miercuri, 5 septembrie 2012

Miercurea fara cuvinte (36)- De sezon


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

56 de comentarii:

  1. :)) cata maiestrie acolo! faina imagine iar culorile, extraordinare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. He he, a venit toamna:) Sa vezi aici la mine... cat de curand o sa ninga!
    Salutari si ganduri bune tutror!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevarat mesaj al toamnei! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai făcut colecţii frumoase de sezon.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Biruinta creativitatii din iubire pentru frumos,
    a facut posibila realizarea acestei adorabile
    prezente postate de tine, pentru care-ti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. HAHAHAHA! SENZATIONAL!!!!

    Iata oameni cu spirit!
    Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos! Ca un omagiu adus toamnei, care ne răsfaţă cu atâtea roade minunate.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos!!! Toamna cu roade bogate si-a trimis mesagerul sa ne intampine
    happy ww:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am participat la un concurs in care trebuia sa realizez ceva din niste legume, am luat locul doi cu un dovleac ce avaochi din ridichi, gura din fasole verde si purta o sapca verde pe care scria "Carlsberg" :)) asa ca nu mi-e straina activitatea :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si bananele se incadreaza in sezon?
    Sau ele sint premiul?
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahaha-ha-ha! Pentru a-mi "aranja" postarea, pentru a o inscrie si pentru a ajunge pana in acest punct (cat va dura sa se publice mesajul nu-mi dau seama) mi-a trebuit o ora si un pic! :)) si apoi :((((
    Pentru a realiza o "papusa" precum cea prezentata... mi-ar lua muuuult mai mult! Pentru ca as ramane - pana ma satur - fara mainile papusii, fara rochita... :)) Dar, in final, as reusi!
    Super ideea de a "confectiona" o asemenea decoratiune numai buna de mancat - partial. :)

    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce haioase sunt!
    Bună dimineaţa!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasa papusica ! Culorile de toamna sunt fantastice ! Calde si mangaietoare, uiti ca sunt fructe si legume, te gandesti la stofe de lana, la catifea...
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte fain a iesit... :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Aici miroase a toamna si belsug! :)) Te imbratisez, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Unde sunt strugurii? Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt frumoase...dar așa devreme? La noi încă e vară! Vară, vară! Și, după un pic de toamnă preconizată de poimâine, va reveni vara. Dar culorile astea chiar sunt bogate! Și creațiile la fel, draga mea!
    Mii de îmbrățișări și o zi de miercuri superbă! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Bunã Carmen!
    Frumos mesajul tau de toamna!
    O toamna frumoasa si colorata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine te-am regasit, Carmen, in prag de toamna! Nostima foc creatia ta! Felicitari!! :D Happy WW si o toamna minunata iti doresc! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu dovleacul m-ai dat gata, tocmai ma pregateam sa infulec o felie coapta...o toamna bogata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Drăguț aranjamentul de toamnă...
    Eu mai vreau însă vară... Și vacanță... :)
    Gânduri bune vă trimit!

    RăspundețiȘtergere
  22. M-ai inspirat draga doamna, si am trisat putin, ei ... putin mai mult, sa zicem :)
    O toamna cat mai frumosa, va doresc tuturor, si un sfarsit de an pe masura! Dar sa nu ne gandim asa departe!

    RăspundețiȘtergere
  23. A venit toamna si la tine:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce simpatica e doamna de fructe, are si floricele ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Dragut aranjament de toamna!
    Particip si eu cu cateva imagini din Ocna Sugatag, dar am pus si cateva cuvinte. Sper sa fie ok...

    RăspundețiȘtergere
  26. Arta cu fructe! Foarte frumos aranjamentul! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase şi vesele aranjamente!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. frumos mod de transmitere a mesajului; felicitari

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte tare ideea asta, papusica e super frumoasa :) !


    PS. Ai primit e-mailul meu de ieri ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nuuuuuu, mai sunt aproape 2 luni pana la Halloween. Acum ma pregatesc pentru a prepara o supa-crema de dovleac! :))

      TUTUROR celor ce mi-au lasat mesaje - HAPPY WORDLESS WEDNESDAY! :))
      voi intra la fiecare în vizita dupa-amiaza, acum sunt la serviciu :(

      Ștergere
  30. O aluzie jucausa pentru gospodine...

    RăspundețiȘtergere
  31. Pofta de suc de ghimbir!
    Si nu mai e mult pana cand vine Halloween! :-(

    RăspundețiȘtergere
  32. ce simpatic:D hi hi:D happy ww:D:X te pup carmen!:D

    RăspundețiȘtergere
  33. merge o supa crema din bostanul acela :)

    RăspundețiȘtergere
  34. ha...acum am vazut ca ..exact asta intentionai :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  35. Haha! Excelent! Mă aștept să vorbească. :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Încet, încet toamna se furişează şi împrăştie culori de vis... Toamna cea bogată, cu legume şi fructe aromate, aşa ca în fotografiile tale! :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte frumos si, mai ales, ingenios aranjament!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  38. Bananele îmi fac rau, mie îmi plac piersicile!

    RăspundețiȘtergere
  39. Se apropie haloween-ul?
    Seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  40. foarte inspirata, ca intotdeauna! Toamna frumoasa si lunga sa aveti! Imbratisari si pupici din Apuseni ...

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce de individe colorate :) Tocmai vroiam sa intreb cat vor rezista sub forma umana, dar am vazut postarea de azi cu supa de dovleac si m-am lamurit :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Astept sa dea bruma, sa apara dovleacul si sa fac o cura adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  43. Cata imaginatie au unii... Ce dragut a iesit! Voi incerca sa fac si eu, daca am noroc sa gasesc un dovleac. ;)

    RăspundețiȘtergere