vineri, 21 februarie 2014

Granita naturala

15.02.2014 - O minunata zi însorita, în care am facut o plimbare pe malul Inn-ului si am trecut podul ce leaga orasul german Neuhaus am Inn si orasul austiac Schärding.
Innul are o lungime de 517 km, este unul din cei mai lungi afluenți ai Dunării (se varsa în Dunare în orasul  Passau ) și curge pe teritoriul a trei țări: Elveția, Austria și Germania.
Castelul a carui silueta se oglindeste în Inn se numeste Schloss Neuhaus am Inn.




pentru rubrica "Reflexii în oglinnda"

11 comentarii:

  1. Superb! Nu-s la Miercurea fara cuvinte, dar... nu prea am cuvinte! :) Ai realizat fotografii excelente! Tare-mi place cum prezinti locurile pe care le-ati vizitat! Impresiile "de la fața locului" sunt foarte impotante pentru cei care doresc sa aiba o vacanta reusita. :) La tine, un râu devine mai mult decat o apa care curge spre Dunare. :)
    Minunat finalul de saptamana sa-l petreceti! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ca am riscat o amenda, pentru fotografiile astea :)) L-am rugat pe Helmut sa facem un popas si am parcat pe un loc privat... era zona de granita, de unde alte parcari?! :)
      Un sfert de ora ne-am clatit ochii în albastrul infinit al cerului si al râului... Albatrosii galagiosi, au dat cu tot stolul un tur de pe un mal pe celalalt - a fost un spectacol deosebit.
      Pupici brasovencelor. Un weekend de vis, Diana draga!

      Ștergere
  2. Frumoase foto- reflexiile, inså presupun cå primåvara acele locuri par mai pline de viatzå si "cåldurå", decat pustietatea rece care imi este exprimatå acum :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu înteleg cum sa fie "mai plin de viata" un râu?! Acum, în prag de primavara, malul era plin cu albatrosi, lebede si gâste salbatice... priveste mai atenta prima fotografie. Culorile oferite de oglindirea norisorilor în imensitatea albastra a râului mie personal mi se par nespus de calde :-)

      Ștergere
  3. Simt atata liniste,pace in aceste minunate imagini.A meritat riscul.Am tras cu ochiul aici.O reflexiie prin care te simt pe tine. Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. atata albastru mi-a umplut sufletul de sperante si bucurii :)
    tu esti un fotoreporter innascut, draga mea draga...e ca si cum as fi trecut pe acolo si as fi stat putin pe malul raului...
    mi-ar fi placut sa privesc castelul de aproape...
    te pupacesc:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumooos! Imaginile sunt poveste. Te cam invidiez sa stii! Cum si lebede si castel si lac si albastru la un loc!?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce albastru superb al cerului ai surprins şi cât de frumos se reflectă în apa Innului. Mergea frumos şi la reflexii.
    Are dreptate Pandhora, eşti reporterul nostru pe acea zonă a Europei. Astăzi, oare ce reportaje mai pui la cale?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe fotografiile! Imi place reflexia cerului alabstru si a norilor in apa raului. Si daca mai punem la socoteala si castelul de pe mal, decorul este cu adevarat de poveste.
    Weekend fain sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deosebit de frumos peisaj!
    Sincere felicitari pentru fotografiile astea ! Se vede ca ai pus suflet si pasiune !
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inspirata postare!Pozele sunt minunate!
    O zi plina de zambete si impliniri!.

    RăspundețiȘtergere