joi, 19 iunie 2014

Zile cu soare

De când ne-am întors din concediu, am adus veselie si caldurile din Andalizia cu noi în geamantan :) În fiecare zi este soare, cer senin si temperaturi cuprinse între 27° si 35°C.
Lunile mai si iunie au anul acesta putine zile lucratoare, având în vedere faptul ca la catolici se acorda zile libere atât pe 29 mai, de Ziua Înaltarii Domnului (cunoscuta popular ca Ziua Tatalui), pe 8-9 iunie de Rusalii, cât si pe 20 iunie - Corpus Christi (Fronleichnam). De câte ori pica o sarbatoare religioasa într-o zi de joi, prinr-o conventie scrisa, firmele mari acorda liber si vinerea (considerate fiind zile de concediu).
Si ce altceva poti face mai bine, decât sa-ti petreci timpul în curte cu familia?!

Sâmbata ce a trecut am prajit la gratar cotlet de purcel si frigarui de curcan, vinete, zucchini si porumb, am baut la alegere, Hugo, Sprizzer sau bere si spre seara am dat gata si-un pepene rosu si dulce!

Duminica, bineînteles ca am facut o drumetie - sa ardem caloriile acumulate ☺

8 comentarii:

  1. Foarte frumos, ma bucur pentru voi. La noi ploua si e innorat de o saptamana si ceva ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa a fost la noi acum doi ani... Dar lasa ca iese el Soarele si la voi! :) te pup si eu. Weekend fain!

      Ștergere
  2. Foarte fain. Si aici e cald, vara in toata regula, ceea ce ma bucura foarte tare. Sper sa se mentina vremea buna si in weekend.
    E frumos sa petreci timpul in curte. Daca ai curte :). Ca in cazul nostru trebuie sa cautam "curtile" :)).
    Weekend frumos in cazul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e intr-adevar grozav sa ai curte! în weekend practic suntem toata ziua afara, privim florile si ascultam trilurile pasarilor. Gratar putem face oricând, ca e vara sau iarna :)) ceva de pus pe jar gasim intotdeauna!
      Un weekend de vis sa aveti, draga Larisa!

      Ștergere
  3. o placere!
    imi plac chestiile astea cu sarbatorile! si la mine e la fel...
    daca sarbatoarea pica joi se face punte pana luni....
    iar ziua de punte nu se taie din concediu....
    tanaaaa! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos! E minunat sa ai curte si oameni dragi alaturi de care sa impartasesti clipele frumoase!
    Aici e o minunata... toamna! E racoros si mai mult ploua decat e soare... dar ar trebui sa fim obisnuiti deja! :)
    Zile fericite va dorim! Imbratisari de grup, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. soare si parfum de gratare...mmm, o zi perfecta mai ales ca ati fost in familie :)
    daca ai observat ca lipsesc vreo doua felii de pepene rosu sa stii ca eu le-am luat cand te-ai dus sa aduci cafeaua, recunosc! :))
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt aceste zile de sărbătoare, alături de cei dragi. Faine poze de familie. Vă doresc să aveţi cât mai multe astfel de zile, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere