joi, 27 august 2015

Salutari din Sfântu Gheorghe


17 comentarii:

  1. :))
    Va salut si eu din Sustiu!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cand am citit titlul - pe blogroll - m-am gandit la Sfantul Gheorghe, Covasna! ;) Apoi, cand am dat cu ochii de...plaja presarata cu scoici am facut ochii mari si... mi-a picat fisa: ati fost la Dunare! :)
    Pare foarte linistita zona, si de frumos, e frumos acolo.

    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio. <3 Salutari de la munte! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos... si cate scoici!O zi minunata!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe imagini! Vacanta frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutari si din Bucuresti, draga mea! Radiati de bucurie, in sfarsit ati ajuns la mare, de fapt si la mare si la Dunare. Scoicile sunt in alta zona decat cea in care intri tu in mare, ca acolo vad un nisip fin-fin, cum rar am vazut. Va imbratisez si va urez zile pline de bucurie, cu apusuri de soare spectaculoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. apusul e magnetic, ati atins acolo o bucatica de Rai...distractie faina pe mai departe si fir intins lui Helmut! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buline, spectacolul soarelui, valuri, scoici, zambete si nisip, fain e acolo!
    Zile frumoase si pline de voiosie sa aveti si pe mai departe!
    Calde salutari!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. Vacanta placuta in continuare! Profitati de mare, de soare, de concediu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubiti marea si luati-o in suflet. Vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase locuri! Mă bucur mult pentru vacanţa voastră frumoasă. Sunt sigur că ne vei povesti multe, la întoarcerea acasă.
    O seară minunată, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumosilor ! Sa va distrati!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai! Câtă veselie acolo....;)
    Frumos! Frumos!
    Te pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ne surprinzi cu plimbarile voastre in acesta vacanta pe la noi.Astept sa ne povestesti cum te-ai hotarat.Sa aveti niste zile frumoase pe meleagurile noastre!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunteţi doi frumoşi şi jumătate!
    Iar apusul... n-am mai fost de vreo 7 ani la mare şi îmi faci poftă...!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur pentru rasfatul vostru,intr-o zona atat de frumoasa !
    Distractie placuta si zile senine !

    RăspundețiȘtergere
  16. Poza cu tine printre valuri este superba. Arati minunat, draga Carmen!
    Ma bucur ca ai ajuns prin Romania si iti doresc o vacanta frumoasa si plina de momente unice!

    RăspundețiȘtergere
  17. ahaaa...si eu ma gandeam...ce Sfantu Gheorghe? :)))
    ce frumos!

    RăspundețiȘtergere