luni, 1 aprilie 2013

Împachetam si plecam!

sursa foto
Tocmai am fost informati ca am câstigat o excursie în Agra!
Iepurasul ne-a facut cadoul visurilor!
Chiar saptamâna aceasta ne vom putea plimba în gradinile Taj Mahal! Wowwwwwww! Nu mai pot de bucurie! Juhuuuuuu!
Urmeaza deci o pauza de blog...

UPDATE: Fix la ora 21 am hotarât sa dezvalui faptul ca povestea cu Taj Mahal este doar o PACALEALA de 1 APRILIE! :) Celor care au picat în plasa... îmi cer scuze; cine ramâne suparat, i se va taia nasul :)) 
 Daca ati utat ce zi este astazi, aveti înca timp sa pacaliti pe cineva, mai sunt 3 ore! Distractie placuta :))

39 de comentarii:

  1. Un cadou mai nimerit de 1 aprilie, nici nu se putea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai ghiciiiiiiit! asa este, de aceea am facut transparent pentru 4 ore comentariul tau, ca prea te-ai prins de poanta din prima! :)))
      O seara faina!

      Ștergere
    2. O seară minunată, Carmen! :) :) :) :) :)

      Ștergere
  2. Felicitări Carmen!
    Vacanță plăcută draga mea!
    O săptămână de vis să ai!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Elena, sper sa ma ierti :)) Pacaleala de 1 aprilie! pupici

      Ștergere
  3. Felicitări! Mă bucur pentru tine! Sper să te distrezi! Ne mai poți scri din când în când ce mai faci, eventual poate apărea și o poză care să ne lămurească mai bine asupra faptului... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e clar ca daca s-ar fi întâmplat sa ajung în Taj Mahal, as fi facut o mie de fotografii si as fi scris macar o mie de cuvinte despre :))

      Ștergere
  4. Wow!
    Norocoaso!!!
    Vacanta placuta!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tja... de unde atâta noroc?! :)) pacaleala!
      pupici

      Ștergere
    2. Pfffff....
      Si eu care ma bucuram pentru tine prin casa! :))
      Am uitat cu desavarsire de 1 Aprilie!!!
      Te tin minte....:))

      Ștergere
  5. Felicitari! Cat ma bucur pentru voi!
    Calatorie placuta si astept jurnalul de calatorie!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca tu te bucuri sincer pentru mine si... promit ca daca voi câstiga la loto, te invit cu mine sa vizitam Taj Mahal! pupici

      Ștergere
  6. spune-mi draga mea draga ca nu e pacaleala! :)
    te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe tine nu te pot pacali, nu-i asa?! :)) tu ma cunosti prea bine, ti-as fi scris deja 10 mailuri pe tema asta :)))

      Ștergere
    2. >:D< >:D<
      dar tare mi-ar fi placut sa fie asa :)

      Ștergere
  7. Iar te transformi in printesa!
    Sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, la noapte în vis :)) Angi draga, PACALEALA DE 1 APRILIEEEEEE :)
      te pup

      Ștergere
    2. Ai visat ca e plimbi prin palat?:))

      Ștergere
  8. Felicitari draga mea!
    Ma bucur pentru tine, dar te rog, nu plecati fara sa va faceti vaccinurile necesare pentru o excursie într-o asa tara! Am vazut un reportaj pe Discovery si ma îngrozit!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce! iertare draga mea, este doar o pacaleala de 1 aprilie :))
      te îmbratisez. pupici

      Ștergere
    2. Ha, ha ha!!!
      Tu esti acum la mine pe blog!:)))
      Nu ma supar! NU am de ce!Te pup!

      Ștergere
  9. Felicitari, doamna Carmen. Va doresc vacanta placuta, sa va intoarceti veseli, relaxati si numai cu amintiri foarte frumoase si poate le impartasiti si cu noi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefi draga, ai scapat nepacalita pana la ora asta?! sorry - april-april! pupici

      Ștergere
    2. Mi-a placut mult de tot pacaleala dumneavoastra, doamna Camen. E atat de dulce! Chiar m-am amuzat copios!
      Va imbratisez cu mult drag! :)

      Ștergere
  10. La cat de ghidusa esti trebuia sa ne asteptam din partea ta la o suprema farsa. Felicitari!!
    Ai reusit sa surprinzi pe multi dintre noi. Iti doresc sa ramai neschimbata... pana la adanci batraneti. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mama, si ce ma mai bucuram pentru voi! Vroiam sa va felicit! Am si uitat ca azi e 1 Aprilie! La ora asta nu prea mai am pe cine sa pacalesc! Va pup si va doresc sa ajungeti sa castigati o astfel de excursi!

    RăspundețiȘtergere
  12. ma bucur ca nu sunt singura pacalita,in schimb am fost prima pacalita :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :) ce păcăleală frumoasă! :)
    sunt convinsă că te-aş fi felicitat şi eu, dacă intram mai devreme :)
    pup. o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))) ha ha ha...
    Ma gandeam eu ca-i pacaleala, mai devreme cand am intrat pe blogul tau.
    Am fost de atatea ori pacalita de 1 aprilie incat m-am invatat minte :)). Nu mai cred nimic.

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) M-as fi bucurat mult pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  16. :)
    uite abia acum ma bucur ca sunt batran! pana am ajuns eu pe-aici, s-a terminat... excursia! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Vai ce OAMENI frumosi sunteti toti cei care trecetipe aici!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. De cand sant nu stiu sa fi reusit cineva sa ma pacaleasca de 1 Aprilie... ca de obicei nu ma las antrenat in nici o actiune... pur si simplu zambesc si astept data de 2 ca sa actionez ! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  19. N-am avut ieri timp sa ajung sa vad si eu pacaleala :)
    Dar a fost foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  20. :) Carmen, te tii de pacaleli! Pentru ca e primavara si aprilie, le acceptam cu emotiile momemntului. :)

    RăspundețiȘtergere