miercuri, 7 mai 2014

Miercurea fara cuvinte (19) - Broscuta fermecata




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

39 de comentarii:

  1. sa vi se implineasca dorintele!
    imi place ideea, ma gandesc, daca broscoiul se transforma in print? :))
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim! :) nuuuu, broscoiul nu se transforma în print, el doar îndeplineste câte o dorinta trecatorilor ;)
      pup si eu, draga mea draga. Noapte buna!

      Ștergere
    2. multumesc ca m-ai inscris, am vazut cand am vrut sa o fac eu :)
      te pupacesc :*

      Ștergere
    3. am uitat sa-ti spun cat de mult imi place pardesiul tau, imi mai place ti-ai lasat parul mai lung :)

      Ștergere
  2. He, he! Ce amuzantă broscuţa fermecată! Sper că şi-a făcut datoria şi de această dată şi v-a îndeplinit dorinţele.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. O sară bună imediat după miezul nopții îți doresc și să ai parte de liniște și pace pentru a te putea odihni în vederea refacerii potențialului de lucru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce dorinte v-ati pus,dar sunteti atat de fericite,ca broscoiul va va indeplinii sigur orice dorinta.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. ah, de cand astept un broscoi! ca de printi sunt cam satula...

    RăspundețiȘtergere
  6. Fie dorintele implinite! :)
    Povestile ne fac mereu sa zambim! Broscuta fermecata (si ochioasa) imi aminteste de multe povesti care mult mi-au mai placut. :)
    Zile fericite!
    Imbratisari cu drag! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase imagini, cu siguranta cel mai norocos e propietarul fantanii:)
    Salutari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ajuta si la alte dorinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte draguta broscuta ta de azi! Peste o saptamana sa ne spui daca puterile ei sunt magice cu adevarat! :-)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. De abia astept sa treaca saptamana...sper ca ti-ai pus o dorinta pe masura broscoiului :)
    Am remarcat superbul tau pardesiu brodat, mi-ar fi placut sa-l admir mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Superbe imagini,sper că dorința ți se va împlini!
    O zi cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aș avea și eu o dorință...dar e cam departe până acolo. Mă mulțumesc totuși cu plăcerea de a o admira. Dorințele să fie împlinite. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce haioasa e! Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce frumos!!! imi place mult! cred ca fiica-mea si-ar distra de minune :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte draguta broscuta. E foarte frumos peisajul, alei curate. Se vede ca este amenajata si intretinuta locatia. Si noua ne-au pus foarte multe ornamente, statui, fantani (cu lumini, fara).
    Dar, nu stiu, la noi nu tin ori daca le fac, le fac sa fie si le lasa uitarii. Lumea nu prea stie sa aibe grija de ceea ce ii inconjoara si ce e mai trist ca sunt banii publici. Acum lasand la o parte aceste chestiuni... dorinte implinite!
    Happy MFC

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat e de haioasa. :)) Sper sa vi se indeplineasca dorintele!

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci ăsta nu e broscoiul-prinţ, e broscoiul-peştişor de aur. Am înţeles! :)
    Eu ştiu de unde a venit şi unde se ascunde când plouă într-un fel aparte. Am arătat asta, fireşte, pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  18. E broscuta-broscuta? sau print deghizat?

    RăspundețiȘtergere
  19. Interesant... Dar mie cel mai mult imi place umbrela-curcubeu :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest incantator broscoi poate indeplineste si virtual
    o dorinta si-ti multumesc frumos pentru aceasta oportunitate!
    Te sarut pe suflet

    RăspundețiȘtergere
  21. aer, viata, respiratie, culoare

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-am pus si eu o dorinta !
    Sper ca broscuta sa ne indeplineasca dorintele!
    Happy ww!:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Să fie cu noroc :)
    M-am gândit ce surpriză ar fi ca totuși broscuța fermecată,să se transforme într-un prinț chipeș și feremecător :lol: :lol:
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  24. Dorintele mele sunt multe si mari sper ca intr-o zi se vor implini !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Tot ce vă doriți, să se-mplinească!

    RăspundețiȘtergere
  26. O broscuta care aduce multe zambete pe langa dorinte.:))
    Ce haina frumoasa ai!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sa-mi spui daca ti s-a îndeplinit dorinta!

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumoase imagini, am descoperit astazi initativa unor zile de miercuri fara cuvinte si ma alatur cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma intreb in ce ti -ai fi dorit sa se transforme! Printul il ai deja....:))
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce frumoase si mult asteptate erau zilele de miercuri inca de la miezul noptii❤️

    RăspundețiȘtergere