sâmbătă, 18 iulie 2015

Clubul Cinefililor (10) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Volver (2006) - un film spaniol în regia si dupa scenariul lui Pedro Almodóvar, cu Penélope Cruz (Raimunda), Carmen Maura (Irene) si Blanca Portillo (Agustina) în rolurile principale.
Este o poveste incitanta, plina de suspans si rasturnari neprevazute de situatie, o poveste în care apar "fantome", se întâmpla crime pasionale si incest, este multa dragoste, loialitate si devotament. Deasemenea, filmul are o doza buna de mister si ceva umor.
Titlul filmului este acelasi cu numele unui tango (Volver ) compus si interpretat de Carlos Grandel, deosebit de îndragit în anii '20 - '30. Dealtfel, spre finalul filmului acest tango va fi intrepretat de Penélope Cruz prin sincronizarea buzelor, o versiune playback în interpretarea cantaretei flamenco, Estrella Morente.
Nota mea: 8
Die Unsichbare (2011) / Invizibila - un film german în regia si dupa scenariul lui Christian Schwochow, un film despre dorinta de a deveni actor, un film despre sacrificii, mentalitate si stil de viata. Este un film emotionant ce prezinta povestea unei tinere studente la Facultatea de Teatru si efectul pe care îl au leciile de actorie asupra vietii ei. Metoda pedagogica ce-i este aplicata este una extrema - nimiceste sau înalta. Cei doi actori din rolurile principale - Stine Fischer Christensen (Josephine „Fine“ Lorenz) si Ulrich Noethen (regizorul Kaspar Friedmann), cauta împreuna sa defineasca notiunea de ambitie si talent, nebunie si curaj, obisnuit si distinctiv... Este un film complex, care ofera un exemplu de vis împlinit pentru care este totul riscat. Tema filmului este foarte asemanatoare cu "Whiplash"(2014).
Nota mea: 8
Cele doua filme mi-au fost recomandate de Florina. Multumesc ☺
La recomandarea Larisei am vazut "Woman in gold"(2015) - povestea tabloului pictat de Gustav Klimt si a persoanelor în directa legatura cu aceasta capodopera de arta "Portraits Adele Bloch-Bauer". Nota mea: 8 
La recomandarea lui Catalin am vazut "Last Knights" (2015) - un film despre vitejie, onoare, respect si sacrificiu suprem, în secolul 18. În rolurile principale: Clive Owen si Morgan Freeman. Nota mea: 7.
----------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor"de saptamâna trecuta s-au înscris: Camaras de Lumina, Stefan Ciobanu, Povestile mele, Diana, Alexa, Daniela si subsemnata.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

17 comentarii:

  1. Terminator Genisys - 2015
    O brambureala fumată.
    4!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo! tocmai vroiam sa-l vad, dar daca spui ca e de nota 4 atunci investesc timpul pentru alt film :)
      multumesc! un weekend fain sa ai!

      Ștergere
  2. Il caut si eu pe primul, imi place Penelope, are temperament.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh da! :) si ce temperament arata în acest film! :) dar este o draguta, si mie îmi place tare mult Penélope .

      Ștergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut Woman in gold :).
    Cat despre mine, cred ca n-am mai vazut un film de vreo cateva saptamani...
    O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mentin "steagul" sus :)) macar doua filme pe saptamâna tot reusesc :))
      o seara faina, asemenea!

      Ștergere
  4. Ein wunderschönes Wochenende wünscht Dir liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. danke gleichfalls, ich wünsch dir auch ein schönes Wochenende! LG

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ti-au placut, draga Carmen! :)Cu drag!O seara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, multumesc :) O seara faina, Florina draga!

      Ștergere
    2. Am vazut trailer-ul la "Woman in gold", acum ceva saptamani, am tot vrut sa-l vad, dar intre timp au "intervenit" alte filme. Sper sa reusesc sa il vad saptamana aceasta. :) Gute nacht !:)

      Ștergere
    3. guten Morgen! hab einen schönen Tag! ☺

      Ștergere
  6. Mie mi-a plăcut Terminator: Genisys! Am scris câteva rânduri despre el în pagina de jurnal de azi. Am voie să o trec aici în tabel ?

    Seară plăcută, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca poti sa inscrii, daca nu ai un articol doar despre film, se mai pot face si exceptii :-)
      Multumesc, o seara placuta si tie!

      Ștergere
    2. Mulțumesc ! Uite acum mă înscriu ! ☺

      Seară plăcută !

      Ștergere
  7. Nici din aceasta lista nu am vazut vreun film.... Cred ca "Volver" am inceput sa-l vad, la un moment dat, apoi am renuntat... Ar trebui, cred, sa vad "Woman in gold" dar in ultimul timp nu prea mai am ocazia sa stau (in liniste) la un film, ci vad ocazional cate unul, dupa dorinta "majoritatii". :) Iar serialele preferate... mai mult le ascult decat le vad. :(
    Sa ai o saptamana minunata iti doresc!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi! <3

    RăspundețiȘtergere