miercuri, 12 februarie 2014

Miercurea fara cuvinte (7) - Trei prietene

Daisy si Zoe (papagalite ara si nimfă)





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

35 de comentarii:

  1. O noua miercure frumoasa, cu picturi facute de mine, rapid, in pauzele cand cadea curentul/netul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumusele si unele si altele! :))
    Al meu este verde amazonian si-l cheama Rocky sau Coco, depine cum are chef sa se prezinte! :))
    pup Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. papagalii sunt adorabili dar Raluca este ravisant de frumoasa, mi-e mila de baietii din preajma ei :))
    te pupacesc draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara. O miercure tăcută în care se întâlnesc trei prietene. Oare au să tacă?
    Să ai o noapte liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce poze frumoase! Se vede o mare prietenie între cele trei. Or fi ele păsări, dar ştiu bine de cine să se ataşeze.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce -i sopteste papagalul? Cu siguranta o complimenteaza....;)
    Frumoase imagini!
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase,dar Raluca este preferata mea :) !
    Tare frumos imortalizată prietnia lor !
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce domnişoară superbă şi ce iubire mare! Foarte drăguţi papagalii.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce galagie trebuie sa fie acolo, intre prietene!!! Si eu tot cu o pasare am postat azi, insa cu cea mai mica din tara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumooooos! Le sta bine impreuna! Sunt ai Ralucai :) Va pupam pe toti cu dragi si transmitem salutari de la Coco si Cocheta (ocupati sa cloceasca o nou serie de pui)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Incantatoare imagini si legatura afectiva dintre
    o frumusete feminina irezistibila si papagalii ei
    ce par parca pictati in culori magice!!!
    Sa-ti traiasca fericiti mereu !

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    O domnișoară superbă !
    Sunt adorabili papagalii!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare frumoase, toate trei :) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. O zi veselă se anunţă deja! >:D< :)

    RăspundețiȘtergere
  15. E fata ta? Foarte frumoase fotografiile, vad multa dragoste si veselie! O zi faina Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. ...da-n frumuseteeee, Raluca intrece cu mult si ara si nimfa !
    O zi minunata! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. De nestăpânit acest papagal pupăcios... :) O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Culori care binedispun, o privire care vorbeşte fără cuvinte. Felicitări!
    În ceea ce mă priveşte, am adus azi trei "prietene" care mie îmi spun foarte mult, deşi, dacă te uiţi la ele, par banale.

    RăspundețiȘtergere
  19. Un copil frumos si fericit! Seninatatea sufletului mereu sa si-o pastreze! :)
    Daisy si Zoe par partenere vesele si mereu dispuse la discutii, dar penajul lor, oricat de colorat, tot nu distrag atentia de la subiectul principal!
    Papagalii ara imi plac mult... Si nimfele sunt frumoase, evident, dar si perusii! Noi am avut un perus alb-alb, o femela... Am primit-o dupa ce a murit catelusa boxer (in anul 2000)... Kiki se numea si Pufitica (motanul), cand era inca pui, o stresa de zor, pentru ca tot dadea tarcoale coliviei si discutau ei ceva, fiecare pe limba lui. :)
    Happy WW!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Ai un blog simpatic. Ti-ar placea sa ne urmarim reciproc? Te astept si pe la mine, daca da. :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  21. Numai asa ii poti inchide gura unui papagal!:))Ii dai mai multi pupici.:))
    Superbe imaginile,superbi protagonistii!
    Pupici si tac!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Detepți papagalii și super alegere au făcut !!!
    Foarte mult îmi plac fotografiile
    Happy WW :)!

    RăspundețiȘtergere
  23. frumoase, foarte frumoase...
    Sa ai o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumusete de fata ,pe care papagalii o adora.Cred ca esti foarte mandra de ele.Numai bine tuturor ! PS -am mai fost pe-aici,dar nu a aparut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna,Carmen!
    Adorabile fotografii!
    Si eu ma bucur de compania unui astfel de papagal ,e mascota familiei!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Asa frumusete de fata sa-si piarda vremea cu un papagal...

    RăspundețiȘtergere
  27. Papagalul este superb, insa nu e de mirare ca iubeste pe cine iubeste, are o prietena foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. pozele astea imi aduc aminte de perusii verisoarei mele. Multumesc pentru amintiri :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Soiul acesta de papagal mi se pare ca poate vorbi... sunt foarte destepti si nemaipomeniti de haiosi.
    Un penaj deosebit, o alura eleganta.
    Tanara este foarte draguta.
    O seara frumoasa, intre prieteni la MFC

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte interesantă ideea cu Miercurea făra cuvinte. Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere