miercuri, 14 mai 2014

Miercurea fara cuvinte (20) - Bomboane pentru prieteni


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

46 de comentarii:

  1. Fara doar si poate... esti dulce ca un M&M's ♥
    pupici, Happy WW! (acum chiar e happy dupa sperietura trasa duminica!) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar daca doar pentru MFC si tot ma bucur ca esti aici...
    stii deja ca prin intermediul rubricii tale cu totii ne-am facut prieteni in blogosfera, si noi ne-am cunoscut tot datorita rubricii tale...
    MFC este emblema ta si bucuria noastra a celor care apreciem acest moment care ne face saptamana mai plina si de altceva decat de cuvinte...
    te imbratisez draga mea draga, e atat de bine ca esti aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut mâna, dragă Carmen! Îţi mulţumesc pentru că ne oferi în continuare prilejul de a ne întâlni cu toţi aici, la tine. Eşti o gazdă minunată!
    Numai bine îţi doresc şi happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce miercure dulce :)
    Eu n-aş fi putut scrie atât de mult, nu rezistau nemâncate...
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sara bună la miez de noapte. De știam că ne dai bomboane nu mâncam zahăr.
    Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  6. Miercurea dulce! :)
    Multumesc si pentru bobo si pentru ca te regasesc! :)
    Delicioase-s m&m-urile. Iau una rosie, dar poate revin maine si mananc "cuvinte" si ramane "Miercurea fara..." :)) Nu de alta, dar tare-s bune bobo!
    Ziua minunat sa o petreci!
    Imbratisari cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit ,CARMEN!
    La un pas am fost si eu de a renunta ,dar si eu am revenit !
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucura mult revenirea ta !
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur mult ca esti aici! Multumim pentru bombonele!
    Toate cele bune, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmenuța, MULȚUMESC ! Vin și eu în tabel, uite-acuși ! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. iuhuu!!!!!!!!!!!!! ma bucur mult ca miercurea te pot vizita in continuare :D
    te pupam si iti dorim sa alungi gandurile de plecare pentru ca nu te lasam asa usor :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Ha, ha, ha, merg repede sa pregatesc si eu o poza, acum sunt indulcita si binedispusa tare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit draga mea!
    Mulțumesc pentru bomboane!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumumim de bomboane. Am citit acum articolul precedent unde iti anuntai "retragerea". Raman cu speranta ca nu e o decizie definitiva si te vom gasi macar din cand in cand macar pentru o vorba buna. Mii de multumiri si succes in toate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Happy WW, Draga Carmen si tuturor! <3 :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Bune de rontait pentru finala din seara asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. mmm... + 10% ce bine! zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bune bomboane, frumos colorate, gustoase şi primite cu bucurie!
    Eu am ales un mesaj, astăzi. Tot pentru prieteni, unii speciali :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur din tot sufletul ca nu ne-ai parasit pe cei
    care iti suntem cu adevarat prieteni sinceri, te pretuim
    pentru munca si efortul depus pentru a ne incanta
    cu atatea frumuseti !
    Multumesc pentru aceste multicolore bombonele dulci
    si gustoase care sunt daruite cu atata dragoste!
    Te imbratisez si sarut .

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce miercuri dulce ne-ai adus! Poate asa mai uitam de vremea ploioasa de aici. Sa ai o zi plina de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  21. CAT MA BUCUR CA AI REVENIT!!!!!! Oamenii care te apreciaza sunt aici, si vor fi aici, si stii ce e si mai bine la blogosfera? Ca zi de zi descoperi oameni si mai minunati, cei carcotasi nici nu trebuie bagati in seama. MULTUMIM DE BOMBOANE, esti la fel de savuroasa ca ele!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mulțumim tare mult, dragă Carmen...dar mai dulce ești tu pentru sufletele noastre. Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. O zi cu zâmbete şi culori, aşa ca în fotografia care m-a îndulcit!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce poftă de dulciuri mi-ai făcut!!!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. wow, sunt bune rau. imi mai cumpar cand ajung chiar la casele de marcat, in caz ca vreau ceva dulce.
    multumim pentru invitatie

    RăspundețiȘtergere
  26. Dulce miercuri fără cuvinte !
    Bine că ai revenit la locul ce ți se potrivește atât de mult !
    Happy WW :) !!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Iau si eu doar doua si le impart. :D Sa ramana si pentru restul prietenilor. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. nu pot sa refuz sub nici o forma... :)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  29. De acum înainte îți zic:„ Pe miercuri!” ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Mulţumim, gazda noastră dulce!
    Mă bucur să servim împreună bomboane!
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu nu ma mai indulcesc asa usor.Trebuie sa treaca un timp sa-mi revin.
    Ma bucur nespus, dar nu sunt prea convinsa, pentru ca tu esti speciala si inseamna ca cineva te-a suparat foarte rau.Nu pot posta, dar am o mare multumire.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  32. TU esti o bomboana, Carmen!!! Ca nu ne-ai lasat balta.

    RăspundețiȘtergere
  33. Daca iti spun ca am mancat bombone le dintr-o punga ca a ta , in doua zile , ma crez? ! :) E greu de crezut dar asa e. Am rontait continuu! Cred ca a apucat si Maya vreo doua!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  34. personal prefer M&M-urile cu aluna, dar aranjamentul face oricum toti banii :)))
    ma bucur tare mult ca ai decis sa continui Miercurea fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu pot sa sper ca ai revenit sau ai ramas dar e frumos...
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  36. Defuncta dupaora25.blogspot.com iti spune adio...A fost o placere sa particip la miercure si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  37. Ieri ma simteam ca un "elev" care n-a reusit sa-si faca "tema",acum :profesoara" imi da bombonele...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. Va dorim sa petreceti un minunat sfarsit de saptamana! Distractie frumoasa!
    Imbratisari cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce as manca si eu niste Bomboane

    RăspundețiȘtergere
  40. Hai, ca mi-ai facut pofta de bomboane:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Se pare ca vei continua ...o zi buna sa ai...

    RăspundețiȘtergere