miercuri, 28 mai 2014

Miercurea fara cuvinte (22) - Maci

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)





40 de comentarii:

  1. Miao, ce frumoşi sunt!

    Da' macii te-ndeamnă la somn, nu? Mie-n miercurea asta aşa mi s-antâmplat! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoși și delicați dar n-au miros...
    ... asta o fi așa ca să nu creadă că sunt perfecți !
    Fotografiile în schimb sunt fără cusur !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  3. macii, bucuria verii :)
    ce atmosfera placuta, interiorul casei tale te indeamna la relaxare iar bucgetelul de maci si albastrele intregeste perfect tabloul...
    te pupacesc draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunăţii de maci! Sunt atât de frumoşi. O încântare să admiri aşa ceva. Îmi închipui ce frumoasă este grădina voastră cu asemenea frumuseţi.
    Happy WW, dragă Carmen! Numai bine şi zile frumoase la toată familia voastră. :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare faini, mereu asociez macii cu vara...
    pupici draga Carmen, chiar ne lipsesti! Rau de tot... :))
    Happy WW! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbi!
    Eu anul asta nu prea m-am bucurat de ei. Parca au disparut prea repede..:)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbi! Am vazut si eu cativa pe aici. Mi s-au parut mult mai mari decat cei care cresc pe camp. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe floricele, Carmen! Rosul macului si albastrul-violet al celorlalte floricele in vaza fina de cristal arta minunat!
    Toate cele bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună dimineaţa.
    De la tine maci, de la mine trandafiri, căci burgurile sunt pline de flori.
    Să ai o zi bună, liniştită şi plină de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună CARMEN!
    Sunt superbi macii tăi,culoarea îmi place tare mult!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ultimele doua fotografii parca sunt picturi, superbe fotografii. Azi toate florile ma încântă, dar macii sunt deosebiti.
    O saptamana plina de speranta si culoare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoși. Sunt uimit cum pot supraviețui chiar și în zone ostile pentru alte flori. Îi apreciez foarte mult și îi admir de câte ori sunt în preajma lor. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce mac deosebit! Minunat aranjament floral in casuta ta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Fericirea a explodat în fiecare boboc de mac,
    uimitor colorat,
    în fiecare floare,
    divin catifelata în fiecare petala.
    O zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoși macii, ce să spun... Frumoși și afară și în casă! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoase sunt florile de câmp!
    Dar avem şi noi, în Bucureşti, macii noştri. Mă rog, e un fel de a spune. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Am ratat câmpul cu maci anul ăsta... Mulţumesc pentru frumosul de azi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pacat ca imediat se scutura... :(
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt superbi macii! Ne-ai facut ziua mai frumoasa cu asa flori minunate. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumosi sunt! Aceia pe care mi-i amintesc sunt mai... modesti. :) Deh, sunt cei de pe camp. :)
    Cel din foto 5 imi duce gandul la o fusta din material "creponat", cel mai comod material din cate exista - parerea mea :) - pentru ca nu trebuie calcat.
    Imbratisari, de grup, cu drag! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Macii tai sunt cei cultivati ,tu ni i-ai daruit
    pentru frumusetea lor si desi nu au parfum ,totusi,
    ei aduc mirosul campului ,ne aduc cer senin
    si multa liniste!
    Multumesc dragalasa mea prietena pentru gingasia
    si delicatetea acestor flori!
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  22. sunt grozave fotografiile..mai ales a doua

    RăspundețiȘtergere
  23. Îmi plac foarte mult macii, sălbatici sau de grădină. Nu știu cum se face însă că n-am reușit să îi fotografiez până acum :) . Întotdeauna îi văd doar prin fereastra unui mijloc de transport pe care nu îl pot opri după dorință. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Macii sunt foarte frumosi! Chiar nu am mai quillinguit de mult niste maci si imi place sa-i fac.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua!

