miercuri, 20 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte (8) - Râul Lech ( Landsberg am Lech)


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

49 de comentarii:

  1. Fug repede sa citesc despre el. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos peisaj !
    O țară în alb :)!
    Frumoase peisaje ai adus cu tine la Mfc !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa mai ajungi pe acolo si vara, cred ca este foarte frumos! O noapte buna si maine o zi faina draga mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi la voi apar zilele însorite. Deci, primăvara este aproape.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase imagini! Iarna este încă stăpână peste natură şi nu se dă deloc bătută! Cred că a fost o plimbare frumoasă prin astfel de locuri faine.
    Happy WW şi noapte bună, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Splendide momente ai surprins. Peisajul este de vis. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Peisaje minunate. Nu ştiu dacă voi ajunge pe acolo vreodată deşi sînt invitat.
    ps. am citit (acum) articolul despre Brâncuşi. :) Am fost în apropiere...

    RăspundețiȘtergere
  8. pur si simplu superb, o iarna in adevaratul sens al cuvantului, o iarna de care mi-e dor

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumos ne vorbesti fara cuvinte !
    Pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos si linistit curge raul, excelente imagini...

    RăspundețiȘtergere
  11. Inepuizabilă sursă de frumos și adevărată binfacere pentru suflet și ochi...Natura! Fotografiile de azi sunt un imn adus naturii, râului, pădurilor. Mulțumesc! Să ai o zi la fel de frumosă ca aceste superbe imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat e de frumos.. imi faci o pofta de drum..

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună CARMEN!
    Superbe peisaje!
    O zi cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. splendide fotografiile 2 si 3 :)
    multumesc ca m-ai inscris draga mea draga,te pupacesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. cu soare si zapada efectul vizual e perfect, nimic nu poate fi mai frumos, iar de la distanta nu se simte frigul iernii! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata ! >:D<
    Frumoase locuri !
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Speechless! Mi-a amintit de iernile copilariei mele...

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe peisaje! Iti taie rasuflarea...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Faine imagini. Eu am adus ceva de anul trecut. C

    RăspundețiȘtergere
  20. Peisajele sunt foarte frumoase. De poveste!
    O zi de miercuri minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase peisaje...se vede pana hat, departe!

    RăspundețiȘtergere
  22. Imaginile imi aduc aminte de peisajele ce le vedeam cand mergeam din Bucovina in Ardel cu trenul, iarna. :) Superb!

    RăspundețiȘtergere
  23. Tot sa te plimbi prin asa locuri faine....
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
  24. Calatorii pe taramuri de vis... Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  25. Tu cobori,eu urc... :))
    E multa iarna in imaginile tale.
    Limpezimi albastre ne-ai deschis trimitandu-ne spre visare.
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  26. That's so pretty! We're supposed to get a lot of snow tomorrow.

    RăspundețiȘtergere
  27. Pur si simplu de vis...un peisaj superb care chiar te lasa fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumos ca aveti inca zapada! La noi e aproape primavara!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  29. Este superba cromatica vazuta la trecerea raului printre vegetatie!

    RăspundețiȘtergere
  30. Podurile ma fascineaza mereu, iar acesta este unul "cu greutate". Fain pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumos, imagini clare.
    Si in Maramures e inca iarna, am postat si eu cateva poze din statiunea Izvoare din judetul Maramures
    HWW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Fotografiile tale sunt atat de frumoase incat le pot pune pe desktop ca wallpaper <3 Excelente unghiurile, peisajul si zapada care nu se da batuta sub razele soarelui. Am pus si eu in sfarsit poza, am fost in intarziere :D Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  33. Stii ce imi place la tine? Ca miercurea fara cuvinte este de obicei in natura...

    RăspundețiȘtergere
  34. Am postat cifre; probabil sunt in ofsaid...

    RăspundețiȘtergere
  35. Foto 3 e splendida - in sensul ca imi place foarte-foarte! Imi imaginez ca e "lumea la scara mica" = salbatica si fascinanta!
    Peisajul e minunat! Privind pozele am senzatia ca simt frigul care "pluteste" deasupra apei, parca sa faca in ciuda firavelor raze de Soare.
    Minunata zi iti doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  36. Am pierdut deja o miercuri dar de săptămâna viitoare mă bag și eu pe wordpress.
    Super idee!

    RăspundețiȘtergere
  37. *încă. Am vrut să zic că am pierdut încă o miercuri pentru că nu știam că atât de multă lume a „îmbrățișat” ideea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Un peisaj superb si maret. Ramai extaziat in cate felul poate natura sa te impresioneze prin creatiile ei.

    RăspundețiȘtergere