sâmbătă, 13 aprilie 2013

Reclame simpatice

pentru rubrica Happy Weekend - tabel de încsriere la Elly Weis- Blind Love

Japp este o delicioasa ciocolata cu baza de biscuite crocant si umpluta cu crema caramel, produsa de firma Marabu. Reclamele create pentru aceasta ciocolata sunt colosale! Primul videoclip de reclama s-a numit "Mmm ... Marabou!" si a fost prezentat în anul 1956 de actorii Yvonne Lombard si Sture Lagerwall.
Marabou este un brand de ciocolata suedez, fondat în anul 1916 de catre ciocolatierul norvegian Johan Throne Holst (1868-1946). Acesta a lansat aceeași reteta de ciocolata si în Norvegia, sub numele de Freia. Henning Holst, unul din fii ciocolatierului a preluat fabrica din Suedia, din orasul Sundbyberg. Cele mai cunoscute sortimente lansate sunt: Japp, Daim, Twist, Fortuna si Non-Stop. Fabrica functioneaza înca si astazi, în orasul Upplands Väsby, 30 de kilometri la nord de Stockholm.
Prima ciocolată Marabou a fost o ciocolată cu lapte (Mjölkchoklad), produsă pe baza aceeasi reteta ca si ciocolata Freia. În anii 1950, acestei ciocolate i-a fost adaugata umplutura de caramel.
La sfârșitul anilor 1960, simbolul de pâna atunci al brandului - barza Marabou, a fost schimbat într-un "M" încercuit. Acest prim-pas spre înnoire, a fost propus de designerul Sigvard Bernadotte. Ciocolata a fost produsa în diverse sortimente, preparate cu diverse creme şi glazuri. Firma Freia a fuzionat mai târziu cu Marabou și în anul 1993, au fost achiziționate de către Kraft Foods pentru 3 miliarde de coroane norvegiene.
Ciocolata Marabu este exportata în numeroase țări europene și a fost vândut până în septembrie 2011 de către IKEA în Marea Britanie, SUA, Canada, Olanda, Spania, Polonia și Australia.
Ciocolata Marabu a primit titlul de Royal warrant of appointment, de la Maiestatea Sa Regele Suediei.
(Valorile nutriționale pentru 100 de grame ciocolata Japp: valoare energetică 1855kJ / 440kcal; proteine ​​4,0 g; carbohidrati 69,5 g - zahar 52,0 g; grăsimi 16,5 g - grăsimi saturate 9,4 g)

19 comentarii:

  1. Ma tot minunez savurand sortimente de ciocolata facuta in Belgia; fiica mea din Olanda chiar a retinut o vorba ce mi s-ar potrivi:

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioase! Cu ambalaj cu tot le-asi maca! :))))))
    Dar nu am voie..... nici macar ambalajul! :))))
    Happy Weekend draga mea! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Reclama este super amuzanta, doamna Carmen, iar batonul de ciocolata este foarte foarte delicios.
    Nu am stiut aceste lucruri interesante despre ciocolata Marabu si va multumesc din suflet pentru ca ati impartasit cu noi.
    O zi minunata, vesela si relaxanta va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cunosc marca asta de baton de ciocolata dar 3 dintre reclame au fost difuzate si la noi ca reclama la un alt baton de ciocolata...
    sunt super haioase :))
    pup draga mea un w-end vesel iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi eu le ţin minte pe primele două, dar nu mi-am putut aminti numele ciocolatei.

      Ștergere
  5. :))
    Tare funny! Mi-au placut si mi-au facut si pofta...;)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as manca orice marca de ciocolata, tare-mi place ! :D
    Nostima, reclama, sunt placute astfel de reclame si au sansa sa isi atinga obiectivul principal, atragerea cumparatorilor.
    Weekend placut, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) Wow! Cate reclame haioase! Imi place ca urmeaza cam aceeasi idee. Ultima e diferita si e cea mai tare! :))) Bietul catelus :(
    Si eu as manca orice marca de ciocolata. Imi place mult ciocolata, mai ales cea neagra.
    Acum, rememorand, e posibil sa fi vazut si la noi vreuna dintre reclame. Imi par cunoscute personajele.
    Happy weekend, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Reclamele Marabou dau clasa multor reclame pe care le vedem zilnic la TV.Sunt o mare fana a batoanelor de ciocolata si chiar sper sa gasesc si Japp.
    Ideea acestui articol este foarte buna pentru ca,se stie,nimic nu ne face mai fericiti decat ciocolata.Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, are dreptate pandhora si la noi au fost difuzate cateva din aceste reclame dar pentru o alta marca de batoane de ciocolata.
    Pe piata noastra nu stiu daca a aparut Japp, ma voi uita...

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mine ma intereseaza ciocolata in general,fara reclama chiar.Cea amara e preferata mea,chiar si Thea s-a obisnuit cu gustul.

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) ce haioase sunt! chiar dacă le ştiam, continuă să mă amuze!
    Weekend plăcut, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu-s devoratoare de ciocolata, insa reclamele bune le mananc cu placere. Reclamele astea sunt foarte haioase.
    un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Foarte amuzante! :P Doar ăe prima o știam! Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  14. Amuzante!
    Zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) Le stiu :D Mi le amintesc de cand eram mai mica si mi se pareau geniale:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Geniale reclamele. M-am amuzat teribil, unele le stiam. Super, multumim Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt reclamele mele preferate.Rad copios de cate ori le vad.:))
    Acum le-am avut "la pachet".:))
    Sa ai o saptamana plina de zambete!
    Vad ca ai incewput deja cu un targ.:))

    RăspundețiȘtergere
  18. nu era si la noi refacute reclamele astea dar la Snickers , dar nu mai stiu cum il chema pe cel care juca rolul grasutului , oricum cineva cunoscut de la noi.

    RăspundețiȘtergere