    Noi, Asociatia Parinti pentru Copii, credem ca un text scris de dumneavostra de 1 iunie sub titlul ” Scrisoare catre mine, copilul “, ar putea imbunatati viata multor copii din Romania. Regasirea emotiei copilariei retraita de fiecare dintre noi prin lectura textelor scrise de dumneavostra alaturi de alte personalitati din Romania la care am apelat, ar putea fi cheia unei noi abordari, atat la nivel personal, cat si institutional, a problemelor reale cu care copiii din societatea moderna se confrunta.

    Ceea ce va rugam este sa acceptati provocarea si sa ne trimiteti pe adresa de e-mail : scrisoricatreminecopilul@gmail.com un text semnat de dumneavostra cu tema ” Scrisoare catre mine, copilul “

    Textul dumneavastra, alaturi de alte texte scrise de nume respectabile din Romania, precum si de voluntari mai putin cunoscuti, dar la fel de dornici sa participe la cauza noastra, va fi publicat in revistele de nisa cu care vom colabora, pe blogurile colaboratorilor nostri care trateaza teme similare, iar, la final, vor face obiectul unui volum ce va fi publicat, pe baza unei colaborari cu una din editurile de profil, sub titlul ” Scrisori catre mine, copilul ” .

    Va multumim pentru amabilitatea cu care ne acordati atentie , asteptam in timp util textul dumneavostra cu tema ” Scrisoare catre mine, copilul ” pe adresa de e-mail :scrisoricatreminecopilul@gmail.com

    Cu stima, Asociatia Parinti Pentru Copii

    https://scrisoricatreminecopilul.wordpress.com

    La acest proiect pot participa atat persoanele invitate, cat si alte persoane care vor sa ni se alature fara o invitatie speciala in acest sens, dar care cred ca au puterea de a accepta provocarea de a scrie sincer catre cel care a fost odata, copilul.

    Pe masura ce vom primi textele dumneavoastra pe adresa de e-mail:scrisoricatreminecopilul@gmail.com, odata cu publicarea in revistele si blogurile de specialitate vom adauga pe acest blog o parte din textele ce vor sta la baza volumului:” Scrisori catre mine, copilul “

    RăspundețiȘtergere
  26. O pata de culoare care te inspira la veselie. Din cate stiam eu, macii ar produce somnul, asa o fi?

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce superbi sunt! Ma distreaza coincidenta pentru ca saptamana trecuta am admirat campuri intregi de maci si n-am reusit sa le fac nicio poza mai ca lumea pentru ca eram fie in masina, fie cu grupul, fie n-am avut aparatul cu mine :(

    RăspundețiȘtergere
  28. Macii tăi mi-au amintit de o superbă bluză de tafta a unei mătuși. O păstra în șifonier și nu am văzut-o niciodată îmbrăcată cu ea.Toată copilăria am râvnit la ea, iar când m-am făcut destul de mare ca să o pot cere, am aflat cu durere că e tăiată, din cauza vechimii... :) Avea exact culoarea macilor din fotografii.

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  29. ce frumosi sunt, pacat de ei ca trec asa repede...

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu prea inteleg de ce nu s-a pastrat comentariul,ca eu l-am postat cu inscrierea.Macii sunt superbi,culoarea e una din preferatele mele in general.Chiar nu am mai vazut de un timp maci de gradina.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  31. buna, buna
    au iesit ceva de o culoare mai pala spre portocaliu...
    am vazut si eu pe un teren viran, vis-a-vis de o terasa... de-a dreptul incantatori... i-am vazut si la piata
    ii ador

    RăspundețiȘtergere
  32. Asa de frumos este macul!! Am reusit zilele trecute sa fotografiez si eu tot unul... Altadata vedeam din tren, campuri pline de maci... amintiri... Foarte frumos! Toate cele bune! Alexa T

    RăspundețiȘtergere
  33. Am revenit pentru a va ura sa aveti un concediu super-minunat! :)
    Imbratisari, de grup, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  34. E vara iar si iar ne e bine!:))
    Pupici dintr-un colt al Apusenilor.18*C:(

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase imagini!
    Nu reusesc sa pu link spre: http://www.gabyral.blogspot.ro/2014/06/miercurea-fara-cuvinte-4.html
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere