duminică, 19 iulie 2015

Pavilionul din rondourile cu trandafiri

... ale gradinii botanice din orasului meu, este folosit întreaga vara ca scena pentru diferite activitati culturale si de divertisment, iar noi suntem spectatori permanenti ☺
Acum doua saptamâni am avut bilete la "Flautul fermecat" (Mozart), saptamâna trecuta la un jazz-jamsessions si saptamâna aceasta la concertul formatiei "Simon & Garfunkel Revivalband".
Daca la opera si jazz sunt suficiente locurile din amfiteatrul dintre rondourile cu trandafiri si lavanda, la concertul retro, cererea de bilete a fost atât de mare încât au fost însirate scaune suplimentare de jur împrejurul pavilionului si tot nu au fost suficiente! Multi spectatori s-au asezat pe peluza din jurul amfiteatrului pentru a savura seara dedicata duetului Paul Simon și Art Garfunkel.

În adolescenta stiam pe de rost multe din textele grupului, fascinata fiind de mesajele melodiilor si întelesul lor profund. Acum nu am putut decât murmura refrenele :) dar fiorii de placere m-au cuprins si acum, la fel ca si pe-atunci! Superba muzica au putut compune! The Sound of Silence, Scarborough Fair, Bridge over Troubled Water, The Boxer, Cecilia, America, 50 ways to leave your lover, etc, etc... hit dupa hit!
La fel ca si grupul original, formatia revival a avut în componenta un chitarist de înaltime medie, cu voce clara si catifelata si un multi-instrumentist (chitara, vioara, keyboard, acordeon, flaut, flageolet) înalt si suplu. Michael Frank si Guido Reuter au fost acompaniati de o formatie de instrumentisti virtuosi si împreuna au reusit sa ne induca senzatia ca asistam la un concert live  "Simon & Garfunkel" :)
Dupa o zi caniculara, la apusul soarelui am avut parte de o atmosfera deosebit de placuta. (completare fotos)








PS: La pauze s-au servit sandwichuri, bauturi racoritoare, bere, sekt si înghetata ☺

14 comentarii:

  1. Lung concert...
    Cât s-a stat la rând în pauză pentru răcoritoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi nu am simtit ca ar fi fost lung, nu am mai fi plecat acasa :))
      la rând nu s-a stat mai mult de 5 minute - au foat foarte bine organizati, la mai multe standuri.

      Ștergere
    2. Spre deosebire de concertul lui Robbie Williams la Bucuresti unde lumea a stat la coada doua ore sa ia o apa și când sa o ia...hopa ca se terminase concertul! :))) așa bine s- au organizat.....
      O atmosfera tare faina la tine....sa nu mai vorbesc de apus....fantastic!
      La mine în sat în luna lui iulie , joia, e zi de sărbătoare. Toate magazinele sunt deschise pana la 23.00 si in fiecare piață se intampla ceva...in una falseaza vreun grup, în alta se face fitness, în una joaca copii rugby spre exemplu. Per total o plictiseala generală. Stau și mă întreb in fiecare joi, de ce se întind în toate piețele din sat cu acte artistice jalnice și nu fac unul și bun într-un singur loc....? :))
      La tine e chiar frumos!
      Te pup!
      Ps: petrecere faina cu musafirii!:)

      Ștergere
  2. Sunt frumoase astfel de evenimente in aer liber. Iti raman amintiri tare placute
    S-a putut inregistra?
    O seara placuta si o saptamana usoara:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografierea si înregistrarea pe timpul concertului nu au fost interzise. De obicei înregistrez, macar secvente, de data aceasta însa m-am gândit ca nu se merita - trupa a cântat exact ca Simon & Garfunkel - si pe youtube exista o multime de înregistrari în calitate de studio, ale melodiilor.
      Multumesc, o seara placuta de asemenea! ☺

      Ștergere
  3. Frumos si placut! E lung timpul de cand nu am mai fost la un spectacol in gradina de vara.Toate bune,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi mergem foarte des la spectacole, iar vara, preferam pe cele în aer liber :)
      O seara placuta si voua! gânduri bune!

      Ștergere
  4. Foarte fain evenimentul. Vara sunt super placute astfel de iesiri, la concerte in aer liber.
    Noapte linistita si spor in saptamana ce urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce atmosfera faina...imi plac concertele in aer liber, sunt mai interactive si in plus, in cazul tau "locatia" este deosebita...sa asculti muzica invaluit in parfum de lavanda si trandafiri...ce poate fi mai minunat? :)

    pup draga mea draga, buna dimineata! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt astfel de spectacole!
    Cata lume au adunat in jurul lor!

    Pupici la inceput de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mereu cand postezi imagini din bradina botanica, ma bucur ca de data asta frumusetea locului a fost completata de un spectacol pe gustul tau. :)
    Sa ai o saptamana frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelenta atmosfera! Si mie mi-au placut si imi plac (foarte mult) melodiile ”marca” Simon&Garfunkel. Cand le ascult melodiile ma simt "aruncata” in trecutul fara griji! :)
    Si prin BV sunt multe manifestari... despre care ori aflu prea tarziu ori nu reusim sa ajungem... :(
    Ai prezentat o atmosfera de vacanta! Privind fotografiile imi amintesc de acele zile pe litoral cand, seara, mergeam la cate un spectacol. :)
    Sa ai o zi super!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi! <3

    RăspundețiȘtergere