miercuri, 7 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte (41) - Biserica Sfântul Ilie Gorgani

info: "Biserica Sfântul Ilie Gorgani - Bucuresti"


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

59 de comentarii:

  1. Am fugit de aici pe celalalt blog, sunt putin confuza, am citit despre Manastire, ma intreb unde este...Da, revin maine dimineata, cu o minte mai clara :) Acum sunt cam adormita :) Foarte frumoase imaginile, imi place mult verdele acela de pe pereti, arata minunat in combinatie cu auriu. O noapte linistita si cu frumaose vise, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte buna, Mihaela draga, somn usor :) Articolele nu pleaca de aici, hai mâine pe zi, dupa ce ti-ai baut cafeluta ☺ Adevarat ca rândurile nu pot fi citite pe sarite. Te pup

      Ștergere
  2. Un loc deosebit! Un loc de suflet. Un loc de linişte şi înălţare sufletească! Foarte frumoase imagini.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost prima data si m-a fermecat, cu toate ca ibiserica tocmai era în santier.
      Happy WW, Alex draga! Noapte buna!

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa !
    Astăzi am găsit în burgul meu "Straiele toamnei". Te invit să le vezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai scapat de virusi, Liviule?! ca altfel nu pot sa vad straiele de toamna ale brgului tau - sorry!

      Ștergere
    2. PS Te rog să ştergi pozişia 4 că duce la săptămţna trecută Mulţumesc. Nu ştiu cum s+a înregistrat.
      Mulţumesc.

      Ștergere
    3. La mine nu apare că aş avea viruşi.

      Ștergere
  4. Un lăcaș sfânt întotdeauna îmi produce o puternică emoție !
    Suprebe fotografii,happy ww !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat. Si daca în plus ai parte de explicatiile uui cunoscator al locului, care sa iti atraga atentia asupra unor detalii deosebite, atunci emotia este mai profunda!
      Happy WW! somn usor!

      Ștergere
  5. Impresionantă bogăție de culori !
    Super fotografii,impresionant !!!
    Happy WW,CARMEN !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. picturile sunt proaspat reconditionate, tocmai era santier, din cauza aceasta sunt bârne de lemn în mai toate imagnile.
      Happy WW, Domnule draga! ☺

      Ștergere
  6. O biserice ce a avut tangenta cu legionarii in perioada interbelica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact - am scris ieri într-un articol ☺ Azi e ... fara cuvinte ;)

      Ștergere
  7. Minunate! Cred că văzute acolo, au altă încărcătură.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric! nimic nu poate egala atmosfera la fata locului.

      Ștergere
  8. Superbe fotografii,o splendoare de culorii!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în centrul Bucuresiului :) pragul îi poate fi trecut de oricine.
      multumesc, Elena draga, multumesc, asemenea!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. Dincolo de lacas si de ceea ce transmite si ce simti cand ii treci pragul, ma incanta culorile "tablourilor". Foarte frumos si linistitor...
    Te pup, cu drag drag drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca orice biserica, atmosfera aici este emotionanta. Dar ceea ce m-a impresionat pe mine mai mult a fost povestea acestei biserici!
      Când i-am trecut pragul nu am stiut nimic. M-am închinat si apoi am incercat sa observ picturile. Eram singuri în biserica, doar femeia de încredere a bisericii era de fata. Si ea s-a apropiat de mine si vazându-ma interesata, mi-a povestit cateva lucruri despre istoria bisericii si mi-a atras atentia asupra unor detalii pe care poate nu le observam. O femeie deosebit de calda!
      Apoi acasa, am cautat mai multe amanunte în legatura cu arhitectura si povestea veche a bisericii. Tare m-a impresionat!
      Pup si eu, draga mea. Happy WW! ☺

      Ștergere
  10. Frumos arata colajul tau! Cred ca biserica a fost renovata relativ recent.
    Picturile parca sunt chiar vii!
    Happy WW!
    PS: primul link pe numele meu nu stiu de ce, nu e functional. Eu nu am reusit sa-l scot. Poate poti tu.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. renovarea este in curs de derulare, dar mai mult de jumatate din picturi sunt reîmprospatate.
      Happy WW! ☺
      PS: fara nicio problema, am rezolvat inconvenientul :) Intr-o fractiune de secunda, fara sa iti dai seama, ai introdus de doua ori in acelasi rând, linkul postarii tale - aceasata a fost cauza. Se mai intâmpla, tabelele astea au spatiile minuscule.
      Nu ai de ce sa-mi multumesti. pup

      Ștergere
    2. Câta truda pentru cei care au depus efort pentru incantarea sufletului si a ochiului privitorului!

      Ștergere
    3. evlavioși si foarte talentati! rasplata le va fi in ceruri...

      Ștergere
  11. Ei... Ce amintiri mi-ai deșteptat cu fotografiile din biserica asta... Aici s-a cununat o bună prietenă de-a mea (pe atunci), care apoi a plecat în state și n-a mai dat niciun semn de viață. După un timp îndelungat s-a întors și am aflat întâmplător, fiindcă, la fel, nu a luat legătura cu nimeni. Ce s-o fi întâmplat... numai ea știe!
    Cred că biserica a fost renovată și în interior, nu îmi amintesc picturile așa de vii și de strălucitoare.

    Happy WW, dragă Carmen! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, cine stie care e cauza... poate ca ar trebui sa deschizi subiectul, cu siguranta este o neîntelegere la mijloc.
      Biserica tocmai se renova în luna august - nu stiu cat va mai dura, mi s-a spus ca s-au primit fonduri de la UE si au fost impartite tuturor bisericilor si majoritatea au inceput renovarea. Banii insa s-au terminat si acum sunt toate la jumatatea lucrarilor... acum asteapta sa mai primeasca bani!
      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  12. este biserica despre care mi-ai povestit ca te-a impresionat foarte tare, nu-i asa?
    acum vad si de ce...

    multumesc ca m-ai inscris draga mea draga, pup, buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, aceasta este :) Stii ce tare am fost impresionata atunci, in zilele acelea.
      Insa biserica mai speciala ca cea a Manastirii Deala - capela pictata în stil pointilist, pe care am vazut-o impreuna, nu exista! ☺

      Postarea catre care am pus linkul contine detalii privind istoria Bisericii Sf Ilie Gorgani.
      pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  13. ce culori frumoase! imagini inaltatoare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Magic! :) Câtă smerenie, evlavie, pace sufletească inspiră aceste imagini...

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. adevarat! migala si dragoste pentru detalii si simboluri.
      Happy WW!

      Ștergere
  16. Minunat lacas de liniste si implinire sufleteasca!
    O zi de miercuri cu multe bucurii!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Alta pagina de istorie a Bucurestiului, deschisa fara cuvinte de tine...dar fug acum la explicatii, inca din postarea trecuta m-ai facut curioasa! O zi minunata, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca citesti articolele, multumesc ♥ Pup
      Sa ai o zi buna! happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Am ajuns tarziu la MFC saptamana asta, dar te invit cu drag sa descoperi imaginile de pe blogul meu, sunt dedicate Saptamanii Internationale a Bebelusilor Purtati si mie mi-au placut mult!
    Te imbratisez cu drag si iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuze, tabelul meu a avut o problema in a face diferenta dintre ora 12pm si 12am ☺☺☺ Tabelul este deschis întreaga zi de miercuri, pâna la noapte la ora 12 :) Acum am introdus eu linkul postarii tale in tabel. Pup si îmbratisez
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  19. culorile vii sunt absolut fantastice!! imagini ce ma indeamna la ganduri de bine...:)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut noroc sa am lumina buna - doamna care supraveghea biserica a aprin toate luminile sa pot fotografia! :)
      pup si eu :-* Happy WW!

      Ștergere
  20. :) Cautam de zor MFC pe celalalt blog-vis al tau... Si cautam, si cautam... Ma gandeam ca n-o fi miercuri! :)) Apoi imi dau seama, dupa "decor", ca MFC e la alta adresa. :)

    Frumoase picturile, viu colorate. Fotografiile sunt excelente!
    Happy WW!
    Noapte buna! :) Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru duo! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, e miercuri si e pe gata!
      pup draga mea, happy WW! <3

      Ștergere
  21. Multumim pentru imaginile minunate! Va imbratisez pe toti! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumos!Vara asta am fost si eu la cateva biserici si manastiri.Am cautat sa pot face fotografii.Am o multime,dar parca nu sunt atat de frumoase.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am fost vara aceasta la multe manastiri si biserici - una mai frumoasa ca cealalta.
      interioarele bisericilor sunt in general intunecate, daca nu ai o sursa de lumina sau bliz bun, nu ies fotografiile. Noapte buna!

      Ștergere
  23. Sunt atatea biserici mai mari sau mai mici, mai vechi si mai noi, dar toate frumoase in Bucuresti si tot nu-i suficient! Acum sunt la moda catedralele! Multumesc pentru plimbare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata sezatoarea? ma gândesc ca ai savurat atmosfera, ma bucur pentru tine.
      "Plimbarea" nu-i aici, e pe celalalt blog "Intre vis si realitate" - am pus link sus, inainte de fotografii.
      pup si eu

      Ștergere
  24. Un loc unde poti sa-ti simti sufletul.
    Pupici si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat! si unde poti sa-i vindeci micile rani...
      pupici. Noapte buna!

      Ștergere
  25. Ce picturi VII! Superba biserica. Nu am vizitat-o, iti multumesc mult pentru aceast tur virtual al ei. :)
    A fost atat de placut.. popasul - imi cer doar scuze pentru ca, fiind cu un ochi pe ceas, sa nu ratez [ iar ] intalnirea si cu celalalt admirand imaginile, am apasat de doua ori pe butonul de inscriere si mi-a dat eroare. Si cand am dat refresh.... mi-au aparut doua intrari, dar a doua cu linkul de data trecuta.

    ps: acum imi dau seama ce e atat de viu in picturi... verdele!

    Pupici cu drag!!
    rux


    happy ww!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai ajuns la intalnirea noastra de miercuri!
      nu-ti face griji pentru al doilea link - asta sa fie tot necazul! pup
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  26. Am vizitat de vreo doua ori biserica. Stiu ca este in renovare, pentru ca am trecut de curand pe langa ea. Frumoase imaginile si pictura !
    Pup
    P.S. Multumesc pentru inscriere. In 23 am un examen+lucrare de final de curs si sunt destul de aglomerata. Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere