vineri, 15 februarie 2013

Ce mica este lumea!

Fürstenzell este o comuna-târg din districtul Passau. Zona deosebit de pitoreasca - cuprinsa între Dunăre, Inn si Rott, este regiunea perfecta pentru cei ce doresc sa petreaca o vacanta linistita, este zona ideala pentru relaxare, indiferent de anotimp. Înca din anul 1283 este consemnat despre izvoarele cu apa sulfuroasa din aceasta localitate si despre efectele curative miraculoase se vorbeste în întreaga Germanie.
Hotelul ViktoriaQuelle din Fürstenzell, are propriul izvor "în casa" si pe lânga restaurant si cazarea în conditii 4 stele, ofera tratamente cosmetice si de relaxare în centrul SPA - Wellnes.
Hotelul este situat în mijlocul unui parc si vechea cladire - a carei aspect rustic a fost pastrat cu mândrie, este legata printr-o terasa acoperita de complexul wellnes modern. Hotelul are restaurant, salon pentru servirea micului dejun, sala de lectura cu biblioteca, sala de seminarii si spatii de joaca pentru copii, sala fitness, cabinete cosmetice, masaj si tratamente, adica absolut tot ce tine de înfrumuseţarea şi relaxarea corpului si a sufletului.
Stilul vechi arhitectural, cu pereti din caramida si grinzi de lemn ce traverseaza plafoanele, este îmbinat perfect cu stilul cladirii noi-atasate, construita din sticla si traverse de otel. Combinatia este de bun gust si creaza un cadru plăcut şi un ambient unicat.
Înca de când am intrat în hotel, în timpul întocmirii formalitatilor de cazare, am observat ca pe raftul cu harti si reclame turistice de lânga receptie se afla pliante despre Brasov! Asa am aflat ca proprietarul hotelului - un italian stabilit de zeci de ani în Germania, este casatorit cu o brasoveanca si ca întreg personalul hoteului este format din italieni si români din Brasov. Înca un motiv sa ma simt "ca acasa"! :)
















14 comentarii:

  1. peretii din caramida,grinzile din lemn si aerul atat de linistit pe care il emana aceste interioare nu ma face decat sa-mi doresc la randul meu sa ma simt rasfatata intr-un asemenea loc...pana atunci ma bucur pentru tine draga mea draga...iti doresc zile pline si vesele in continuare,te pupacesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe, eu sunt in pat , dat daca inchid ochii pot fi si eu acolo;)
    Rasfat placut in continuare.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb loc de relaxare! Intim, cald, prietenos! :)
    Inima mea de brasoveanca si-a intetit bataile pentru o clipa! ;)
    *
    Mi-am amintit ca maine incepe Festivalul Olimpic al Tineretului European - la BV. Habar n-aveam ca exista asemenea... festival. Sau, o fi la prima editie? n-am idee, dar poate aflu - daca tot se va desfasura la BV :))
    Zile senine sa ai!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  4. E un hotel amenajat frumos şi cu bun gust, iar la câte spaţii şi servicii oferă, poţi să stai acolo zile întregi fără să ieşi pe afară şi nu te plictiseşti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un loc de vis, am simțit că mă relaxez numai citind prezentarea făcută de tine ! Iar prezența unei românce face ca locul să fie și mai atrăgător.
    Weekend plăcut, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  6. Un loc cu totul deosebit! Iar surpriza românească este şi mai binevenită.
    Să aveţi parte de o relaxare cât mai plăcută!
    Weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mică, dar frumoasă... Ce loc frumos! E magic, uluitor.........
    WW plăcut alături de soțul tău, Carmen!
    Pup!
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos, zona de citit ma imbie la relaxare cu o carte in mana evident.
    Un sfarsit de saptamana minunat, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Lumea este mică, dar atât de frumoasă, când știi cum să trăiești frumos! Concediu plăcut în continuare și să vă întoarceți cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-adevar, de multe ori constatam ce mica este lumea :)
    Cred ca v-ati simtit ca acasa, ceea ce este cel mai important.
    Ambianta deosebita se observa din toate fotografiile. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, lumea este mica! Tu din Sibiu, ei din Brasov ! :) Frumos loc pentru o mini-vacanta !
    Dupa descrierea ta si dupa fotografii, parca simt ca ma relaxez si eu.
    Concediu placut, Carmen draga !

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place aspectul rustic al acestor locuri. Iar faptul ca acolo sunt multi romani imi aminteste de prietena mea, care la un moment dat se plangea ca in satul ei din strainatate traiesc mai multi romani decat italieni. Intalnea la fiecare pas romani, auzea melodii romanesti si simtea mirosul mancarurilor noastre. :))

    RăspundețiȘtergere