duminică, 6 decembrie 2015

Clubul Cinefililor (30) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Din partea mea, astazi, o lista cu filme în spiritul sarbatorilor de iarna ☺
 The Holiday (2006) - o vacanță de Crăciun si o poveste romantica, doua cupluri dragute, carismatice, amuzante. Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law, Eli Wallach, Jack Black - numele unor actori superbi, reuniti într-un film de nota 10!
 The Family Stone (2005) - pentru fanii filmelor cu familii reunite, cu sarbatori vesele, cu turbulențe, iubire, iertare si speranta, un film care poate fi revazut cu placere în preajma Craciunului.
 Love Actually (2003) - o comedie super draguta, un film romantic în care dragostea este prezentata în toate ipostazele posibile... Iubirea pluteste în aer, iubirea nu tine cont de vârsta si nici de statutul social! Iubirea înfloreste în orice anotimp, dar mai ales de Craciun.
 Love the Coopers (2015) - ultimul film lansat înainte de Crăciunul 2015, un film pentru întreaga familie, o comedie draguta si relaxanta. Este povestea serii de Craciun ce reuneste la masa patru generaţii ale familiei, o seara încarcata de evenimente neobisnuite care provoaca haos si tensiune, o seara la capatul careia va domni spiritul sarbatorilor de iarna si fiecare va redescoperi importanta familiei.
The Snowman (1982) - pentru cei care iubesc desenele animate si pentru toti adultii care au pastrat într-un coltisor al sufletului, copilul ce au fost cândva. Un film dedicat inocentei si puterii imaginatiei.
8 femmes (2002) - un film dark comedy musical, ce reuneste opt nume mari ale cinematografiei franceze - Danielle Darrieux, Catherine Deneuve, Fanny Ardant, Isabelle Huppert, Emmanuelle Béart, Virginie Ledoyen, Ludivine Sagnier, Firmine Richard. O sarbatoare de Craciun într-o vila înconjurata de zăpada, pudrata cu pericole, intrigi, minciuni si duşmănii terifiante. Un film pentru cei care iubesc misterul si nu numai.
The Royal Tenenbaums (2001) - un film comedy drama cu Gene Hackman, Anjelica Huston, Bill Murray, Gwyneth Paltrow, Ben Stiller, Luke Wilson, Owen Wilson, Danny Glover si o coloana sonora de exceptie. Un film cu multe personaje excentrice, despre relatii de familie, despre normalitate, izolare si esec, o poveste care provoaca râs si plâns în acelasi timp.
Bridget Jones’ Diary (2001) - pentru romantici, o poveste adorabila, cu umor fin de cea mai buna calitate. Un film de care nu te mai saturi nici când îl revezi pentru a n-a oara! Renee Zellweger, Colin Firth si Hugh Grant formeaza aici un trio formidabil!
Bad Santa (2003) - un film pentru big girls & big boys! Un film ce prezinta un altfel de Mos Craciun, Bad Santa este un spargator alcoolic si afemeiat, opusul bunicului bonom, cu barba alba si obraji rosii, purtând în spate un sac mare de jucarii! Un film cu multe "glume proaste", o comedie pentru cei care stiu sa deosebeasca ironiile de sarcasm! ;)
Hogfather (2007) - pentru iubitorii filmelor fantasy, o idee crazy pentru o poveste de Crăciun mai altfel. Un film care ne poarta în Lumea Disc - planeta sprijinita pe patru elefaniti ce stau pe carapacea unei broaste testoase plutind în Univers. O lume în care omologul lui Mos Craciun se numeste Hogfather si saniuta lui este trasa de porci mistreti. Un film cu vrajitori, Auditori, Ghilde, Zâna Maseluta, Tea Time si spiridusi.
The Polar Express (2004) - un film pentru cei care au uitat sa creada în Mos Craciun, o poveste draguta, care întareste importanta rolului familiei si al prietenilor în viata fiecaruia. O călătorie fantastica la Polul Nord, o experienta plina de savoare si un mesaj în spiritul sarbatorilor de Craciun.
Surviving Christmas (2004) - daca vreti sa stiti ce se poate întâmpla când un tanar excentric care si-a pierdut familia încerca sa gaseasca un surogat, o familie cu care sa-si petreaca Craciunul, atunci filmul acesta este ideal! Veti fi martorii unei adoptii de scurta durata, va veti amuza si veti vedea dincolo de situatiile hilare un adevar absolut umana - fiecare avem nevoie sa fim iubiti si sa apartinem unei familii. În rolurile principale Ben Affleck, James Gandolfini, Christina Applegate, Catherine O'Hara.
The Santa Clause (1994) - un film care readuce puritatea si spiritul Craciunului si reînvie nostalgia vremurilor când fiecare credeam în Mos Craciun si asteptam cadourile. Un film perfect pentru perioada sarbatorilor, o poveste pentru întreaga familie.
A Christmas Carol (2009 ) - o poveste fascinanta, emotionanta, care readuce spiritul sarbatorilor în sufletul celor ce au uitat de ele. Cine nu stie înca povestea lui Scrooge, neaparat sa vada acest film în prag de Craciun! Efectul este magic!
 Home alone (1990) - chiar daca stim pe de rost fiecare scenă, multi iubitori ai filmelor clasice vor spune: fara Kevin, Crăciunul nu este Craciun! ☺ (sursa foto)
---------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor" de saptamâna trecuta au semnat: Shakuka, DianaIoana,  Carmen si subsemnata. Multumim si lui Catalin pentru recomandarea facuta.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

