miercuri, 21 martie 2012

Miercurea fără cuvinte (12) - Bun venit Primăvară!




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

62 de comentarii:

  1. Fotografii de exceptie, Carmen!!
    Ce parfum, ce frumusete, ce prospetime!!!
    Scuza-mi vizitele mai rare in ultimul timp.
    Te imbratisez cu tot dragul.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine nu e 12 inca. Se pare ca nici primavara nu e ca la tine:))
    Incet dar sigur, vin si eu din urma
    O seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Explozie florala aici pe blogul tau :), foarte frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  4. irisii sunt minunat de frumosi...
    o revarsare de culoare aici la tine...o zi de miercuri primavararteca iti doresc cu tot dragul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun venit !
    Cu așa primire colorată și înmiresmată cred și eu că va sosi,ca să rămână !!!
    Foarte frumoase florile de început de primăvară și îmi pot imagina mireasma din jur!

    RăspundețiȘtergere
  6. flori si culori minunate aici la tine :). o zi de miercuri frumoasa iti doresc :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Lsă, numa lasă Carmen. Ne faci tu ciudă cu florile ce le aveţi, dar şi când vor înflori ale noastre ale tale nu vor mai fi.

    Să ai parte de o noapte liniştită şi faină.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun venit, primavara! Am cules un buchetel de narcise de la tine din gradina. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de culoare e in gradina ta!! La noi deabia simtim primavara, inca asteptam acel boom, cand totul prinde viata! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Primăvara a fost mai harnică pe alte meleaguri. Ne bucurăm să o vedem, să-i admirăm frumuseţile!
    Numai bine, Carmen! :-) Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand vezi asa frumusete sigur nu mai ai cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am adus doua articole, ca sa recuperez si pentru saptamana trecuta :))) Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  13. noapte buna
    flori de primavara sa va inunde visul

    RăspundețiȘtergere
  14. Primavara e momentul unui nou inceput,
    o izbucnire de petale ,iar florile ce
    ni le daruiesti tu ,sunt o interferenta
    divina intre darurile cerului si conditiile
    pamantului.
    Pupici primavaratici.

    RăspundețiȘtergere
  15. O splendoare sunt florile cu care ne-ntampinati pe noi si primavara... o feerie de culori si miresme... O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Culori si parfumuri minunate au chemat primavara. A venit ! E la noi !
    Sa ai zile frumoase, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  17. superbe!mi-e dor de atatea culori ...de viata inspirata de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  18. nebunie de culori!
    vine primăvara, cu alaiul ei...
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  19. Primăvară pe toate frontuirle! Îmi place!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen, a venit, da, a venit! Cu flori multicolore si parfumate delicat, cu aer curat si caldut, cu muguri si frunze tinere, cu speranta si renastere! Cu iarba verde si matasoasa, cu iesiri in parcuri insorite. E timpul Primaverii, sa ne bucuram, asadar! Tie si celor care participa la acest frumos joc cu imagini le doresc o zi buna si frumoasa de primavara! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Minunatie ! La mine abia dau mugurii. Dar, acum doua zile am vazut fluturi !
    O zi buna ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună CARMEN!
    Superbe flori,le simt parfumul!
    O zi de miercuri frumoasă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  23. Explozie de muguri, flori și culori... Noi mai avem de așteptat puțin...
    Vă doresc o zi de miercuri plină de primăvară și în suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi-as strecura suvitele intre ele sa le imprumut mireasma fiecaruia.
    O zi perfecta,doamna.

    RăspundețiȘtergere
  25. Dupa atata zapada , e o adevarata incantare sa vad atatea flori de primavara. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Acum... avem o certitudine, chiar a venit!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  27. A venit primavara... sper.
    Romania ar trebui sa se mute undeva in Pacific langa Bora-Bora,
    unde temperatura este constanta si e vara tot timpul.
    Sa aveti o saptamana linistita!
    Salutari 1

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce frumuseti aveti voi acolo! Noi inca le mai asteptam :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. La noi,doar ghioceii au inflorit.E cald acuma,asa ca nu o sa asteptam mult ca sa apara si celelalte flori de primavara.
    E tare frumoasa gradina ta!

    RăspundețiȘtergere
  30. Primavara chiar vine la tine, Carmen! :) O asteptam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce primavara harnica si ce fotograf entuziast :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  32. Splendide culori de primavara! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Este incantatoare primavara ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. De-abia astept explozia de verdeata a naturii!
    Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe! O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  36. imi mentin supararea: la tribunal, birjar, la tribunal! di uni scoti mata imaginile acestea?
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  37. Primăvară e şi la mine în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  38. carmen, multe flori pentru tine si de aici, pupici, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  39. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    Frumusete, bucurie, VIATA!
    Multumim pentru PRIMAVARA.

    RăspundețiȘtergere
  40. Minunat! Abia asteptam sa vina momentul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce bine sună bine-ai venit, primăvară! Cât o aşteptam :) Zile cu soare îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  42. Subscriu urarii;
    florile le-am scos azi din casa, dar nu sunt fotogenice; deocamdata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e asa de dor de primavara ca mi-am umplut balconul cu flori

      Ștergere
  43. ce bine , ce bineeeeeee !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce bine arata!!!! Ce senzatie de viata si revigorare iti da. Sa ai o zi extra-mega-super buna :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Ma bucur sa vad atata culoare! Abia astept sa ies din casa sa ma bucur si eu de razele soarelui, simt ca am batut pasul pe loc. Incep sa ma insanatosesc, si imi cer scuze pt lipsa mea de la WW. Dar am bantuit ca intotdeauna blogurile, chiar daca cheful meu de vorba a fost aproape nul. Promit ca de data viitoare vin cu forte proaspete, pt ca imi era dor de voi. Happy WW la toti! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  46. In sfarsit a venit primavara! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  47. Uff... abia astept sa vad si la noi gradinile inflorite, sa simt parfum ciresilor infloriti, sa vad frumoasele magnolii... dar la noi... abia daca au inflori ghioceii...
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte frumos si colorat!Imi place.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  49. Cate minunatii!
    Prmavara mea e cu miros de zambile,boboci de narcise,palc de ghiocei,dar pe langa toate aceste frumuseti e mult fum...:)facem curatenia de primavara prin gradini,tot satul e presarat de focuri ,fum si multa munca.
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Primavara adusa de minunate flori... Superb! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  51. Truly beautiful, my favorite flowers are blooming bulbs.

    RăspundețiȘtergere
  52. Frumoase culori! Incepe si la mine sa apara, dar timid...

    RăspundețiȘtergere
  53. Feţele şi "răsfeţele" multicolore ale primăverii!
    Cel mai mare artist e natura!
    Frumosul s-a născut din natură!
    Să-l preţuim şi să ne bucurăm de
    aceste minuni neasemuite!

    RăspundețiȘtergere
  54. Splendoare in iarba, imagini ale Paradisului!...
    Zile frumoase pentru voi, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  55. Par desprinse dintr-un basm. :)

    RăspundețiȘtergere