vineri, 18 septembrie 2015

Pe valea Ţâşnei

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"



21 de comentarii:

  1. o frumusete plina de salbaticie, puternica, vie, aceste imagini sunt pline de energie :)
    ce racoare placuta trebuie sa fi fost acolo! :)

    pup draga mea draga, w-end incantator sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce descriere frumoasa ai facut tu locului!
      pup draga mea draga, start bun în weekend! AMR 4 ☺

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. pai cum era sa o ratam? ;)) urmatorul articol prezinta detalii ☺

      Ștergere
  3. Tolle Bilder Carmen!
    Wunderschönes WE
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke, liebe Crissi! Ein schönes und erholsames Wochenende wünsche ich dir!

      Ștergere
  4. Ce frumoase locuri! Imi pare bine ca pot sa vad pozele de la tine! Mai cunosc si eu locuri noi :)
    Weekend placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca fotografiile mele iti aduc bucurie!
      weekend fain deasemenea!

      Ștergere
  5. O oaza de răcoare mult râvnită. ..cred!:))
    Frumoase locuri! Pup! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, daaaaaaa! era una din zilele acelea caniculare! 38°C la umbra!
      pupici :*

      Ștergere
  6. Dacă apa n-ar fi foarte rece, într-o asemenea zi călduroasă, tare m-aş fi băgat sub cascadă, să mă răcoresc ca la un duş natural. Un loc de o frumuseţe extraordinară!
    Sărut mâna pentru tot ce ne-ai arătat, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu am fi avut intentia sa ajungem la stâna, poate ca facaema aici popasul mai lung si faceam si un dus :) apoi ne-am fi întins pe iarba, sa ne uscam. Apa este rece, dar placuta, mai ale într-o zi torida.
      Multumesc mult pentru caldele cuvinte, Alex draga! Ma bucur mult ca ti faci timp si vizitezi blogul meu, îti multumesc! :)

      Ștergere
  7. E limpede de unde provine numele. ☺ Apa Țâșnei țășnește în mii de stropi. Ce plăcut trebuie să fie în preajma ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne-am mai saturat privind aceasta bijuterie a naturii... Am admirat fiecare strop de apa! ☺

      Ștergere
  8. Felicitari pentru postare,un cadru excelent ,admirabil!
    ,O seara frumoasa de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ţi-e şi cu timpul ăsta! - în concediul ăsta, am „bifat" Cascada Vânturătoarea, însă nu am mai avut timp şi de Cheile Ţâsnei... măcar le văd şi eu la tine!
    Mulţumesc!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehehei... ce trasee ati bifat voi, putini au reusit sa le vada! eu te admir! :)
      Traseul "Valea Cernei - Cheile Ţâşnei, Moara Dracilor - stâna" este prea usor pentru tine! :))

      Ștergere
    2. Oricând e binevenită o plimbare! Eu merg oriuunde e aer curat, NATURĂ.
      Nu mă mai lăuda atâta, că mi se urcă la cap! :) :) :)

      Ștergere
    3. daca acesta este adevarul, de ce nu?! ai si motive sa fii mândra!
      orice minut petrecut în mijlocul naturii este un câstig, sunt de acord cu tine, si eu fac la fel.

      Ștergere
  10. Frumos! Imi place cum ai surprins cascada: ii simt racoarea si ii aud "cantecul" !

    RăspundețiȘtergere