joi, 24 iulie 2014

Dorinta

Astazi am primit o informatie de la Minnie :

Un copilasi din Statele Unite ale Americii are cancer la creier intr-o forma rara, nu poate fi operat si nici chimio nu îi ajuta. Saptamana viitoare va fi ziua lui de nastere, va implini 6 ani si s-ar putea sa fie ultima pe care o serbeaza. Nu isi doreste altceva decat sa primeasca felicitari sau carti postale din toata lumea.
Poate vrei tu sa faci o postare si sa incercam sa trimitem cât mai multe felicitari.
Adresa este:
Danny Nickerson
P.O. Box 212
Foxboro, MA 02035
United States of America

Eu voi trimite chiar astazi o felicitare!

UPDATE / 25.07.2014 - Sincera sa fiu, nu ma asteptam ca acest articol sa aiba o rezonanta atât de slaba!... Doar 5 persoane sa fie dispuse sa cheltuiasa 75 centi pentru un timbru postal si înca 1 euro pentru o felicitare?!?!?! Pe ce lume traim fratilor?! :-o  :-( Ce se întâmpla în blogosfera?!

Si totusi exista oameni sufletisti de Pamânt! ♡

15 comentarii:

  1. Iti multumesc din suflet!
    Poate astazi facem un suflet nevinovat foarte fericit!
    pupici si inca o data merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi ca locul tau e aici, in blogosfera? Cu inima ta mare si sufletul curat, poti sa infrumusetezi Lumea! Azi un pic, poimaine poate mai mult... Te imbratisez.
      pupici ♡

      Ștergere
  2. si eu voi trimite...
    Carmen are dreptate, Minnie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tu ai o inima mare si un suflet curat!
      pupici si imbratisari ♡

      Ștergere
  3. Cand aud asemenea vesti triste despre ingerasi, chiar imi vine sa plang..Am si eu un copil. of, o sa incerc si eu sa trimit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti cei care cred în îngerasi, vor timite o scrisoare acestui Danny pe care doar o minune Dumnezeiasca îi mai poate prelungi viata...

      Ștergere
  4. Multumesc Minnie, multumesc Carmen, as vrea sa fac acest gest, mai ales ca e dorit de baietel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scrisoriel sosesc din toata lumea, am vazut un videoclip, am pus link... este emotionant! atâta mângâiere a mai ramas familiei, sa citeasca micutului Danny felicitarile pe care le primeste cu miile din toata lumea.
      Eu am pus astazi la posta felicitarea... sper sa ajunga repede si sa aduca un zâmbet pe chipul acestui baietel.

      Ștergere
    2. offf!
      numai vesti triste azi!
      ce fatzuca frumoasa are....
      sa trimitem felicitari, felicitari cu zambete.... :)

      Ștergere
    3. da, neaparat! felicitari din Italia, Germania, Olanda, România, Canada, Anglia, Grecia... Uite ce divers e grupul nostru de bloggeri ... Putem sa îi facem lui Danny o mica bucurie!

      Ștergere
  5. Nu ştiu cum de mi-a scăpat acest articol şi abia azi l-am văzut. Of, ce situaţie cumplită. Ce păcat că un astfel de îngeraş are o soartă atât de cumplită, ca o condamnare.... Când un matur se îmbolnăveşte, poţi să înţelegi că este posibil să fi greşit ceva, să nu fi avut grijă de sănătate sau altele asemenea. Dar un copil... el trebuie să se bucure din plin de candoarea copilăriei şi să nu ştie ce-i suferinţa.
    Să-i mulţumim lui Dumnezeu pentru sănătatea pe care o avem şi să ne rugăm şi pentru micuţul Danny! Se mai pot întâmpla şi minuni... Iar un strop de bucurie pentru un copilaş, este ceva deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se spune ca batrânii sunt pregatiti sa plece pe Lumea cealalta, când împovarati de ani, privesc multumiti în urma si vad ca ramane ceva... poate copii si nepoti - deci genele neamului au fost transmise mai departe, poate o casa plina cu lucruri ce-i poarta amprenta, poate a scris o carte sau a crosetat un mileu sau un pulover... Ceva care sa aminteasca generatiilor ce îi urmeaza ca aceasta persoana si-a trait viata pe acest pamânt. Când însa se întâmpla ca decesul sa survina înainte de vârsta la care sa fim recunoscuti ca fiind batrâni, oricând între 20, 30, 40, 50 ani - este PREA DEVREME, între 60 -78 de ani este DEVREME, iar pentru copilasi... este mult, mult, mult... prea devreme! este CUMPLIT de DEVREME!
      Parintilor si bunicilor lui Danny nu le-a mai ramas altceva de facut decât sa se bucure de fiecare clipa ce le-a mai ramas de trait alaturi de Danny si sa spere neîncetat într-o minune! Doamne ajuta-le!

      Ștergere
  6. Şi eu tot acum îl văd. Scuze, draga mea. Sărăcuţul, musai trimit şi eu îţi dai seama!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga, aici nu este vorba de obligatii, deci nu exista niciun motiv sa te scuzi... Fiecare face asa cum ii dicteaza sufletul.
      Poate ca multi dintre cititori si-au notat adresa si au si trimis cartea postala, fara sa fi lasat aici un mesaj, cu toate ca m-as fi bucurat sa vedem si noi, cine întinde o mâna atunci când cineva cere un mic ajutor. Nu vreau sa cred ca toti cei care nu au raspuns apelului meu si al lui Minnie sunt egoisti si negri la suflet.

      Ștergere
  7. Nu cred ca o va deschide, am trimis oricum.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere