vineri, 20 noiembrie 2015

Jurnal de Vacanta de vara - La gura de vărsare a Dunării (1)

(continuare la "JVv - Spre gura de varsare a Dunarii")

Pe Silvia si Virgil nu-i stiam decât din fotografii, dar i-am recunoscut imediat în multimea de la debarcader. Înghesuiti si înghiontiti din toate directiile, ne-am îmbratisat scurt si ne-am grabit sa transbordam bagajele, apoi ne-au condus la pensiune. Mare noroc am avut cu ei, pentru ca la coborârea de pe vapor a fost bataie pe "taxiuri" - adica pe carutele trase de cal.
Agitatia din port a fost neutralizata rapid de vocea calma a lui Virgil care a început sa ne prezinte localitatea, imediat ce caruta s-a pus în miscare. Zâmbetul cald de pe fata Silviei ne-a transmis acel sentiment de liniște și încredere pe care ti-l da un vechi si drag prieten... În acel moment am fost sigura ca vacanta la Sfântu Gheorge va fi una speciala!
Nu departe de Primarie, în capatul strazii perpendiculare, caruta s-a oprit la poarta unei case zugravite roz si daaaa - saptamâna petrecuta în Sfântu Gheorghe a fost viata-în-roz! ☺
Trandafiri, zorele, caprifoi, vita-de-vie si tartacute uriase, bordau drumul pavat pe lânga casa-din-fata, de la portita si pâna la casa-batrâneasca din spatele curtii. Am fost prezentati gazdei, am fost condusi la apartamentul ce ne-a fost rezervat si am fost lasati sa despachetam bagajele si sa facem un dus reconfortant. Am stabilit cu Silvia si Virgil sa ne reîntâlnim dupa ce servim masa, sa vizitam localitatea si sa stabilim împreuna programul pentru a doua zi (va urma)

1. Ha, ha, ha, v-a placut deci taxiul! Nea Petrica e cel mai constiincios si punctual taximetrist de Sfantu!!! "Viata in roz", ce frumos spus!

1. când mi-ai scris pe whats app ca ne asteptati cu o caruta, m-am gandit la o caruta de mâna - sa caram fara efort bagajele ☺☺☺ Tare ne-am bucurat când v-am vazut cu carul tras de cal!
      Sincera sa fiu, in ziua plecarii, la ora 5 dimineata am avut emotii ca Nea Petrica nu v-a ajunge însa a fost foarte punctual! din respect pentru Domn' Profesor!
      Viata în roz, de la casa n roz ni s-a tras :))) A fost o saptamâna minunata, alaturi de voi!
      PS: ah, sa nu uitam ca am avut si muzica... transmisa de Pantera roz :)))

2. Răspunsuri
    1. ce bine ne-a prins ☺ am avut cu noi bagaje cât pentru o luna!

3. Sunt putine locuri in lume,unde ai parte d-un asa taxi.Totul este deosebit,chiar daca este mai rudimentar totul. Un weekend placut!

1. adevarat! saptamâna petrecuta în Sfântu Gheorghe a fost plina de surprize placute!
      multumesc, weekend minunat sa ai!

4. Desi "modernismul" ne bombardeaza au mai ramas locuri in care frumusetea simplitatii si ospitalitatea predomina - dovezi in fotografiile si povestirile tale. Mi-e tare dor de zile linistite, departe de tumultul cotidian... Astept cu mult interes continuarea, sa visez la zile linistite in zone pitoresti.
    Viata in roz sa o traiti, zi de zi! :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi. <3

1. o saptamâna in acest loc este mult prea putin... Este un sat care poate tocmai pentru ca este ceva mai izolat, poseda înca autenticitate.
      Ma gândesc însa ca daca ar fi plouat in saptamâna cat am fost noi aici, nu am fi avut atatea mintiri frumoase! Mi-as fi dorit sa fi locuit macar o luna în Sfântu Gheorghe :)
      Gânduri bune spre Brasov, pupici si îmbratisari <3
      PS: ne-am plans ca este seceta si mult prea cald aici la noi in Bavaria; astazi a plouat toata ziua si a batut un vânt napraznic - au zburat toate frunzele ce mai atarnau pe crengile copacilor... Duminica va ninge pana la 1000 metri altitudine (Augsburgul este la 470m)... toamna este pe duca, iarna se apropie! pupici :-*

5. Frumoase imagini din Delta!Abia astept si restul,mai ales ca nu am vazut Delta :) . Am avut un coleg de facultate din Sulina ^_^ . O seara placuta :)

1. este o zona deosebita, aici in Sfântu Gheorghe in mod special, pentru ca ai si Delta si litoralul Marii Negre.
      Noapte buna! ^_^

6. Ce frumoooos! Si pitoresc! Pupicei!