vineri, 31 ianuarie 2014

Vision of Pearls

pentru rubrica "Reflexii în oglinda" - tabel de înscriere la SoriN




Per(le)spective lucitoare, într-o plimbare pe Maximilianstraße în MünchenFotografii facute în fata vitrinei magazinului de bijuterii specializat pe perle VOP, al designer-ei Jutta Schley. 

34 de comentarii:

  1. mie nu imi plac perlele dar imaginile, da mai ales ca te vad si pe tine reflectata acolo :)
    te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...perlele sunt nemuritoare! daca le primesti de la alesul inimii, atunci le porti cu multa placere.
      pup si eu. weekend fain! :-*

      Ștergere
  2. mă ia amețeala privind!
    reformulez - mă simt ca vrăjit!
    super reflexii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imagini fascinante! Ce reflexii strălucitoare! Şi se văd acolo nişte chipuri tare zâmbitoare.
    O zi frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha.......
    Patru prietene într-o sfera! :))))))
    Faina reflexia si ca de obicei tare inspirata!
    pupici draga mea, zi cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Minnie draga. Te pup si eu. Un weekend de vis! :-*

      Ștergere
  5. Va vedem!! Va vedem in globul de cristal! :) Reusite foarte imaginile si imaginatie fara limite! :)
    Imbratisari cu drag! Minunat sfarsitul de saptamana sa va fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pupici înapoi, de aici din Augsburgul în care a început sa ploua.
      un weekend fain va dorim! :-* x3

      Ștergere
  6. Excelente imagini !
    Să ai o zi bună și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante reflexii, inspirate cum scrie si Minnie!
    Sa ai un weekend frumos, Carmen, insorit si nu prea rece ;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. soare am avut, Larisa draga. Toata ziua a stralucit soarele, dar la 1 sau 2 grade. Acum pe seara a inceput ploaia...
      Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  8. Eu dacă nu aş fi descoperit această rubrică a lui Sorin, aici la tine pe blog, nu m-aş fi gândit în viaţa mea că din reflexiile acestea pot ieşi adevărate creaţii artistice, cum sunt cele pe care le văd azi. Superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga - ma bucur mult ca ne-am cunoscut si ca iata, ne-am facut un grup de prieteni cu care comunica atât de placut, aici pe blog.
      Un weekend minunat, draga mea!

      Ștergere
  9. bag eu seama ca tie iti plac perlele! sau perlele te plac pe tine? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac perlele :) [...] "But I prefer a man who lives. And gives expensive jewels. A kiss on the hand. May be quite continental, But diamonds are a girl's best friend" :)))

      Ștergere
  10. Reflexii de reflexii! Ce ideie grozava.Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe reflexii ,o zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. O alegere inspirata!
    Felicitari !
    Un weekend excelent !

    RăspundețiȘtergere
  13. Parcă se văd două fete drăguțe....nu? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) ei daca tot vrei sa faci un compliment, atunci spune si tu ca "parca se vad patru fete dragute" ;)) pentru ca suntem patru prietene la plimbare prin München. Multumim anticipat :D

      Ștergere