vineri, 28 februarie 2014

Povesti pentru sfârsit de saptamâna


Va mai amintiti de nepotica Emma? Domnisoara are acum doi ani si trei luni si hobby-ul ei cel mai mare este sa "citeasca"! Are o biblioteca maaaare cu carti fel-de-fel si ore în sir priveste fascinata imaginile de pe paginile colorate. Când cineva îi citeste, asculta cu multa atentie si pare ca nimic nu ii face o mai mare placere! Profita de orice poala libera si se aseaza comod, aducând în prealabil o carte pe care o deschide pe genunchii mici si rotunzi ☺Nimeni nu poate rezista ispitei!
A primit acum câteva luni de ziua ei un dulap de bucatarie mega-super-modern, dotat cu aragaz, cuptor cu microunde, masina de spalat vase, filtru pentru cafea... Degeaba, tot lectura o atrage mai mult :))) Parintii îsi fac gânduri ca vor avea probleme sa o marite! :))) (glumesc, bineînteles!)


Ofer aici - asa cum am promis - câteva instantanee de la serbarea cu ocazia zilei de nastere (22 noiembrie). Nu am uitat, dar... m-am luat mereu cu alte fotografii...
Emma adora si biscuitii Leibniz, cei sub forma de animale. Le recunoaste pe toate, stie ce zgomote face fiecare si înainte de a le păpa, le aranjeaza pe grupe. Este o placere sa o urmaresti!

18 comentarii:

  1. Este o adevarata papusa nepotica voastra! Chiar si dupa 3 luni tot îi urez noroc si multa fericire în viata ei !
    Sa va traiasca!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti copiii sunt scumpi! este superb sentimentul ca poti ocroti un astfel de puisor!
      Multumesc Minnie draga! te pup

      Ștergere
  2. sa creasca mare, frumoasa si sanatoasa! sa va traiasca si sa va bucure mereu!
    este o papusica, e asa dulce serioasa cum e ea, cu suzeta in gurita...sunt sigura ca esti topita dupa ea :)
    te pupacesc draga mea draga si pe micuta Emma la fel! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toate ca nu locuiesc decat la 100 de kilometri de noi, ne vedem cam rar! Si perioada aceasta este cea mai frumoasa la copii... cresc si se dezvolta fantastic de repede! Vara trecuta tocmai era stapâna pe mers, în toamna începuse sa povesteasca, acum danseaza, stie sa-si puna singura CD si sa apese pe play, face ordine în casa, e o scumpa! Saptamâna viitoare vom face o vizita sa-i vedem evolutia :)) Chiar daca nu e nepotica mea de sânge, ma topesc într-adevar dupa ea.
      te pup draga mea draga!

      Ștergere
  3. Sa fie sanatasa, ca desteapta si frumoasa se vede ca este. E asa de scumpa.
    Weekend fine, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sanatatea este cea mai de pret, ca bine spui, Tina draga! multumim mult de tot!
      un sfarsit de saptamâna minunat si tie!

      Ștergere
  4. Nemtoaica get pe get .Blonda cu ochi albastri.In ultima imagine se vede ca seamana cu bunicul.Despre preocuparile lor,despre atractia pentru carti,cum mananca si altele sunt foarte in tema,pentru ca eu lunar sunt prezenta la ele.Nu ma satur privind aceste imagini,vazand-o pe Thea la varsta respectiva..Mi se pare ciudat sa te vad pe post de bunica,cu toate ca sunt convinsa: esti de nota 10.Sa va dea domnul sanatate ,multa rabdare cu ei si sa va bucurati de timpul petrecut impreuna.Un weekend cat mai placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi se pare ca Thea a crescut sub ochii nostri, pentru ca ne-ai prezentat atât de frumos evolutia ei. Toate gândurile tale bune sa se împlineasca, sa fie sanatosi toti copiii din lume - ei sunt generatia pe mâinile carora va ajunge lumea în care traim. Asa cum îi educam, asa vor sti sa ne pretuiasca.
      Numai bine, Floarea draga! un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  5. E o scumpa ,draga de ea!
    O primavara plina de bucurii va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să îţi trăiască şi să fie sănătoasă! E o scumpă şi pe deasupra e exact de vârsta măsmăruţei mele, e o diferentă de doar 7 zile. Ca să nu mai spun că au aceeaşi culoare la ochi şi la păr:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai 7 zile?! ce dragut! ma bucur ca exista atâtea coincidente aici, in familia noastra a blogosferei.
      Multumesc mult Jo. Numai gânduri bune trimit spre voi! :-*

      Ștergere
  7. E o bebelina tare scumpa!
    Sa fie sanatoasa si fericita!
    Imi amintesc ca si in copilaria mea existau biscuitii Danuț. Erau sub forma de animalute, cifre si litere. Si eu ii asezam pe grupe si mancam prima data cifrele.....:)
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Geanina draga! Asa deci, mâincai cifrele mai întâi? :))
      eu imi amintesc ca mancam cu placere biscuiti simpli. îmi placea sa rontai zimti de pe marginea patrata, apoi faceam un cec si-i lasam la forma unei monede de un leu. Apoi îi numaram si când aveam zece, îi mancam ana la capat :)))
      te pup. weekend fain!

      Ștergere
  8. Sa traiasca, multi ani cu sanatate si inconjurata de oameni cu suflet frumos! E o dulce-dulce! :)
    Am mers pe fir, pentru ca - se pare - am ratat Startul! :) Poate doar mi se pare - era ascuns dupa bebe :) - dar e acelasi ursulet ca in prima zi?!
    Asa bucatarie mi-ar placea si mie! As putea sta sa citesc si sigur mancarea nu s-ar arde! :)
    Acela e un tort de ciocolata?!!! S-a auzit cum am inghitit in sec? :)
    Sa aveti un weekend minunat! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) da Diana draga! ai observat bine, ursuletul l-a primit Emma în maternitate si de atunci sunt nedespartiti! doarme permanent cu el si îl poarta pretutindeni prin casa :))
      Tortul a fost cu ciocolata si Smarties - preferatele Emmei. A mai fost servit si un tort cu crema de mango si piersici, un deliciu apreciat doar de adulti. Emma s-a multumit sa scobeasca cu degetelul bombonelele de pe feliile noastre :))) Dupa ce a muncit atat de greu, a adormit mestecând :))) O dulceata, nu alta! am filmat-o ca asa o faza nici nu crezi ca poate fi ceva obisnuit la piticii astia :)))
      te pup Diana draga. Transmite clanului urari de bine pentru 1 Martie. Aici nu exista martisoare, dar trimitem ganduri dragi si pupici.

      Ștergere
  9. Sa creasca mare Emma, sanatoasa si bucuroasa! O minune de fetita, balaioara gospodina, dar si intelectuala :).

    RăspundețiȘtergere
  10. SUnteti o familie implinita!
    Oameni frumosi,copiii frumosi!

    Chier o sa le fie greu s-o marite nu de alta dar nu prea mai sunt baieti iubitori de lectura.:))Totusi are ea un atuu...niste ochi in care te poti pierde.:)

    LA MULTI ANI,EMMA!

    RăspundețiȘtergere