36. Trecutul si prezentul isi impart tare bine timpul in templu.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  37. S-a reîncarnat zeiţa într-o boboacă de răţuşcă :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte frumoase imaginile, din acele locuri minunate!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumoase si pitoresti locuri Poate o sa ajung si eu pe acolo!
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  40. Fotografii excelente!
    O searã minunatã iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  41. Pur si simplu, in fata acestor frumuseti ,si eu am ramãs fãrã cuvinte!O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  42. Am o singura postare despre turism:
    http://daurel.wordpress.com/2009/02/21/turist-in-cluj/

    RăspundețiȘtergere
  43. superb...mi-a venit dorul de indesat haine in ruxac si plecat peste mari si tari :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Cel mai mare vis al meu, irealizabil bine-nteles, este sa am destui bani, sa ma pot plimba prin toata lumea, sa vad tot ce are pamantul mai frumos. Pana atunci, admir fotografiile voastre, va invidiez si visez... ;)

    RăspundețiȘtergere
  45. Făcusem şi eu articol, dar am uitat să postez aici :))

    RăspundețiȘtergere