duminică, 26 ianuarie 2014

Duminica...

... la povesti, sau asa cum îmi place mie sa-i spun "rubrica Flori-fete-filme sau baieti" - initiata de Anastasia. Astazi, din nou despre filme.
Atunci când ai abonament la cinematograf, ai avantajul ca primesti biletul doar pentru 6 Euro si locul tau preferat este asigurat. Dezavantajul este ca având biletul în mâna, te lasi prada reclamei comerciale... Luna aceasta am vazut doua filme care m-au atras prin prezentare: postere interesante, trailere incitante, actori talentati!
R.E.D.2 este un film american action comedy, cu Bruce Willis (Frank Moses), John Malkovich (Marvin Boggs), Helen Mirren (Victoria Winslow), Mary-Louise Parker  (Sarah Ross), Catherine Zeta-Jones  (Katya), Byung-hun Lee (Han Cho-Bai) si Anthony Hopkins (Dr. Edward Bailey). Un film facut parca din mila ca acesti mari actori sa nu ramâna someri! Sa-mi fie cu iertare, însa aceasta este parerea mea! Dar... mergeti personal si vedeti, pentru ca gustul meu este îndoielnic - se pare ca filmul a avut un succes colosal, ocupând în primul weekend dupa lansare, locul 5 în Box Office! Am vizionat filmul pâna la final doar pentru ca-l iubesc pe Bruce Willis! Echipa de actori-seniori joaca rolul unor agenti secreti ai celor mai puternice natiuni ale lumii, care fac un pact si-si întrunesc talentul pentru a salva Pamântul de la distrugere. O poveste incredibila, bombastica, ce trateaza nepotrivirile spionilor prin glume sau simulând voie bună :) Tja... nu mai lungesc vorba!

Word's End este un film britanic science fiction comedy, cu Simon Pegg (Gary King), Nick Frost (Andy Knightley), Paddy Considine (Steven Prince), Martin Freeman (Oliver Chamberlain), Eddie Marsan ( Peter Page), Rosamund Pike (Sam Chamberlain) si Pierce Brosnan (Shephard). Începutul filmului este simpatic, cinci prieteni din timpul liceului stabilesc o întâlnire dupa treizeci de ani de la absolvire, un fel de "cei cinci muschetari". Tema se dezvolta însa tare-tare ciudat! Încep lupte cu extraterestrii - humanoizi ce pot fi dezmembratii prin lupte corp-la-corp, cu riscul de a fi împroscat cu vopsea albastra. Povestea m-a uimit prin absurditate si am avut taria  de a vedea filmul pâna la final, doar din curiozitate - am vrut sa vad pâna unde merg aberatiile! Si au mers departe :) Acest film a avut deasemenea succes, dupa lansare fiind clasat pe locul doi în cadrul filmelor britanince!
Deci... nu va bazati pe ceea ce cititi aici! Nu va costa decât câte doua ore si pretului unui bilet de cinema! ;)))
O duminica placuta va doresc!

8 comentarii:

  1. RED mi-au plăcut şi mie, ambele ... tare haios!
    Celălalt nu l-am văzut, încă :)
    Seară frumoasă, draga mea.

    la noi a nins...totu-i alb, linişte... un deliciui!... şi acum ninge...
    a căzut şi net-ul, că aşa-i în RO :) acum l-au reparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi-a placut :) Dar asa este, recunosc, eu sunt mai ciudata.
      La noi pudra de nea împrastiata azi dimineata a fost deja topita de caldura celor 3 grade de dupa-amiaza. Acum avem +0,2 °C... dar cerul e senin, nu vor mai cadea precipitatii, la noapte se va lasa înghetul. În limite normale însa :)

      Ștergere
  2. RED2 l-am vazut si eu. Nici mie nu mi-a placut foarte tare, dar a fost amuzant pe alocuri. Duminica asta am vrut sa merg sa vad 12 Years a Slave, dar n-am mai ajus. Era prea urat afara, a plouat toata ziua, parca n-am avut chef sa ies afara :)). Cred ca voi merge maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut "12 years a slave"... Pâna la Oscar mai e timp ;)
      un start bun în noua saptamâna iti doresc! Noapte buna!

      Ștergere
  3. Sunt dezamagita, nu imi plac scenariile cu toata participarea artistilor consacrati . Sunt actori foarte buni, din cei mentionati dar nu imi plac filmele de actiune si nici cele SF
    O sa mai trec in vizita sa vad ce se mai ruleaza in salile de cinema
    O seara buna
    P.S - la noi a fost viscoli si o ninsoare de pomina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac filmele de actiune si cele SF, dar pentru aceasta scenariul trebuie concepute în asa fel încat sa pot crede ca actiunea prezentata s-ar putea întâmpla. Un agent secret care sare de pe tren pe un avion, trece prin zid cu un automobil, lupta cu un cutit împotriva unui batalion înarmat cu arme de foc si iese din toata afacerea asta zâmbind este un fel de Micky Maus si prietenii lui - versiunea pentru adulti ;)) Din acelasi motiv mie nu îmi plac nici serialele James Bond, Agent 007!
      Iar filme SF cu omuleti verzi cu sânge albastru, care se supara si pleaca "acasa" pentru ca trupa de prieteni nu renunta la turul de bere si nu vrea sa se alinieze lor, mi se pare un scenariu si mai ridicol! Dar repet - cei mai multi spectatori, au gasit cele doua filme EXCELENTE!

      O noapte linistita, Anca draga. Sa ai o saptamâna buna!

      Ștergere
  4. Da, se întâmpla ca mari actori să joace şi în filme mai puţin reuşite. Iar asta nu ţine de arta lor interpretativă. Talentul adevărat se remarcă chiar şi într-un film prost. Un scenariu bun şi un regizor inspirat înseamnă atât de mult.
    Şi mie îmi place mult Bruce Willis.
    Numai bine, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut R.E.D. (difuzat in RO cu titlul Greu de pensionat). Mi-a placut - a jucat si Morgan Freeman. Imi place stilul acesta de filme si-mi place si Bruce Willis - in filmele in care joaca sunt multe replici amuzante. Si Helen Mirren imi place - prima data am vazut-o in rolul unui inspector de politie, intr-un serial britanic. Si John Malkovich imi place...
    Imi plac filmele cu si despre spionaj si sau CIA s.a. de gen. Evident, depinde cum sunt facute si cine joaca…
    R.E.D. 2 nu mi s-a parut la fel de… antrenant (are prea multi "timpi morti"), ci mai mult mi s-a parut a fi o parodie dupa mai multe filme de gen si o usoara ironie la adresa barbatilor varstnici-varstnici care au iubite cu 25-30 de ani mai tinere decat ei. :)
    World's End nu am vazut si nici nu ma tenteaza, din descriere... :)
    Avand in vedere ca le vad pe net... economisesc pretul biletului. :) Stiu ca nu e acelasi lucru ca la cinematograf dar, cum ziceam, cinematografele din BV nu ma atrag deloc. :(
    Saptamana minunata sa iti fie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere