miercuri, 19 martie 2014

Miercurea fara cuvinte (12) - Fluturi



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

41 de comentarii:

  1. Inca o miercure, sper eu frumoasa din toate punctele de vedere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spectaculos și dificil de realizat !
    Felicitări pentru strălucita reușită !!!
    Happy WW :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne cât sunt de frumoşi. Niciodată nu am reuşit să fotografiez fluturi atât de aproape. Ce aparat trebuie să ai să poţi să îi fotografiezi aşa de aproape. Sunt la fel de frumoşi ca piesele Desigual, şi chiar mai mult de atât.
    Te pup, draga mea, o miercure superbă să ai! Am vrut să îţi spun noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-e foarte dor de vara, se simte asta :)
    sunt tare frumosi si delicati fluturii alesi de tine, frumosi si atat de efemeri....
    te imbratisez draga mea draga, somn usor si happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunaţi fluturaşi. Deja se simte primăvara cu toate minunăţiile ei. Iar dacă sunt fluturi.... vor fi şi flori multe şi minunate! :-)
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am citit legenda fluturilor de la Iulisa cu Thea.Ai tai sunt sa completeze frumoasa legenda si sa-i pozezi ca un adevarat maestru.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un "insectar" frumos cu fluturi minunați
    Să ai o noapte faină, liniștită și odihnitoare !

    RăspundețiȘtergere
  8. Minuni colorate şi miniaturi ale lumii frumoase în care trăim, şi pe care de multe ori uităm să o vedem.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase insecte fluturii. Imi place sa-i vad, dar... sa nu vina spre mine! :))
    Happy WW!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. O mare performanta sa poti fotografia
    aceste splendide exemplare care ne incanta
    privirea si alina sufletul!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. E timpul lor, dar putini pot sa-i si pozeze! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Superbă colecție de fluturi!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  13. Semne de primavara peste tot. Imi place fluturele monarh im mod deosebit. N-am mai vazut de mult prin zona noastra.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna dimineata!
    Acum realizez ca n-am mai vazut fluturi in realitate cam demult. Nici macar prin stomac n-au mai trecut.
    Dar mirarea mea marea e cum de i-ai convins sa stea asa frumos la pozat. Superbi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Unde i-ai gasit? Bun obiectiv.. Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  16. Și fluturii dansează de bucuria revenirii primăverii. Delicați mai sunt. O zi happy! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos colorati! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, mai e putin pana la vara, pana atunci ii admiram aici la tine. O miercure linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  19. oooo...primavara si-a intrat in drepturi suta la suta....:)
    o splendoare! :)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cata frumusete in fotografiile tale,Carmen draga!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Am fost o data la un muzeu al fluturilor si tare frumos a fost, linistitor asa si plin de culori! Happy MfC!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pisicuta mea deja le da tarcoale. :)) Vestitorii primaverii! :D Happy day. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu prea vedem noi acuma fluturi pe aici. Poate in cateva zile. De asta ai tai sunt mai frumosi.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Azi e... o miercuri a faunei. Aici sunt fluturi, la mine sunt pisici (adică de mai multe ori aceeaşi pisică) :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. ce frumos!
    la noi inca nu au aparut fluturii! asteptam cuminti ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumusete pura, imagini care imi aduc aminte de lucrurile simple pe care ni le ofera natura. O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  27. Fluturii sunt bijuterii ale naturii. Sunt superbe pozele tale...O primăvară încărcată de magie!
    Floarea C.

    RăspundețiȘtergere
  28. Căci ce sunt fluturii dacă nu nişte flori crescute direct pe frunze, nu-i aşa?
    P.S. Există fluturi şi fluturi. Minunaţii tăi, Carmen, fluterii din stomac, dar şi... Da, propun şi eu o nouă specie, că doar suntem la Miercurea fără cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Au aparut deja fluturii? Nici nu mai stiu cand am vazut ultima data unul, mi-ar placea sa petrec ceva timp intr-un camp plin cu flori si fluturi.

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumos colorati :)
    O seara cat mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Unul mai primavaratic decat celalalt!
    Cel mai mult imi place nr.3.:)
    O seara frumoasa!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. primul este foarte deosebit-sa ai o miercure seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  33. Cat sunt de frumosi!!!
    In copilarie cand mergeam la bunici .. erau langa parau o multime de fluturi albastri micuti. Ce minunati erau....
    Imbratisari :*!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Superbi!
    A venit primăvara!!!!! :)
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  35. stiu ca undeva prin Austria, sunt sere pline de fluturi, sau ceva in genul
    am incercat si eu intr-o vara la curte sa ii surprind dar nu reauseam niciodata sa ii prind
    P.S - nu am avut ce sa pun la aceasta editie
    nu am avut inspiratie
    va pup

    RăspundețiȘtergere
  36. În mai 2013 am fost la o expoziție de fluturi exotici în spațiul serei tropicale a Grădinii Botanice „Dimitrie Brândză” a Universității din București.

    Sper să mai fie și anul acesta !

    RăspundețiȘtergere
  37. superb...natura si minunatiile sale!

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce exemplar deosebit, primul future, bine toti sunt frumosi, dar asa nu am mai vazut!

    RăspundețiȘtergere
  39. ca tot a venit primavara si ne incanta natura cu frumusetea ei, flurii sunt cei mai astepti pentru ca te uimesc adesea cu culorile lor

    RăspundețiȘtergere