miercuri, 17 septembrie 2014

Miercurea fara cuvinte (38) - La vie





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

37 de comentarii:

  1. Wow,ce amintiri minunate mi-ai readus în memorie :) !
    Excelente fotografiile și mare e belșugful !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. strugurii sunt un alt motiv pentru care iubesc toamna :)
    dulci imagini!
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase poze!Mie imi plac strugurii mai mult in vie ,decat in ladite.Totdeauna am avut vie la parinti si imi placea sa ciugulesc strugurii .Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aţi fost la cules de vie? Ce frumos este toamna, când strugurii sunt dulci şi zemoşi, iar mustul delicios! Mă pregătesc să merg la părinţi, la cules de struguri, cât de curând.
    Happy WW, dragă Carmen. Foarte frumoase fotografii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună dimineața ! Frumoși struguri, mi-ai făcut poftă!
    Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat sunt de faine fotografiile si ce buni trebuie sa fie strugurii.... dar mai bine spun ca vulpea... sunt acrii.. :))
    pupici si inbratisari draga mea, sa i o zi minunata! ♥
    Va multumesc tuturor pentru recomandarea pe G+. Sper sa pot sa revin cat de curand.
    Sa aveti o zi faina!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos ai surprins viile si strugurii! Prima poza e preferata mea astazi!
    Desi e cale destul de lunga de la o vulpe ca mine si pana la strugurii din pozele tale, nici nu imi pot imagina ca ar putea fi acri! :-)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Splendide fotografii ! Prima este un adevărat ”portret” al toamnei. Mi-a reînviat o amintire foarte veche, de pe vremea când mergeam în via bunicii. Mulțumesc, Carmen !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  9. Am văzut acolo şi prima frunză vestitoare a toamnei, printre ciorchinii atât de frumoşi.
    Via este un loc foarte romantic şi relaxant iar aşa plină de struguri, este şi un simbol al toamnei.
    Sunt curioasă să ştiu în ce zonă a Germaniei sunt aceste vii, ştiu că ai fost în vizită la tiza mea, dar nu am apucat ieri să deschid toate linkurile să aflu unde locuieşte Mihaela. Germania are o mulţime de zone viticole renumite, nu ştiu care o fi aceasta. Tare frumoase imagini, draga mea!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună CARMEN!
    Superbe fotografii,îmi închipui cât de dulci și aromați sunt struguri din imagini!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Strugurii sunt, cred, una dintre cele mai bune „invenții” ale naturii! Chiar și sucul făcut din ei este la mare căutare! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. A ruginit frunza din vii... Belșug și melancolie... la pachet. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine arata strugurii! Un deliciu! La noi la gradina, la Cisnadie, nu sunt inca foarte copti! Va asteptam la must! ;) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce dealuri frumoase, insorite si rodnice.. o placere. Tare-mi faci dor de duca :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce recoltă bogată! Parcă şi simt aroma celor albi... :)
    O zi minunată draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa ai o zi de miercuri placuta si-o toamna bogata si lungaaaa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Daaaa...sigur a venit toamna... :) Frumos in vie si belsug, dupa cate vad.
    La noi, spun unii, nu prea s-au facut strugurii anul asta!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  18. Toamna este un andante melancolic şi gratios care pregăteşte admirabilul adagio al iernii. - George Sand

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar acum sunt la birou, cu un bol plin de struguri deliciosi in fata. Asa ca imaginile tale s-au potrivit perfect. :)
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe imagini!
    Toamna este o a doua primăvară, în care fiecare frunză este o floare.
    - Albert Camus-

    RăspundețiȘtergere
  21. La mijloc de "septembre"... rod bun, toamna are!...

    RăspundețiȘtergere
  22. I-am vazut de vreo 13 ore - sunt tocmai buni de cules.
    Le-ai facut reclama buna - voi merge sa cumpar. ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Tocmai buni de cules si transformati in must!:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Poftă de struguri, asta mi-ai făcut!
    Presupun că recolta surprinsă de mine nu-ţi va face poftă, dar cine ştie? :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma bucur sa vad o toamna roditoare, anul asta nu stiu daca voi reusi sa ajut la cules la vie. Mi-a placut mult calcatul in picioare a sacilor plini cu struguri.
    Toamna frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt la discretie? adica pot sa iau o bobita? :)
    arata superb! si locul e fantastic! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Mi-am amintit cu drag de vacanţele la bunici! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumosi si apetisanti struguri de masa ne-ai oferit!
    Un cer de seara binecuvantat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Ceasla si Hamburg?
    Indiferent ce-or fi, frunza aia face toti banii!
    Aici sunt târguri de vinuri. Am facut azi o tura si am luat vreo 60 de sticle...

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce fâbine arata strugurii, tocmai mi-ai facut o pofta! Fructele sunt unul dintre motivele pentru care iubesc toamna. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  31. Vad ca toamna ta se numara ba cu nepoti,ba cu nuci,ba cu struguri .:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. Struguri dulci si aromati ce se vor transforma cat ai zice pas in must si apoi in vin, dar acum ne bucura privirea...asa de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  33. Belsug, frumusete, toamna blanda, gust dulce de must proaspat stors...senzatii avute uitandu-ma la pozele tale!

    RăspundețiȘtergere