luni, 17 noiembrie 2014

Croaziera - Îmbarcarea


Am ajuns în Savona la ora 13. Vremea era calda si soarele stralucea pe cer ca într-o zi de vara. Apropiindu-ne de port, mai precis de locul rezervat pentru Compania Costa Crociere, vaporul Diadema ne-a aparut tot mai clar în frumusetea si maretia lui.
Autocarul a fost dirijat spre Autoritatea Portuară si a oprit direct în fata cladirii Terminal. Un grup de angajati ai firmei ne-au dat indicatiile necesare pentru îmbarcare. Am primit fiecare câte un cartonas colorat - o metoda vizuala care face mai clar intervalul de timp rezervat îmbarcarii pe grupuri de turisti - si am avut de completat câte un formular cu întrebari privind sanatatea.
Valizele noastre - de mânerul carora atârnau bentite cu numele si numarul cabinei - au fost depuse din autocar pe banda rulanta. Le-am regasit câteva ore mai târziu, la usa cabinei nostre, la etajul 10.
Am intrat în pavilionul de asteptare, apoi am trecut prin filtrul de control de securitate. Bagajul de mâna a fost deasemenea supus controlului, exact ca în aeroporturi.
Am fost înregistrati, fotografiati si condusi spre pasarela. Impresionant cât de bine organizat s-a desfasurat întreaga actiune!

Dupa câtiva pasi, am intrat în atrium. Cu toate ca saptamâna precedenta facusem de câteva ori turul virtual al vaporului pe pagina web Costa-Diadema, la fata locului nu ne-am putut stapâni uimirea! Vaporul ne-a aparut ca o nava Science-Fiction! Totul lucea, culorile pardoselii si ale peretilor se îmbinau perfect cu mobilierul care indica lux si bun gust... Luminile creau o atmosfera placuta, iar personalul care ne saluta zâmbind, ne-a transmis imediat o stare de bine si de încredere.
Totul s-a dovedit a fi armonios, echilibrat si perfect organizat!

(va urma)

28 de comentarii:

  1. imi imaginez emotiile tale, imi imaginez ce as fi simtit eu daca eram acolo...cu siguranta as fi fost coplesita...
    este admirabil ce au putut realiza oamenii, la ce nivel a ajuns tehnica imbinata cu utilul si mai mult decat atat, frumosul la care se adauga bunul gust...
    pentru tine care chiar ai tangenta cu acest domeniu cu siguranta ca emotia a fost si mai mare :)
    incantatoare imagini!
    te pupacesc, frumoasa sa-ti fie ziua! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. impresionant întradevar! Personalul vasului de croaziera este un amestec de toate natiile si ceea ce m-a impresionat extrem este faptul ca ei între ei pareau prieteni, nu am observat niciodata sa existe discutii între ei si vizavi de turisti, au fost permanent prietenosi si zambitori.
      Te pup si eu, o zi minunata sa ai, draga mea draga! :-*

      Ștergere
  2. Impresionant! Sper ca vremea a tinut cu voi. Multumim pentru poze :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa a fost Alina! vreme mai frumoasa nici ca am putut spera!

      Ștergere
  3. E superb! Cred că seria de articole despre croazieră va fi încântătoare! Abia aştept! :)
    Bine-ai revenit! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, ma bucur si eu sa te regasesc! te pup. O zi minunata iti doresc! :-*

      Ștergere
  4. waw...nu ma asteptam la asa ceva! Un adevarat oras plutitor- etajul 10 ? Acum te cred ca afost cea mai frumoasa vacanta a ta! Sper sa mai fie si alte vacante la fel ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat oras plutitor! sincer îti spun ca nu am ajuns sa fiu în fiecare zona amenajata a acestui vas :) cu toate ca mi-am propus macar sa vizitez fiecare raion, discoteca si clubul-laser nu am avut timp sa le trec pragul. Despre viitoare vacante... tare mi-as dori! Acum ca stiu ce înseamna o croaziera, pot sa spun ca ofera modalitatea perfecta de a petrece concediul.

      Ștergere
  5. Foarte frumos! Tot asteptam jurnalul croazierei voastre. Am citit si "episodul" precedent, acum astept continuarea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am gasit exact cuvântul pentru a descrie cele traite... a fost un concediu mega-super-extraordinar! pupici :-*

      Ștergere
  6. Iar esti "pe drumuri fara fum"?:))
    Cred si eu ca a fost minunata aceasta vacanta! Cata maretie,ordine si bun gust!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am privit organizarea acestui vas cu mare sentiment de încântare si stimă! reprezinta organizarea cea mai perfecta!

      Ștergere
  7. Superb! Grăitoare poze, impresionant vapor! Așteptăm cu nerăbdare următorul capitol al povestirii.
    Odihnă plăcută! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am o multime de fotografii :)) greu ma decid sa aleg care sunt cele mai relevante, care exprima cel mai bine superbatia concediului petrecut! :))) Multumesc mult!

      Ștergere
  8. albastrul cerului e fantastic!
    ma intreb daca a existat ceva in toata saptamana de vacanta ce te-a dezamagit catusi de putin!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. singurul punc care m-a dezamagit, a fost ca... desi am fost în PARADIS, timpul s-a scurs la fel de repede ca si pe Pamânt! ;)) sincera sa fiu, nu as mai fi plecat... macar o jumatate de an! ;))

      Ștergere
  9. Stiam ca vei fi incantata de tot.Tu esti atenta la detalii si astea au adus un plus de confort si placere.Stiu pe cineva care merge de cateva ori pe an in asemenea coaziere.A colindat tot globul,dar sunt pensionari.Nu in Romania ,iti dai seama.M-am bucurat si eu de o multime de vederi,albume si fotografii personale si parca eram si eu cu ei.Asa astept de la tine continuarea.Ne dai cu lingurita,ca un serial pe care il urmaresti foarte interesat.O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Floarea, daca as scrie articole lungi, ar fi cu siguranta plictisitoare.In plus, am atâtea fotografii încat încerc sa le concentrez pe câte o tema :)
      Si noi avem prieteni care fac câte doua croaziere pe an. Astazi am discutat cu un vecin care ne-a spus deasemenea ca de câtiva ani macar o data pe an opteaza la croaziera. A testat cele mai mari firme cunoscute în Germania: MSC, Aida si Costa si a spus ca Aida sunt mult sub nivelul celor doua. Experiente proaste care îl fac sa ocoleasca Aida. Costa si MSC ofera servicii FANTASTICE, din an în an mai perfectionate! te pup draga mea :-*

      Ștergere
  10. Ce vas impunator! Ma gandesc ce greu trebuie sa le fie celor care se ocupa de organizarea croazierelor sa gestioneze atatea detalii si un numar asa insemnat de turisti.
    Astept cu drag sa ne povestesti detalii de pe vas! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. firmele au experiente de ani de zile, personalul este pregatit deosebit... pe Costa a functionat totul perfect! cel putin vazut de la nivel de turist :)
      te pup Raluca draga. Apropo tinere familii, pe Costa Diadema au fost o multime de familii cu copii mici, ba chiar am admirat una care avea un bebelus, un pusti de doi anisori si o fetita de patru ani! Umblau cu ei fiecare parinte cate un carucior si bebeul în port-bebe la piept :) Tare draguti erau!

      Ștergere
  11. Am trecut de control si sunt in atrium cu tine :)

    RăspundețiȘtergere