10 comentarii:

  1. Ah, exact lista de care avem cu totii nevoie :! Majoritatea le-am vazut si eu, Bridget Jones's Diary si The Holiday sunt preferatele mele. Sunt totusi cateva care mi-au scapat, asa ca multumesc de recomandari. O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt pe tema de azi, dar tocmai ce am terminat de vizionat cu Virgil, The Intern si ne-am gandit cu drag la tine :) Ne-a placut amandurora foarte mult! Numai bine si multumim de recomandarile de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  3. ador filmele de Craciun, din acestea am vazut multe, dar am notat si cate ceva!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aseară am revăzut ( a suta oară!) „Singur acasă” la tv. Am râs cu poftă, ca de fiecare dată și m-am bucurat că și Sara s-a uitat și a râs împreună cu noi. E o comedie care ne bucură mult de Sărbătorile de iarnă.Și mai sunt și altele pe care le-ai amintit mai sus.
    Numai bine și zile cât mai vesele, dragă Carmen, alături de toți cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mai, Festivalul Crăciunului şi al relaxării la tine aici!
    Chiar nu ţin minte să fi ratat vreun film din lista de mai sus! Acum, nu-mi rămâne decât să dar drumul la „re-vizionare".
    Mi-ai luat-o înainte cu „The Holiday" :) - tocmai voiam să scriu şi eu despre el, după ce l-am revăzut acum câteva săptămâni. Eu sunt puţin în contratimp cu filmele şi fac liste şi listuţe, apoi încep grupajele...
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Plouă cu filme... :)
    Tiger House - 2015. Actrița care a jucat în Maze Runner devine salvatoarea unei familii, sechestrate de o bandă de spărgători, scopul fiind golirea unei bănci, la inițiativa unui personaj dezvăluit la finalul filmului. Un 6 spre 7, cu indulgență...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce lista serioasa aici de filme numai bune de relaxare! Sunt curioasa daca voi reusi macar o data pana la sfarsitul anului sa ma inscriu la rubrica cu filme. Am reusit sa vad cateva. :)
    Seara frumoasa. xox

    RăspundețiȘtergere
  8. Super lista ta!Cateva am vazut din lista, abia astept sa vad si restul. O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce muuuuuuuuuulte filme! Pe pusti il stiu si eu din ultimul film din lista ta.
    Este adorabil!
    Zile cu vizionari cat mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooo! Ce lista minunata! :) Cateva am vazut - poate am vazut mai multe decat cele pe care stiu ca le-am vazut (nu prea retin titlurile, si nici numele actorilor care joaca)insa unele stiu sigur ca nu le-am vazut deoarece am citit despre ele pe wiki (urmand linkul tau) si unele nu-mi par cunoscute. :) Imi plac filmele cu si despre Craciun. :)
    "Singur acasa" l-am vazut (le-am vazut pe toate), cred, in fiecare an. :)) Inca imi place si il urmaresc cu placere - asa cum imi plac si filmele din seria Beethoven, de care - se pare - nu ma mai satur.
    Multumesc de recomandari.
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3
    Iti doresc sa ai o zi minunat de minunata!

    RăspundețiȘtergere