joi, 16 ianuarie 2014

Unde sunt cinefilii?!

Duminica, 12 ianuarie a avut loc în Beverly Hills, cea de a 71 decernare a Globurilor de Aur. Filmul American Hustle a primit trei premii! Au primit câte un Golden Globe Awards:
Woody Allen - pentru "Munca de o viață"
12 Years a slave (regia Steve McQueen) - pentru cel mai bun film - drama
Cate Blanchett - Blue Jasmine - pentru cea mai buna actrita în rol principal - drama
Matthew McConaughey - Dallas Buyers Club - pentru cel mai bun actor în rol principal - drama
American Hustle (regia David O. Russel) - pentru cel mai bun film - comedie/musical
Amy Adams - American Hustle - pentru cea mai buna actrita în rol principal- comedie/musical
Leonardo DiCaprio - The wolf of Wall Street  - pentru cel mai bun actor în rol principal -comedie/musical
Jennifer Lawrence - American Hustle - pentru cea mai buna actrita în rol secundar
Jared Leto - Dallas Buyers Club - pentru cea mai bun actor în rol secundar
Alfonso Cuarón - Gravity - pentru cea mai buna regie
Spike Jonze - Her - pentru cel mai bun scenariu
Regina Zapezii (Frozen) - pentru cel mai bun film de desene animate
La Grande Bellezza, Italia (regia Paolo Sorrentino) - pentru cel mai bun film strain
Alex Ebert - All is lost -  pentru cea mai buna coloana sonora (cel mai bun Soundtrack)
Ordinary Love - U2 - Mandela: long walk to freedom - cea mai buna melodie de film 

Astazi, comitetul Academy of Motion Picture Arts and Sciences (AMPAS)a facut publica lista nominalizarilor la Oscar - editia cu numarul 86!  (lista intergrala - Cinemarx).  American Hustle şi Gravity sunt filmele cu cele mai multe nominalizări la Oscar – câte 10 fiecare!

Din pacate, nu am vazut nici macar jumatate din filmele enumerate aici, pentru ca majoritatea vor fi lansate în cursul saptamânilor ce urmeaza!
Am vazut doar Captain Phillips - mi-a placut, Gravity - nu mi-a placut, Blue Jasmine - mi-a placut foarte mult.
Cândva la sfârsitul anului au rulat: Before Midnight, Rush si Frances Ha dar le-am pierdut! Saptamâna aceasta sunt programate: The Wolf of Wall Street, 12 Years a Slave, Enough Said, August: Osage County, Saving Mr. Banks, Mandela: long walk to freedom si Nebraska. Sa vad câte voi reusi sa vizionez!
Urmeaza în cinematografele germane: American Hustle (13 februarie), Dallas Buyers Club (6 februarie), Her (27 martie), Nebraska, (16 ianuarie), Philomena (sfârsitul lui februarie) si Labor Day (24 aprilie).Teoretic, pâna pe 2 martie când va avea loc Gala Oscar, va ramâne nevazut doar "Her" si "Labor day". Abia astept noaptea Oscarurilor!

PS: Urmatoarea ceremonie:  1 februarie, când va avea loc decernarea Goldene Kamera 2014, a 49-a editie!

6 comentarii:

  1. :) stai să vezi de ce zâmbesc!
    nu mi-a plăcut "căpitanul", e de o banalitate banală, plus o îngrozitoare lungire neadevărată a intervenției forțelor de specialitate... este o reclamă a forțelor speciale, care sunt speciale doar în filme!
    mi-a plăccut gravity pentru realitatea posibilă a necazurilor acolo, departe de lumea dezlănțuită! plus efortul fizic făcut de actori pentru a sta in avionul ăla comet-vomit pentru scenele de imponderabilitate... evident finalul e tras de păr de mă durea pe mine dar eu l-am privit cu ochii curiosului fost copil cu visul de a deveni cosmonaut...
    așadar zâmbesc, de aceea e lumea frumoasă, pentru că suntem diferiți!
    bună dimineața!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!:)
      Culmea este ca filmul "Captain Phillips" se bazeaza pe o istorie absolut reala, iar "Gravity" este pura fictiune... Dupa parerea mea, imaginile din cosmos folosite pe langa Sandra Bulock, se pot admira in filme documentare.
      Dar ai perfecta dreptate, lumea e frumoasa pentru ca suntem diferiti :)

      Ștergere
  2. Am vazut Frozen si Gravity...
    Buna dimineata! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand erau copiii mici, nu scapam nici un film de desene animate. Acum... sunt atatea de vazut si atat de putin timp! 》:D《 Buna dimineata! :)

      Ștergere
  3. Am citit si eu pe internet nominalizarile. Nici eu pana in prezent n-am vazut prea multe, decat Gravity (nici mie nu mi-a placut prea tare), Captain Phillips ( mi-a placut si mie), Blue Jasmin (mi-a placut foarte tare interpretarea lui Cate Blanchett) si cam atat cred... Iar dintre animatiile nominalizate am vazut Croods si Frozen, mi-au placut amandoua la maxim. Si eu astept noaptea Oscarurilor, sper pana atunci sa le vad toate filmele. Oricum sunt deja tare curioasa... Ma bucur ca l-au nominalizat pe DiCaprio, n-am vazut inca The Wolf of Wall Street, dar in general imi place foarte tare cum joaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca în întreaga Europa doar cele trei filme au rulat - celalalte urmeaza. Iarna este înca lunga si avem timp de cinematograf, nu?
      Mâine vreau sa merrg sa-l vad pe lupul de pe Wall Street! :) mi-au placut secventele prezentate în cadrul programului de reclama din-naintea inceperi filmului la cinema.Si mie îmi place DiCaprio. As vrea sa vad si povestea din spatele Mary Poppins (Salvândul pe Mr. Banks) unde joaca Emma Thompson si Tom Hanks (alt actor pentru care am eu slabiciune). Labor day vreau deasemenea sa vad neaparat, pentru ca imi place mult Kate Winslet - oh, tocmai vad ca am uitat sa trec filmul in articol! e prgramat in cinematografele germane abia pe 24 aprilie! Of, toate filmele sunt interesant de vazut, dar... când?! ca eu concediu nu mai am!

      Ștergere