miercuri, 10 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte (15) - Joaca


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

56 de comentarii:

  1. Si mie imi place jocul acesta. :)
    Insa jucariile tale sunt tot timpul mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-aş fi stat să mă joc atâta, aş fi mâncat căpşunile alea înainte de primul click al aparatului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata tuturor, in aceasta zi de miercuri in care nu a aparut la timp tabelul de inscriete. Imi cer scuze, insa ieri dupa-amiaza si pana la miezul noptii, pagina mea a fost blocata! Habar nu am cum si de ce, dar nu am putut decat sa intru pe blog fara insa sa pot edita postari sau comentarii!
    Va doresc o ....happy wordless wednesdax! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un aranjament in diferite faze si culori, si observam ce mult inseamna culoarea si lumina
    Happy MFC

    RăspundețiȘtergere
  5. Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că eşti bine şi că ne revedem aici, la tine, cu toţi. Problemele tehnice....vor mai fi, noi să fim sănătoşi!
    Foarte frumoase fotografiile tale şi "joaca în culori".
    Îţi doresc o zi minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. capsunele alea albastra arata tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-ai jucat frumos. Să ai o zi liniştită şi multă inspiraţie la alte jocuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. vesel,colorat joc si in plus sanatos...tocmai ce am mancat o banana :)
    pup draga mea draga,happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Carmen!
    Frumos aranjament!
    Să ai o zi minunată!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place poza tare mult, dar nu prea inteleg jocul, as juca si eu :D

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    RăspundețiȘtergere
  11. Cea roşu-gri e foarte frumoasă! O zi minunată, draga ema! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe pozele tale, ca de obicei :)
    Te invit si pe la mine :
    http://lecturidemamica.wordpress.com/2013/04/10/miercurea-fara-cuvinte-sapunuri-handmade-2/

    RăspundețiȘtergere
  13. O joaca de artist adevarat!
    Indiferent de culoarea abordata imaginea e superba si tot timpul parca alta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie imi place cea rosu-gri :) Are asa o lumina diafana ... O miercure frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  15. A fost imposibil aseara sa ma înscriu în tabel, adica blogul nu era......
    Iti doresc o zi cat mai frumoasa!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce frumos joc al culorilor!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. ROOOOOZ, ce frumos ai facut trandafirii

    RăspundețiȘtergere
  18. Te-ai cam jucat si cu pofta mea. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos te-ai jucat! :)
    O zi minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. fotografia cu nuante de roz e superba...tre' sa ma apuc sa invat mai bine photoshop-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vreau si eu cateva capsuni, insa le vreau pe alea rosii:)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Am revenit la Miercurea fara cuvinte, dupa o scurta pauza.. Mi-a fost dor de imagini linistitoare, de fotografii care-mi transmit numai bucurie..

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumos joc de culori, foarte interesant ca si formele par sa se schimbe odata cu modificarea culorilor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Tot nu pricep cum se face treaba asta cu de/coloratul selectiv :) Arata grozav!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bucuria ochilor la privirea acestor imagini! Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumos jocul culorilor! Mi-ai facut pofta de capsunici hehe. Happy WW!:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Draguța joaca! Preferata mea este cea pe tonuri de roz și gri.
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca nu le-as vedea alaturate, n-as putea spune ca e aceeasi poza.
    Superbe! O miercure cat mai frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  29. optez pentru imaginile in albastru si mov, azi sunt in dispozitie colorata :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  30. Si mie imi mai place cateodata sa ma joc cu cate o fotografie asa:D. E foarte amuzant si uneori gasesc combinatii foarte reusite;)). Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  31. O joaca parca intre vis si realitate...imi place!

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi place cum te-ai jucat....;)
    Acum putem servi?
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
  33. As vrea sa-mi cer scuze pentru intervetia trecuta. Dupa ce m-am inscris in lista celor care promovau ,,Miercurea fara cuvinte'', am sters postarea. Ma razgandisem in privinta ei.

    Imi plac culorile acestea noi pe care le-au capatat florile si fructele! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu e chiar o joaca...desi ar parea la prima vedere. Unele culori/combinatii rezultate sunt foarte frumoase, inedite. Chiar mi-ar placea sa vad fructe mov, albastre sau rozalii...ca in versiunile de culorile acestea.
    O zi placuta de miercuri iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu ma pricep la jocul asta, dar imi plac imaginile. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Minunate fructele tale scaldate in atatea culori si ne
    prinde bine aceasta joaca noua, celor maturi, caci
    la multi, spiritul ramane tot tanar !
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe aranjamentele, doamna Carmen, iar rezultatul jocului dumneavoastra cu culorile, este uimitor! Superbe imaginile!
    O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Jucarie pentru oameni mari. Spor la joaca, sa ne mai incanti cu altfel de fructe.

    RăspundețiȘtergere
  39. Si uite cate imagini geniale poti scoate daca sti cum sa te joci in programe de editat:) Felicitari si o seara frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Super este joaca pe care ai făcut-o !
    Frumoasă idea de a transforma fructele în „noi soiuri” !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  41. Da' stiu ca te-ai jucat; noi muncim de zor in vie :) Preferata mea este in nuante de gri si roz/rosu. Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  42. Trece mai usor timpul, sunt zeci de combinatii ce le poti face.
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut ca am fost inregistrat deja si mi-am mai pus odata numele.
      Multumesc si scuze:)

      Ștergere
  43. Multumesc tuturor celor ce au sacrificat cateva clipe din pretiosul timp si mi-au scris câteva cuvinte, pentru a-mi arata ca au trecut pe aici! Consider ca este un gest de simpatie si respect si sunt întotdeauna încântata!
    Multumesc deasemenea tuturor celor ce s-au înscris la etapa de azi a rubricii MfC si îmi cerînca o data scuze pentru defectiunea tehnica de azi dimineata. Ma bucur mult ca ati revenit si ca nu ati renuntat in a va înscrie! :)
    Celor ce au manifestat preferinta pentru una sau alta din fotografiile prezentate de mine aici, doresc sa fac mentiunea ca în articolul urmator, ce va aparea în noaptea aceasta, voi da amanunte despre programul cu care "m-am jucat" aici.
    Fotografiile sunt obtinute cu urmatoarele efecte:
    1 - original
    2 - alb-negru si culori partial
    3 - mono (alb-negru)
    4 - color rotate (varianta lila)
    5 - boost dark (varianta "palida)
    6 - solarize (varianata "curcubeu")
    7 - old (efect roz-rosu, cea care a placut majritatii)
    8 - negativ (efect "bleu-turchiz")

    O saptamâna minunata în continuare! ne întâlnim miercurea viitoare!
    Va doresc noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  44. Un adevarat joc de culoare, toate imi plac!
    Te salut, cu respect !

    RăspundețiȘtergere
  45. Impresionat,nu am cuvinte !!!
    Fiecare imagine este speciala, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  46. In casa mea, fructele nu rezista prea mult. Cu siguranta nu as fi apucat sa le pozez. :))
    Baiatul meu isi petrecea timpul modificand culorile, in perioada in care am avut in casa aparatul foto imprumutat de un blogger ploiestean. ;)

    RăspundețiȘtergere