marți, 30 decembrie 2014

Meniul zilei


Pentru noi: sarmalute în foi de vita cu smântâna, pentru pasarile cerului: amestec de seminte si fructe. ☺

20 de comentarii:

  1. Mi-ai facut pofta cu sarmalele! Eu sunt o mare "devoratoare" de sarmale, sunt nelipsite pe masa de sarbatori, dar totusi anul acesta am reusit sa mananc o singura portie, la cina festiva de la hotel. Sper sa recuperez de Revelion.
    Imi place ce frumos ai tu grija de pasarile care locuiesc in curtea ta, sunt tare norocoase cu asa o gazda darnica! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi în casa sarmalele se manânca doar de dragul traditiei :) În fiecare an fac sarmale în varza acra, anul acesta am facut în vita de vie si sunt tare bune. Fetele mele manânca si mamaliguta cu multa placere, pentru ca ne amintim de vremurile din România. Ne place si mamaliguta cu lapte sau cu brânza si smântana :)
      Pasarile cerului... Daca le-am ocupat parcurile si le taiem padurile, extinzând cartierele cu case, blocuri si parcari, macar atâta putem sa facem pentru ele, sa le ajutam sa supravietuiasca iarna. Consider ca este o îndatorire cetateneasca.
      Te pup Raluca. Sper ca sunteti sanatosi si Bebe râde vesel din nou :-*

      Ștergere
  2. buuuuun, buuuuuun...si pentru voi si pentru pasarele ! :) Pofta mare ! Eu nu am facut sarmalute ! :(
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ multumim! Tu nu ai facut sarmalute, pentru ca abia ce te-ai întors din vacanta. Nici noi nu am avut sarmalute în meniul pentru Craciun, dar acum, între Craciun si anul nou mi se par grozave :)
      pup. O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Eu fac rar sarmale,fie cu varza sau cu frunze de vita.Mai nou am facut cu frunze de stevie.Ne plac,dar am o vorba"mai rarut,ca-i mai dragut".De pasari n-am uitat de iarna trecuta,ca voi sunteti grijuli cu ele,de la casute,la mancare,apa,sunt niste rasfatate.Eu am cam terminat treburile si mai dau pe-aici,ca nu deschid decat seara in general,de-aia sunt mereu in urma cu stirile.Ma bucur,de zapada,de familie,de prieteni si sper sa ma tina domnul asa.Sa aveti niste zile cat mai placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa e si la noi - sarmalute o data pe an, nu mai des :) Intotdeauna la sfârsit de decembrie.
      Pai acum iarna, dupa sabatori cam asa e la fiecare acasa - treburi putine, mult timp liber :) Eu citesc mult si mergem saptamânal la cinema :)) eu chiar am exagerat si am fost de doua - trei ori în perioada de concediu :)) Am vazut o multime de filme, si bune si foarte bune.
      Astazi am iesit de doua ori la zapada si sotul mei de trei ori... ninge fara pauza! zapada este atât de usoara, e ca pulberea. Mâine am hatarât ca facem o drumetie în zapada.
      Zile faine si voua! Numai bine!

      Ștergere
  4. Poftă buna! (dacă a mai rămas ceva...)
    :) Eu una obişnuiesc să mânânc şi ce „mănâncă păsările" - seminţe şi fructe :)
    La mulţi ani 2015!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti mâncam si seminte si fructe :))
      Un sfârsit de an vesel îti doresc, trecere cât mai placuta în 2015! La multi ani!

      Ștergere
  5. Draga mea, Carmen! Astazi am primit felicitarea voastra! Va multumim pentru urari. Sa aveti un an nou plin de bucurii si impliniri! Pupici cu drag si dor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aniela draga, ce coincidenta :)) ieri seara am primit si noi felicitarea de la voi :))) Ce ne-am mai bucurat! Multumim mult. Pupici si îmbratisari ♥

      Ștergere
  6. bunut, bunut!
    eu mai am de la Craciun doar ca in foi de varza....:))
    nici nu vreau sa-mi mai amintesc cate am mancat! muuuulte!:P
    puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sttt iti spun un secret: si eu am vrut sa fac tot în foi de varza acra, de aceea m-am dus la magazinul turcesc de unde cumpar de obicei gutui, masline, halva, rahat si varza acra - ambalata câte o capatâna în punga vacum. Era aglomerat înainte de sarbatori, nu am gasit pe nimeni sa întreb ce scrie pe punga si bag de seama ca varza era langa foile de vita de vie... Turceste nu am stiut sa citesc, m-am ghidat dupa eticheta de pe raft , am luat o punga si am venit acasa :)) Când am deschis pachetul... m-am decis sa fac sarmalute în foi de vita de vie :))))))))) pup

      Ștergere
  7. Sarmale nu am mai facut de foarte multa vreme, din pacate avem cateva restrictii cu toate ca suntem mari fani. Cu foi de varza sau vita de vie. Nana mea face cele mai gustoase sarmale in vita de vie din care am gustat vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  8. E minunat ce faceti pentru bietele pasarele, dar si ce gatiti pentru voi in spiritul traditiei de-acasa!

    RăspundețiȘtergere