miercuri, 2 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte (14) - Pete de culoare




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

39 de comentarii:

  1. Ce culori minunate !
    E primăvară deja din plin la tine !!!
    Happy WW :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât sunt de frumoase! Primăvara este cu adevărat anotimpul miracolelor.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara bună la miez de noapte. Șterge-mi te rog poziția 2 că nu este bună.
    Să ai parte d o nopte liniștită și faină în care să t poți oihni bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. iubesc pomii infloriti :)
    ai realizat un "inedit" buchet de flori, minunat colorat...
    nu-mi plac zambilele dar cele albastru-indigo m-au cucerit :)
    happy ww, draga mea draga...pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm. se pare ca ne-am ales amanodua aceeasi tema <3
    te-ai invartit prin culori frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărbătorită mă simt,în suflet,de spectacolul plin de lumină si culoare al primaverii!
    Superbe toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Când cuvintele nu pot fi rostite, florile vorbesc dincolo de cuvinte!
    O primavara plina de flori iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. oh,ce explozie de culoare!!! minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. De asta-mi place primavara, dupa atata gri, pete, pete de culoare! Optimism si dragoste, vigoare si delicatete...Minunate fotografii, minunate flori!

    RăspundețiȘtergere
  10. ...ce iti incanta privirea si sufletul! :)
    sa ai zi faina Carmen!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase flori cu optimiste culori! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Frumoasă alegere,îmi plac mult florile de primăvară!
    O zi minunată draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata! Cata primavara in fotografiile tale.. imi imaginez parfumul :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cele mai minunate culori, cel mai minunat anotimp. :D Zi de vis sper sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase, colorate si mirositoare. Simt mirosul zambilelor pana aici!:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vesele culorile ! A venit primavara !!!! :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Mix de culori primavaratice ce alunga orice "gri interior" - fara indoiala! Si atat de spectaculos... sa observi, la un loc, trei feluri de flori incununand azurul!! O zi de miercuri insorita!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu tot floricele ma gandisem sa postez... dar la urechi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoase sunt...nu mă mai satur privindu-le. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi asta e frumos primăvara: aduce pete de culoare pe care le aştepţi, întrucâtva le cunoşteai, dar tot te minunezi când le zăreşti!

    În ceea ce mă priveşte... te las să descoperi. Atenţie: nimic nu e ceea ce pare :)

    RăspundețiȘtergere
  21. La noi inca nu au aparut in gradina aceste minunatii (cu vreo 2 nopti cu temperaturi de -4 grade, nu se stie daca vor rezista), dar e asa de minunat sa le poti vedea la altii: primavara, vino si pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Minunate flori, încântătoare fotografii! Numai privindu-le, parcă le simt și parfumul :) . Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  23. Fiecare floricica a ta are splendoarea ei,peste tot
    frumusetea lor ne poarta spre o lume plina de farmec
    si culoare!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi s-a facut asa dor de miros de zambile proaspat culese din gradina. Oare de ce florile ne incanta privirea ori de cate ori le privim, indiferent de cate mii de ori am facut-o inainte?

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutare! M-am gandit sa-ti fac o surpriza :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Superbe! Pete de culoare care te fac sa zambesti! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  27. multumim ca le imparti si cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  28. Am ajuns şi eu... :)
    E minunat că sunt la tine-n curte!
    O seară minunată draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Cel mai mult imi plac pomii infloriti, deoarece cu florile ne-am obisnuit inca din martie
    Infrumuseteaza, de-a dreptul natura.
    De cativa ani, in Bucuresti, primariile s-au ocupat in a planta pomi si a crea spatii verzi. Mi se pare de nerecunoscut orasul, fata de cum era de gri...
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  30. dar toate florile sunt super oricum :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Pete de coloare si de miresme.
    Am fost si eu albinuta prin gradina , curte si strada asa ca am dus dorul calculatorului.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ah,ce frumoase!Eu am pus tot despre pasari desi am pozat si eu florile din gradina...saptamana viitoare.
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  33. Am și uitat că azi a fost miercuri. Pardon. Ieri. Cu toate astea, te provoc :)

    http://www.zgomotulgandului.com/2014/04/blogging-challenge-pentru-disciplina-mea.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Draga Carmen,
    am ratat Miercurea fara cuvinte nu pentru ca nu a functionat PC-ul, nu pentru ca n-am avut poze, nu pentru ca n-am avut timp, ci pentru ca... miercuri am crezut ca e... marti - si aproape de miezul noptii m-am pregatit sa postez... Si am vazut data, pe monitor... :( Si-am zis: Ptiu! Ce toanta ma am!

    Ai multe flori, in multe culori. Si florile si culorile sunt vesele. Iti doresc o saptamana minunata, o viata cu multe-multe luni de bucurii si veselie.
    Te imbratisez cu drag si iti transmit "toate cele bune" din partea dragelor mele dragi. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna,
    te urmăresc de ceva vreme în tăcere. Îmi place foarte mult ideea cu miercurea fără cuvinte şi aş dori, dacă se poate să mă înscriu şi eu începând de mâine (deja am o idee frumoasă în legătură cu postarea). cum mă înscriu în tabel mâine?

    RăspundețiȘtergere