sâmbătă, 5 mai 2012

Prieten nou



A trecut mai bine de o luna de când ne-am mutat si oricât de grea a fost schimbarea, acomodarea s-a produs în timp foarte scurt. Nostalgia dupa vechea casa a fost înlocuita treptat cu entuziasmul reorganizarii si redecorarii casei noi.
Daca în vechea curte îi aveam colocatari pe Hansi si Grete, am descoperit si aici un mierloi, pe care l-am botezat binînteles tot Hansi :) Pe Grete cea noua, nu am avut înca onoarea de a o cunoaste, dar dupa cât de harnic si conștiincios aduna Hansi, se pare ca soția lui sta la clocit.
Observându-l zi de zi, am constat ca are o rana la piciorul drept, ceea ce-l obliga sa topaie ciudat; tare ni s-a strâns inima, dar cum sa-l ajutam?! Se pare însa ca s-a obisnuit cu handicapul pentru ca starea lui generala este foarte buna. Ne trezeste dimineata cu triluri vesele, dupa-amiezile ne tine companie în gradina, fara sa se simta câtuși de puțin stingherit, iar serile, supravegheaza domeniul din cel mai înalt copac, întrecându-se la cântat, cu ceilalti vecini mierloi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pingback: Mirela, Gabriela Savitsky, Alina, Vania, SoriN, Iulisa, Tu1074, Foto de inginer, Stefania, G1b2i3, Cris-Mary, Aurora, 13Angi, Rokssana, Sara, Abbilbal, Alex, Cristi, Robert, Alice, Melly, Vasile, O fata, Laura.

29 de comentarii:

  1. Imi pare rau pentru rana noului vostru prieten.
    Ma bucur pentru voi: pe langa frumusetea gradinii, aveti si concerte minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne-am gândit mult, cum i s-o fi întâmplat... se pare ca mâta din vecini. Casa de lânga noi are un pisic gras, pe care l-am surprins de multe ori stând la pânda, când Hansi poposeste în curte la noi.
      Sa ai un weekend fain! :)

      Ștergere
  2. bietul de el...dar daca este vesel si canta in continuare...e bine...
    sper sa apara cat de curand si "jumatatea" (in)cantatoare :)
    ma bucur ca ai trecut cat de cat usor peste nostalgia fostei tale case...e greu sa-ti schimbi locul,am trecut si eu prin asta doar ca mie mi-au trebuit vreo doi ani sa ma acomodez...
    cred ca avem si noi mierle in cartier...aud noaptea cantand foarte frumos si chiar ma intrebam ce pasari or fi si cum de nu dorm noaptea...
    un w-end perfect iti doresc Carmen...acasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e tare vesel Hansi al nostru :)
      Casa este tare frumusica si va mai deveni... munca nu se termina niciodata ;)
      Schimbarea este buna din mai multe puncte de vedere... Spre exemplu, fetele lasasera acolo un mare loc gol... Acum totul este altfel, asa cum altfel este si noul nostru stil de viata... Puii si-au luat zborul din cuibul parintesc [si este normal asa :) ieri "cea mica" a împlinit 21 de ani!] asa încât, cuibul devenise prea mare (am înlocuit 185 m² cu 123m²; curtea are aproximativ aceeasi marime 200 m²). De acum, trebuie sa învatam sa traim fara pui. Vorbim aproape zilnic la telefon si ne vedem de câte ori simtim nevoia. Mamele care au trecut deja prin aceasta faza, înteleg perfect ceea ce vreau sa spun.
      Un weekend de vis sa ai deasemenea! :)

      Ștergere
  3. Este frumos să descoperi sau să-ţi faci prieteni noi.Pentru acest simpatic prieten nou, vă rog să închinaţi un pahar de..."Merlot" ! :)))
    Cu bine şi cu un weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merl-ot sa fie! :))
      Am stat prea putin in curte ca sa putem observa toate minunile ce ne înconjoara... cu siguranta vom descoperi si ne vom mai face si alti prieteni :)
      Un sfârsit de saptamâna minunat îti doresc deasemenea!

      Ștergere
  4. E obisnuit cu oamenii, s-a lasat fotografiat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. locuim într-un cartier ecologic, este verde cât vezi cu ochii, iar masinile - doar ale noastre (ale locatarilor cartierului) au acces pe strada doar pâna la curtea cu garaje. Bineînteles ca pasarile se simt ca în parc :)

      Ștergere
  5. Doamne, dar este atat de dragut, noul d-voastra prieten. Cred ca se simte foarte bine in curtea d-voastra, care-i atat de frumoasa si canta de fericire! Va multumesc ca ati impartasit cu noi aceasta mare bucurie!
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu a protestat la botez - asa ca a devenit "Hansi"

      o sâmbata minunata, draga Stefi!

      Ștergere
  6. foarte frumoase imagini, mare bucurie sa aveti asa colocatari incantatori... serile sunt adevarate concerte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si diminetile; daca atunci când te trezesti, soarele se pregateste de ascensiune si înaripatele concerteaza, vei avea cu siguranta o zi buna! ;))

      Ștergere
  7. Dragul de el!... Și eu am prietene păsărelele... Le hrănesc mereu, mai ales iarna... Iar ele mă răsplătesc zilnic cu triluri vesele...
    Un weekend plin de ciripituri vesele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur Sara draga; si noi "deschidem" cantina pasarilor doar în sezonul rece, când este mare criza de viermisori si gâze :)
      o duminica minunata si tie!

      Ștergere
  8. I-am povestit Nataşei şi zice că vrea să-l cunoască pe Hansi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm... când spunea Natasa ca doreste sa vina în vizita?... cred ca nu sunt acasa... ;))

      Ștergere
  9. Eu cred că este acesta un semn bun :)!
    Toate revin la normal !
    Să dea Domnul așa să fie cât mai repede posibil !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. încet-încet, totul reîntra în normalitate... asa simtim si noi. Adevarul este ca ne-am cam suprasolicitat puterile - doar din dorinta de a aranja totul asa cum trebuie, pentru ca, daca te obisnuiesti cu "ceva provizoriu", acea improvizatie ramâne definitiva :))

      Ștergere
  10. Un weekend plăcut să aveți! Cu melodii și triluri de Mierloi vesel !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumim mult! si voua la fel!
      PS: vineri a fost ziua Ralucai, astazi este a lui Helmut, deci... avem un weekend numai cu triluri si melodii :)

      Ștergere
  11. Aham... ai vrut sa ma fraieresti :)))))))))))
    deci Hansi...nu e de fapt Hansi pe care al stiam eu :)

    Sa-ti traiasca sa fiti fericiti :) !

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos de tot Hansi (cel nou ) :)))
    Sa-ti traiasca si familia sa se mareasca ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu Ninu draga, am spus din capatul povestii ca e un Hansi nou.
      Eu as fi vrut sa maresc familia cu un pisoi si un catel, dar... nu se poate. Suntem prea mult timp plecati de acasa, si animalutelor nu le-ar fi bine...

      Ștergere
  13. Ce draguuuuutz! Impresionanta povestea lui! Si daca a ales sa vina la voi inseamna ca-i place si se simte in siguranta :) Speram sa o vedem si pe Grete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si noi ne-am bucurat ca Hansi este asa prietenos.Grete va aparea si ea în curând, la plimbare cu puii :)

      Ștergere