miercuri, 26 februarie 2014

Miercurea fara cuvinte (9) - În Tara lui Mos Craciun

Laponia - ianuarie 2014

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

43 de comentarii:

  1. O "tara" ca-n povesti! Totul este mirific! Nici n-ai putea sa nu crezi că Mos Crăciun apare printre copacii inzapeziti.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, privelistile sunt absolut de vis!
      M-am gandit ca fotografiile sunt perfect potrivite, acum la sfârsitul iernii.
      happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  2. vai, ce imagini superbe.
    o asa calatorie mi-ar placea si mie.
    cred ca ai adunat o gramada de amintiri frumoase. sper ca tu esti cea de pe saniuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-ar placea asa o calatorie... Nu eu sunt cea de pe saniuta si nici macar nu am fost acolo! Fotografiile mi-au fost incredintate de prietena mea Muriel (din Paris), care mi-a permis sa le public pentru rubrica de astazi.
      happy WW! :)

      Ștergere
    2. sa sti ca atunci cand am vazut "Muriel" pe poze, m-am gandit ca e un "nume de scena" de-al tau :)
      eram sigura ca esti tu, ca se vede ca-s poze personale.
      interioarele acelea de hotel nu imi plac. ma ia frigul numai cand ma uit :) . dar peisajele sunt superbe.
      .. poate castiga una din noi o excursie acolo, si vine cu mai multe descrieri.. :)

      Ștergere
  3. Superbe imagini dintr-un loc de poveste cu adevărat !
    Păcat numai că e ...tare frig acolo :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. asa arata o iarna impecabila!
    imaginile sut cu adevarat incantatoare, le privesc cu drag si ma bucur ca nu ssunt acolo :)
    happy ww, te pupacesc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună seara. Solicit o mână de ajutor pentru că iar nu mă pot înregistra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful images Carmen - I've never been to Lapland, and now I want to visit too!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografiile sunt foarte frumoase, dar eu raman recunoscatoare ca traiesc într-o tara unde nu ninge asa mult! :)) Ma bucur din suflet ca nu sunt acolo, poate de aceea îl respect asa mult pe Mos Craciun! :))
    pupici, Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si Mos Craciun dormea... :)
    Frumoase imagini!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un loc de poveste, dar eu nu l-as deranja pe Mosu', il astept in fiecare an in vizita la mine, aici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce iarnă adevărată şi ce loc minunat. Am o mare problemă cu frigul, aşa că nu ştiu dacă l-aş vizita pe Moş Crăciun, dar să admir asemenea fotografii nu am nicio problemă. Tot fotografii cu iarna am postat şi eu azi, tot de la munte şi tot făcute de o prietenă, doar că sunt mai de-aproape de noi. Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Taramurile indepartate si inghetate ale lui Mos Craciun...superbe peisaje...
    Ai postat-o ca si ultimatum pentru iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Superbe imagini ... mă bucur că nu locuiesc acolo!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Farmecul locului rămâne chiar dacă primăvara bate la ușă.... Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. De basm!
    Eu spun că, înainte de a da o tură prin Ţara lui Moş Crăciun, e de făcut un lucru simplu. Detalii, fireşte, pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Zapada! Normal ca Mos Craciun are de toate..

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumooos ! Și renul, și câinii și iglu-ul. Da' vreau să vină primăvara ! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. frumos, dar prea multazapada pentru mine...doarasa, in vizita!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Vai, cata zapada aici la tine!!! Si eu tocmai ce am pregatit o postare cu floricele de primavara :)).
    Happy WW Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos, mi-as dori intr-o zi sa pot ajunge , sa pot vedea acolo la fata locului....
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  20. POATE INTR-O ZI TRENUL ELFILOR MA VA DUCE SIPE MINE LA MOS CRACIUN-i believe

    RăspundețiȘtergere
  21. Dacă aş rezolva cu puţină căldură, nu aş mai pleca de acolo

    RăspundețiȘtergere
  22. Imaginile sunt deosebite. Iarna asta ne-a oferit multa zapada si aici in Targoviste si cateva zile chiar am crezut, ca si eu ma aflu in tara lui Mos Craciun!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Tare frumos! Eu trebuie să recunosc că voi folosi articolul ca să îi arăt fetei mele că Laponia există şi în realitate, nu doar în cărtile de povesti cu Mos Crăciun :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sper sa nu ma bata lumea :), dar eu nu m-am saturat de zapada, nu m-ar supara sa mai ninga si pe la noi un pic.

    RăspundețiȘtergere
  25. ce tare arata hotelul, dar eu una nu cred ca oricate haine si plapume as pune pe mine, tot as avea senzatia ca mi-e frig :))))

    RăspundețiȘtergere
  26. Imagini de o rara si unica frumusete cu care
    eu ma intalnesc mai rar si pe care am putut
    sa le admir la adevarata lor valoare datorita
    gentiletii tale!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Păstrează lupii - sunt buni tot anul...;)

    RăspundețiȘtergere
  28. superb in tara asta!
    cu siguranta tu ai primit mai multe adouri, asa-i? :P
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  29. Usor de ajuns, greu de plecat dintr-un asemenea basm real! Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu care visez la primavara :) dar daca e sa se intoarca Mosul, mai induram o zapada-doua :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu maine m-as duce in lumea asta minunata!Imi place zapada si tot ce e legat de iarna.

    RăspundețiȘtergere
  32. Imaginile sunt superbe insa nu ma conving sa ma duc acolo. Nu-mi place frigul si nici cand zilele sunt scurte si ne putem bucura de soare doar cateva ore pe zi! Poate pentru ca sunt nascuta primavara iubesc soarele si natura inverzita.
    Plus ca am aici iarna destula! :-)
    Azi avem -12 grade iar vineri ... -22!!!!!
    Toate cele bune, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  33. Fabulos! daca ma intrebi pe mine! Nu stiu cat de mult mi-ar placea sa traiesc intr-o zona precum Laponia dar... nu stiu pana nu incerc! ;) Iarna imi place foarte mult, dar m-a luat putin cu frig cand am "intrat" in iglu! Ca turist, sa merg la iglu cu sania trasa de malamuti ar fi interesant, dar mai mult imi place sa aud cum trosnesc usor lemnele in foc, invaluindu-ne in caldura... O cabana in plina zona cu nameti, inauntru cald si bine si afara vantul suierand... Cainii de sanie sa fie aproape, si sa-si ridice capetele, alertati de vuietul vantului... Gata, plec! Inca n-am adormit si visez! :)
    Superbe fotografii!
    Imbratisari cu drag, de la trio!

    RăspundețiȘtergere
  34. E o idee potrivita pentru 2-3 ore in unele zile estivale cu disconfort termic.

    RăspundețiȘtergere
  35. Herrliche Bilder!
    Schönen Tag noch
    tschüssi Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere