vineri, 12 aprilie 2013

Spalarea pacatelor

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la SoriN

Rugaciunea - Nichita Stanescu

Iarta-ma si ajuta-ma
si spala-mi ochiul
si întoarce-ma cu fata
spre invizibilul rasarit din lucruri.

Iarta-ma si ajuta-ma
si spala-mi inima
si toarna-mi aburul sufletului
printre degetele Tale.

Iarta-ma si ajuta-ma
si ridica de pe mine
trupul cel nou care-mi apasa
si-mi striveste trupul cel vechi.

Iarta-ma si ajuta-ma
si ridica de pe mine
îngerul negru
care mi-a îndurerat caracterul.

48 de comentarii:

  1. Frumoase versuri ai ales pentru jocul cu apa!;)
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac fotografiile mele si ca il apreciezi la fel de mult cum il apreciez eu pe N. STANESCU.
      te pup. O zi faina!

      Ștergere
  2. Nichita Stanescu este unul din poetii mei preferati. Inspirata alegere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca exista roman care sa nu rezoneze cu versurile lui Nichita!
      O zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  3. Ar fi grozav daca pacatele s-ar spala cu apa ! Da' ce-ar mai creste consumul ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bineinteles ca titlul este metaforic. O legatura sugestionala cu fotografiile mele :-)
    Daca ar fi putut sa fie asa... nu ar fi existat pacat mai mare decat acela de a incarca apa cu fardelegile oamenilor, cu greselile si faptele noastre vinovate, cu sau fata de voie!
    Sa ai o zi frumoasa, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac pozele, mai ales montajul.Ai imaginatie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspiratia mi-a venit ieri dimineata, pe cand ma spalam pe dinti ;-)
      Multumesc :-)
      Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  6. Se pare că nu ai așa multe păcate. Ca de obicei la tine găsim întotdeauna ceva deosebit,iar Nichita Stănescu sporește mesajul. E și unul din poeții mei preferați. O zi frumoasă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de unde se pare asa ceva? :))
      ma bucur ca ti-a placut postarea mea, multumesc!
      o dupaamiaza minunata iti doresc deasemenea!

      Ștergere
  7. healing water..... :))
    O zi faina si cu soare! Inca un pic si este weekend.......!!!! :))
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gataaaaaa, la mine e weekend de 2 ore :))
      si vremea da semne ca se indreapta... e soare, dar bate un vant de te ia pe sus! macar bine ca s-a oprit ploaia si temperaturile au urcat peste 10°! (ba acum sunt chiar 16°C!)
      Maine e zi de gradinarit! si duminica, de târg - Plärrer-ul de Paste isi inchide duminica portile.
      te pup si eu draga mea :-*

      Ștergere
  8. Ce tare e robinetul acela! Vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi le-am cumparat de curând! nu sunt scumpe!
      Lavoarul nostru este format din doua vase de chiuveta si ambele robinete au costat, 120 euro, cu tot cu obturatoare si sisteme de drenaj.
      (http://www.amazon.de/Wasserfall-Wasserhahn-Waschbecken-Armatur-Badewannen/dp/B007V1QEFQ)

      Ștergere
  9. Apa limpede si rece ne trezeste dimineata,iar pacatele asteapta sa ne fie altfel spalate.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. La tine Frumosul se gaseste zilnic.Si azi e la fel! :)
    weekend de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc mult pentru frumoasele cuvinte!
      un weekend minunat iti doresc, deasemenea.

      Ștergere
  11. Frumoasa îmbinarea dintre fotografii si versuri !
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il iubesc pe Nichita Stanescu si, fotografiind în baie, mi-am amintit de aceasta poezie :)
      O seara agreabila iti doresc, deasemenea!

      Ștergere
  12. Eu am tot privit...pana ce abia m-am lamurit ca este un robinet aproape S.F. :)
    Foarte interesant. Nichita Stanescu este, a fost, unic. Frumoasa poezie!
    O seara minunata, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca privesti un pic mai bine, observi ca sunt doua robinete, pentru ca in baie avem doua chiuvete ;) Nu este oglinda! Robinetele sunt o achizitie mai noua, sotul meu le-a montat acum doua saptamâni. Exista acelasi model, dar si cu lumina! alea sunt adevarat SF, dar cred ca trebuie schimbate permanent bateriile, asa ca am ales varianta fara beculete ;)
      O seara faina si tie, Elly draga!

      Ștergere
  13. Impresionante sunt versurile !
    Fotografiile sunt inedite și îmi plac mult !
    O seară plăcută îți doresc :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot ce a rostit Nichita este magnific!
      ma bucur ca iti plac fotografiile mele. Am cautat sa surprind oglindirile :)
      O seara faina si voua, cu drag!

      Ștergere
  14. Surprinzător!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce interesant e robinetul, îmi place.
    Versurile lui Nichita Stănescu întodeauna merg direct la suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca ti-a placut postarea mea, Andreia draga :)

      Ștergere
  16. Curg din belsug, acesti robineti ultramoderni, debitul lor seamana foarte bine si-mi reaminteste de paraiasele reci de la munte. La modelul cu leduri, e interesanta utilizarea lor in miez de noapte , fara iluminarea incaperii.
    Un sfarsit de saptamana fructuos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate, Gina draga, asa este. Robinetul se numeste "cascada" :)
      (noi avem in baie geamuri mari ca în sufragerie :))
      Te pup Gina. Multumesc pentru vizita, mi-esti tare draga!

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet, cu mare drag te citesc...si cu regret ca ne despart sute de km...pentru mine e o provocare placuta blogul tau :) cu placere iti intorc pupicii.

      Ștergere
    3. Aseara, coplesita de oboseala zilei, in timp ce ma indreptam catre moliciunea asternuturilor, am avut o revelatie...ghici ghicitoarea mea:
      In vana apele-i curg rauri
      Si e faimoasa intre bloguri.
      Cin'sa fie??

      Ștergere
  17. :)) MI-L IMAGINEZ PE nini CITIND COMENTARIILE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;-) poate ca ar fi zis: "auzi, bă, Gore, ei o să rămână nişte ziarişti toată viaţa, noi o să rămânem poeţi toată moartea!" sau... ar fi spus nu ziaristi, ci blogeri :-D

      Ștergere
  18. Ce de idei, originale, ai :-) Felicitåri si weekend plåcut

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte interesant material, totalmente aparte, de gindit cum si de unde sa-l 'apuci'. Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine ar fi daca in viata ne-am putea spala pacatele cu dusul, daca am putea curata uratul din privire si din inima atat de usor...

    RăspundețiȘtergere
  21. Nichita,dragul nostru Nichita...
    jocul versurilor reflectandu-se in curgerea apei...o curgere care spala sau macar ne lasa impresia ca o face...
    w-end placut iti doresc draga mea draga! :

    RăspundețiȘtergere