sâmbătă, 25 decembrie 2010

Prima zi de Craciun


Astazi am avut tot ce ne-am dorit: sanatate, veselie, bucate bune pe masa, zapada... Ceea ce-mi lipseste aici tare mult este obiceiul colindului.  Anul acesta însa ne-am lasat colindati prin Ninu, Teo, România normala, Joco, Elisa, Maria, Mihaela, Calin Hera, Alina, Gabriela I, Cristian, Acuarele, Paul, Mariana, Mirela,Vaca-verde,Dac12,Gabriela N, care au postat cele mai frumoase melodii!
Sotul meu mi-a promis ca pentru la anul va învata o colinda si o va cânta cu mine :) Astazi am trecut sa felicitam cu oaczia Craciunului vecinii din stânga si dreapta noastra, fara sa cântam. Dar la anul...îi vom colinda, asa cum stiu românii sa o faca :)
:) PS: CRACIUN FERICIT Vania,Gabriela,Carmen, Link-ping, Madi+Onu, Caius, Ana Usca, Sorin Usca, Cosmin, Daurel, Irina, Lucian, Vero, Ceska, Maramures, Donca, Fly, Roxana, Victoria, Delani, Giulia, Ema, Sophie, Anamayana, Mella, Iulia G,Zâna, Daledecultura, Sirimie, Cici, Steliana, Mario, Kindchen, Jacob, Mara si tuturor care (întâmplator) ajung pe pagina blogului meu!

8 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=7b0LS3BSy3E :)
    und http://www.youtube.com/watch?v=S2_GOqKjFI4
    und http://www.youtube.com/watch?v=OVVxJQCDCLE
    undd http://www.youtube.com/watch?v=Drgv9mMLNmg&feature=related


    Diese sind einige der schoensten Weihnachtslieder,meinetwegen :)
    sper ca o sa va placa aceste colindee :)

    Frohe und gesegnete Weihnachten :) unddd :

    Endlich ist es nun so weit
    Weihnachten die stille Zeit
    Hab' grade leis' an dich gedacht
    Und einen Wunsch für dich verpackt.

    Alles Liebe zu Weihnachten!

    Mach's Guut :)

    Kindchen :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ridica-ti fruntea ta CRESTINE
    Azi catre RASARIT,
    Si-n casa CANDELA SA ARDA
    Caci DOMNUL NOSTRU S-A NASCUT!


    Craciun cu sanatate si bucurii!

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit si ma bucur ca ti-a placut colindul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hallo Carmen,

    si Tie Cräciun fericit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alles Liebe zu Weihnachten Kindchen! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina,
    Craciun fericit, voua la Marea Neagra! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frohe und gesegnete Weihnachten, lieber Jacob!

    RăspundețiȘtergere