sâmbătă, 10 octombrie 2015

Clubul Cinefililor (22) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Astazi ma voi adresa amatorilor de mystery, thriller, horror ☺
♦"American Horror Story"este un serial cu cinci sezoane (pâna în prezent), conceput în asa fel încât fiecare sezon sa prezinte o poveste care sa nu aiba legatura cu sezonul precedent. Exista un grup constant de actori - Evan PetersSarah PaulsonLily RabeJessica LangeDenis O'HareFrances ConroyKathy BatesEmma RobertsAngela BassettTaissa FarmigaDylan McDermottZachary Quinto - care joaca diversele caractere si fascineaza de la sezon la sezon prin arta interpretarii. În decursul anilor, serialul a câstigat 40 din cele 171 nominalizari - Jessica Lange a primit Premiul EmmyGlobul de Aur și Screen Actors Guild Award cu rolurile principale pe care le interpreteaza în primele patru sezoane.
Primul sezon "Murder House" (2011) a fost deosebit de captivant (Nota 10). Al doilea "Asylum" (2012-13) a fost bun (Nota 8), al treilea "Coven" (2013-14) ... asa si asa (Nota 6), însa sezonul patru - intitulat "Freak Show"(2014) este din nou foarte interesant! (Nota 9). Videoclipul Melaniei Martinez pentru melodia Carousel - piesa ce face parte din coloana sonora a sezonului patru, spune mult despre film! Anul trecut la lansare a sarit direct pe locul 9 în clasamentul Billboard.

FX a lansat saptamâna aceasta sezonul cinci - "Hotel" (2015)!...  Eu am urmarit serialul online pe Netlix - abia astept sa sa pepreia si ultimul sezon ☺
UPDATE: 29.10.2015. Am vazut primele 3 episoade din sezonul 5 si... nu mai recomand acest film decat pasionatilor de genul horror. Seria 5 este mai mult decât horror! scenariul este... bonav cumplit!
The boy (2015) - este un film american, despre un criminal în serie în vârsta de noua ani. Filmul se bazeaza pe romanul "Miss Corpus" scris de Clay McLeod Chapman si descrie viata celor doi Henley - tata si fiu, care traiesc într-un motel izolat în care turistii apar cu totul si cu totul întâmplator. Tatal sufera de depresie, îl trateaza pe baiat doar ca pe un angajat al motelului si îl lasa sa se descurce singur. Fara afectiune parinteasca, fara prieteni, neglijat în aceasta semisalbaticie, sufletul confuz al copilului dezvolta placeri diabolice. Se razbuna pe orice persoana îi provoaca vreo nemultumire si planul sau final este de a parasi acest motel darapanat. (Nota 8)
---------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor" de saptamâna trecuta s-au înscris: IoanaZinaDiana si subsemnata.
Deasemenea, multumiri pentru recomandarile facute de Catalin si Florina.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

19 comentarii:

  1. Big Game (2014) - cel mai slab rol pe care l-a avut vreodată Samuel L. Jackson.
    - 7

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bifat! ☺ M-am cam chinuit sa vizionez filmul pâna la capat ☺☺☺
      Este încadrat la filme de acțiune-aventură, însa mie mi s-a parut a fi o PARODIE! Daca nu aceasta a fost intentia, atunci filmul este categoric "de râs"! Coproductie finlandezo-britanico-germana, pelicula a fost filmata pe aici, pe lânga mine ;) în Bavaria. Peisajele - trebuie sa recunoastem, sunt foarte faine! Doar atât are filmul ☺☺☺
      Ah, da, ar mai fi de mentionat ca pustiul care joaca rolul Oskari, fiul lui Tapio în film, este într-adevar fiul acestuia, Onni Tommila este fiul lui Jorma Tommila.
      Eu acord filmului nota 4. Pentru entertainment ☺
      Am citit ca filmul este în general bine cotat: 5,5 ( din 10) IMDb / 2,4 (din 5) Filmstarts.de / 75 % Rotten Tomatoes... Inca ma minunez! ;))

      Ștergere
  2. Nu prea imi plac serialele/filmele mystery, horror, thriller, dar cine stie, poate in timp adopt si astfel de genuri. Imi place soundtrack-ul(Carousel) de mai sus!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din când în când este intersant de vazut si câte un film thriller-horror, mai ales daca cineva iti ti-l recomandata :)

