duminică, 6 mai 2012

Mierloiul Hansi

mai multe despre Dan Norea - aici. Despre Hansi - aici :)



Postare înscrisa la rubrica "Live in pictures - Costin Comba"

45 de comentarii:

  1. buna dimineata!
    normal ca este, daca Hansi deja ne in-canta!
    albul acela de la scaun e conform versurilor? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) buna dimineata!
      ha-ha-ha, albul de pe scaun nu este (înca) în conformitate cu acst haicu :)) asta pentru ca nu locuim aici decât de o luna... dar avem sperante, într-o jumate de an :)))

      Ștergere
  2. Buna dimineata! Am si eu o mierla in malin. Mult timp nu i-am dat importanta. Acum insa, daca nu o aud cantand parca imi lipseste:)
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) stiai ca mierlele îsi marcheaza teritoriul si lupta cu alte mierle pentru suprematie?
      O duminica minunata si tie, multumesc! :)

      Ștergere
  3. Doamne, cat sunt de frumoase imaginile cu Hansi. E asa dragut mititelui si parca ar fi coborat din copac, sa miroase florile, sa-si incarce si el sufletul de miresmele imbatatoare ale florilor. Va multumesc mult ca ati impartasit cu noi aceste minunate imagini cu Hansi! :)
    O duminica minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hansi este un sot deosebit, cu siguranta ca atunci când duce sotiei câte un viermisor în cioc, pune si o floricica alaturi :) Grete - nevasta, tocmai sta în cuib, e perioada de clocire.

      Ștergere
  4. Ai dus mieloiu cu tine la noua casa ?
    :))))))))))) Hansi e cel mai tare mierloi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că e tare ciripicios mierloiul! Cum să nu-ţi placă să-l asculţi? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mierloii o duc bine daca motanii sunt lesinati si frunzele dese...
    PS. in sfarsit, am inteles (si eu) ceva dintr-un haiku !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))) spiritual! ai tintit corect cel putin doua postari :))

      Ștergere
  7. cred ca acum pregateste un buchetel de flori pentru Grete a lui...doar ca nu stie ce flori sa aleaga :))
    e un tip foarte serios Hansi,se vede cu ochiul liber :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa am spus si eu, Hansi e un mierloi-gentleman ;) nu îl laud doar ca e al meu!

      Ștergere
  8. Bună CARMEN!
    Sunt absolut superbe pozele tale!
    Îți doresc o după amiază minunată!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Elena draga!
      un start bun în saptamâna ce urmeaza!

      Ștergere
  9. Ce simpatica e :D Eu cred ca a iesit la o plimbre printre flori..cum sa nu-ti placa asa ceva.. O duminica frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) este mai tot timpul în curte, ciugulind câte ceva.
      Multumesc mult, o seara frumoasa si tie!

      Ștergere
  10. Imaginile tale insufletite m-au prins sub vraja lor..
    Frumos, frumos.M-as odihni aici, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) astazi s-au cam scuturat norii, dar când e soare, este minunat în curte.
      O seara frumoasa, Elena draga!

      Ștergere
  11. Ei da, bun e ub Hansi la casa omului ! Ce mi-as dori si eu o mierla ... deocamdata ma mutumesc si cu un botgros :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooops ! ub = un, corectia redactiei :)

      Ștergere
    2. :)) aaaaa! un gen de pitigoi, cu ciocul butucanos - tocmai am citit pe Wikipedia :) si? si tie îti cânta frumos?
      O seara minunata îti doresc, Dani draga!

      Ștergere
    3. Nu cinta, doar imi curata gradina de insecte :)

      Ștergere
    4. aha... ei vezi, acum învat si eu lucruri noi :) multumesc.
      pupici si-o seara cât mai faina!

      Ștergere
  12. Foarte frumoase fotografiile tale :))

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Carmen, niciodata nu am fotografiat o mierla. Imi place mierla , dar si poeziile haiku. Sa ai o saptamana frumoasa si cu spor! Mii de imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si fratele meu s-a mirat cât de multe mierle sunt în regiunea noastra. Practic, Hansi e toata ziua în gradina :)) l-am fotografiat cu usurinta.
      Multumesc mult, Mirela draga. Si tie un start bun în saptamâna ce se grabeste sa înceapa... Oare de ce sunt duminicile întotdeauna prea scurte?! ;)

      Ștergere
  14. Astept sa se numere ....puisorii si sa apara in blog!
    Toate cele bune,Carmen!!Sa va simtiti bine in casa noua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sper ca motanul din vecini sa nu dibuiasca cuibul! ;)
      Multumesc mult, Ema draga! numai gânduri bune, transmit înapoi.

      Ștergere
  15. Imi place Hansi, pentru ca imi plac mult mierlele. In mijlocul Bucurestilor (aproape), am norocul ca la poalele blocului sa fie multa verdeata, in care convietuiesc mierle, turturele si guralivele tarce. In fiecare dimineta ma delectez cu cantecul mierlelor ( de fapt mierloilor !).
    Sa ai zile frumoase, Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am sansa sa locuiesc într-un cartier ecologic, locuim practic în mijlocul parcului. Verdeata din-prejur este un paradis pentru pasari, si pentru noi, o oaza de buna-dispozitie.
      Si tie, o saptamâna minunata, Zina draga!

      Ștergere
  16. Inspirata postare!Pozele sunt minunate!
    Salutari prietenesti!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarut mana Carmen!
    Imaginile m-au captivat,la tine frumosul se gaseste zilnic!
    O seara de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc mult Sorin! adevarul este ca, daca frumosul nu se arata întâmplator, atunci îl caut :)
      O noapte senina!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut fotografiile mele ;)
      o seara la fel de buna, îti doresc si eu!

      Ștergere
  19. Multumesc pentru linkul d-lui Dan Norea !...
    Hansi vad ca este grijuliu- cred ca aduna papa pentru familie !!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-am putut fi de folos :) Talentul trebuie recunoscut.

      Hansi este într-adevar foarte grijuliu. Zboara spre cuib neobosit, cu ciocul plin.

      Ștergere
  20. Mă încântă !
    Până la Hansi al tău nu prea auzeam cântecul minunat al acestor păsări!
    L-am descoperit mulțumită ție și îți sunt recunoscător pentru asta !
    Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este cea mai mare bucurie pe care o poate simti un blogger! multumesc mult, mi-ai facut o bucurie enorma!

      Ștergere
  21. E pentru prima data cand vad o mierla...mierloi...tot una :)
    Nici ca e o pasare care traieste pe langa casa omului nu stiam. Am primit informatii importante azi si am admirat imagini atat de frumoase!
    O zi buna maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fiecare aflam câte ceva, zi de zi :) Ma bucur mult ca ti-au placut fotografiile mele.
      Sa ai o seara minunata!

      Ștergere