      Ștergere
  3. Cred ca am vazut cateva episoade din American Horror Story... daca e acela in care se mai si amuza de unele filme care se doreau horror... Oricum, imi amintesc un episod in care prezentau secvente din filme in care eroina fugea de criminal/monstru si se tot oprea din 5 in 5 pasi sa priveasca inapoi, iar comentatorii se distrau: "asa, opreste-te si uita-te peste umar in loc sa fugi..." si alte ironii de gen care-mi mergeau la suflet, recunosc, pentru ca in prea multe filme horror se intampla asa... si oricat as incerca sa-mi zic ca e panica de vina, nu e... Un om panicat ori alearga orbeste ori ramane nemiscat, de frica. :)
    Serialul e de ceva timp pe lista, asa ca ii vine randul curand. :)
    The boy s-ar putea sa-l vedem chiar maine, mai ales daca ploaia de acum se va prelungi. :)
    Duminica minunata sa va fie!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu cred ca vorbim despre acelasi serial - Murder House (2011) din seria American Horror Story, nu te lasa sa renunti sa vezi pâna la capat! :) Este atât de palpitant încât mori de curiozitate.
      Practic aceste filme se incadraza in genul horror doar prin idei, imaginile nu sunt infioratoare, nu tâtneste sânge si nici nu zboara capete sau mâini prin aer :)
      The boy, poate va parea plictisitor, aici deasemenea nu vezi zombies sau mutre hidoase, fiori iti da micutul cu mutrita nevinoavata, prin actiunile pe care acesta le planuieste ca în joaca!
      Pup. O duminica minunata sa ai! <3 Imbratisari de la duo pentru trio

      Ștergere
    2. Clar! Trebuie sa vad American Horror! :)
      Oooo, dar nu mi se par de groaza filmele in care valuri de sange trec prin case si plante monstruoase sau paienjeni uriasi papa oameni! Am vazut destule si dintre acestea, dar... nu ma infricosez! :)) Din contra! De "groaza" mi se par filmele in care actiunea se poate intampla (mai mult sau mai putin) in realitate... Cum ar fi Frozen (2010) de exemplu, cu niste tineri care raman blocati la inaltime in telescaun si statiunea era inchisa cateva luni... Adevarat cosmar! :)

      Ștergere
    3. Am vazut The Boy… Desi foarte lent, mi-a placut mult. Pare a fi “inceputul tacut” al unui viitor ucigas in serie - cum ajunge, uneori, sa fie pervertia mintea unui copil plictisit, lipsit de dragoste, singur… Pustiul isi joaca rolul excelent! Jared Breeze e perfect natural in rolul lui Ted. Pe Rainn Wilson il stiu si din serialul Backstrom, unde are rolul detectivului “titular” - iar acest rol in The Boy mi s-a parut unul perfect secundar, chiar daca personajul William Colby are un rol as zice decisiv asupra psihicului baiatului.
      Fain. Multumesc pentru recomandare.
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la noi. <3

      Ștergere
  4. http://www.calitatehd.com/2015/10/aferim-2015-film-romanesc-online-hd-720p.html

    Succes! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parca spuneai ca filmul este foarte prost?! oricum... multumesc!

      Ștergere
    2. L-au pocit la evenimente și personaje istorice și sunt multe cadre filmate înghesuit - de asta este prost -
      Astăzi am mai observat ceva la cadrul cu maracinele: au filmat cu un aparat de fotografiat... :)

      Ștergere
    3. :))) gata, am bifat si Aferim! Când am ajuns la cadrul cu maracinele, am crezut ca s-a blocat filmul dar mi-am amintit ce ai scris aici în comentariu :))) si am înteles la ce te-ai referit.
      Literatura cu limbaj din topor nu prea am avut parte sa citesc si tre sa recunosc ca m-au cam socat vorbele pe șleau dar si comportamentul slobod al societatii de la începutul secolului XX! O Doamne, o Doamne ce fericita sunt ca m-am nascut ~60 de ani mai târziu! ☺

      Tre sa mai recunosc ca în scoala nu am fost foarte buna la istorie, asa ca... nu m-am prins ce a pocit filmul...
      Concluzia - in niciun caz filmul nu intra în categoria filmelor mele preferate, însa îl gasesc interesant, as spune ca nu mi-a mâncat timpul! ☺

      Ștergere
  5. Am cam evitat filmele horror, desi imi plac, imi dau cosmaruri. O duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am psihicul stabil, niciodata nu am avut cosmaruri dupa ce am vazut vreun film mai ciudat - stiu ca este film! :)) cosmaruri am însa câteodat, privind ce se intâmpla în viata reala!

      Ștergere
  6. Multumesc pentru recomandari, am facut o lista!
    M-ai distrat cu raspunsul de mai sus :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Si lista mea se tot mareste - însa serile sunt tot mai lungi, deci ce sa facem, daca nu sa citim si sa vedem filme?! ☺
      Cât privesc recomandarile de aici, ma gândesc ca ar trebui sa rectific articolul pentru ca ieri am reusit sa vad primul episod din sezonul 5 al serialului "American Horror Story" - intitulat "Hotel"... Nu stiu daca voi urmari filmul în continuare, pentru ca pe cât de interesanta este tema, cadrele cu sex nu mai sunt doar sugerate, ci filmate! si... scenele devin tot mai bolnave! :(

      Ștergere
  7. Nu gust deloc genul horror, dar e frumos că îi informezi pe fanii genului!

    Săptămână bună, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere